Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: TB94 #2545:
Nemyslím si, že to je tým. 🙂 Aj v minulosti išli cez výluky na nedeľné poobedné služby. Len rozdiel bol ten, že kým vtedy tých autobusov bolo päť, čím pokryli výpravu L4+14, v súčasnosti je ten počet nižší.
Tomu kĺbu na L6 som dnes nerozumel. Veď keď nie je výluka, jazdí tam krátky trolejbus. Viac by sa ten Citelis oplatil na L4. Dnes podvečer dlhé vozy na viacerých spojoch liniek 4 a 14 chýbali a bolo to poznať.
Do budúcna sa treba zamyslieť či nepridať jeden pohotovostný autobus (môže to byť aj záloha), ktorý by bol napríklad medzi 17:28 - 21:23 odstavený pri železničnej stanici (vždy v smere, z ktorého má prísť sólo autobus) a v prípade potreby vykonal posilu - zrýchlený spoj priamo na Obchodnú alebo Mostnú a hneď na to sa vrátil ku stanici, keby bolo treba zdvojiť aj nasledujúci spoj.
Reply on: Mongolec #2544:
Dobre si im poradil, všetky tri harmoniky popoludní vyrazili z vozovne, #117 na L6, #115 a #118 na L4/14. 😉
Výluka na Obchodnej:
https://www.dpmz.sk/n946/

Keďže na linky 4 a 14 treba cez víkend päť vozidiel a dva záložné klbáky sa vyradili bez náhrady, v nedeľu podvečer to môže byť na niektorých spojoch "výborná" úroveň cestovania. Snáď tie práce stihnú ukončiť skôr.
Tak som si koncom augusta hovoril, koľko asi vydrží DPMŽ v režime školských pracovných dní bez nevypravených služieb. No a v predvečer prvého tu už je informácia o odrieknutých spojoch:
https://www.dpmz.sk/n938/

Na niektorých zastávkach je stále nalepený oznam o mimoriadnom prázdninovom režime na t-bus linkách. Žeby bol onedlho znova aktuálny?
Dnes popoludní pre zmenu problémy na ul. 1. mája, tentokrát v trvaní "iba" niečo nad 20 minút.
Pomaly,ale isto sa stáva trolejbusova doprava nespolahlivou.Tych porúch,je už nejako priveľa.
Reply on: Mongolec #2539:
Výpadok trval vyše 50 minút. #301 na L5 už neskôr využitá nebola a čerpala prestávku. Oznam na stránke DP síce hovoril o odklonoch, nebola to však pravda, keďže trolejbusy stáli aj na Košickej, v centre či na sídlisku Vlčince.
Už viac ako 30 minút sú odstavené trolejbusy v oblasti napájania meniarňou Veľká okružná a prebieha oprava vedenia na križovatke Komenského s Veľkou okružnou. #301, #302 sú na linkách 67 a 5, na linkách 4 a 14 jazdia nezávisle od udalosti Citelisy a záloha išla aj na linke 4, nepochopiteľne len pár minút pred Citelisom.
Reply on: TomoSK #2537:
Do pol hodiny sa to rozbehlo, takže asi žiadne.
Reply on: Mongolec #2536:
Opatrenie v doprave je rovnaké, ako pri včerajšom výpadku?
V týchto chvíľach je znovu odstavený tento nešťastný úsek okolo Auparku a nemocnice. Zatiaľ to trvá vyše 20 minút.
Reply on: námedzník #2533:
No, nákup nových trolejbusov prichádza do úvahy až o cca 3 - 5 rokov (trolejbusy Škoda 30 a 31 Tr budú mať o chvíľku 10 rokov, životnosť je min. 15 rokov). To sa ešte načakáme... 🙂
Trolejbusové spoje začínajú byť čím ďalej, tým menej spoľahlivé.
Dnes si to odniesol iba studený obed, ktorý som viezol žene (nakoniec kolobežkou), ale nabudúce to môže byť zmeškaný vlak, bus.
Nie je to dobre! Pýta sa rekonštrukcia TV a najbližšia obnoval trolejbusov by mala byť len tými s baterkami.
Dnes od 12:05 opäť takmer dvojhodinový výpadok kvôli cudzej kolízii s vedením na ulici Vysokoškolákov.
Reply on: TB94 #2530:
Výpadok trval 50 minút a L67 postihol niekedy v čase, keď išla z Hájika. Trolejbus to zobral cez Políciu, tak ak mal hore palice, nejakú minútku sa mohol pohybovať pod prúdom. K obnoveniu dodávky elektrickej energie došlo, zhodou okolností, keď opúšťal Fatranskú v smere na sídliská.🙂
Reply on: Mongolec #2529:
https://www.dpmz.sk/n927/
(síce je tam teraz uvedené: 31.8.2022 - 14:00 Výpadok meniarní Bajzova a Závodie... o mesiac je plánovaný ďalší?) 😏

Je večer po 20:00 a všetko už vyzerá byť dávno v norme, až na voz #151 ktorý je na L4/14 doteraz.
L67 - napájanie z Bajzovej siaha až takmer po konečnú Fatranská, takže voz po príchode z VD a natrolejovaní v jame za Fatranskou by bol po pár metroch jazdy znova bez prúdu, ale možno mal šťastie a prežil to ''náhodou'' 😉
Dojazd má totiž parádny bez preťaženia cestujúcimi a s vypnutou klímou v tomto chladnom počasí, prakticky celý okruh na L1 dával bez problémov a to je takmer hodina jazdy, čiže krátkodobý výpadok v desiatkach minút nemusí byť automaticky problémom.
L5 mohla jazdiť od centra po Fatranskú a spať v normálnom režime (to je až polovica trasy), to viac než postačuje, na to tá batéria je, ak by boli k dispozícii viaceré trolejbusy aj s batériami, tak si nejaký výpadok nikto takmer ani nevšimne na žiadnej linke, aj keby mali vodiči palice nahadzovať na niektorých miestach ručne.
Ešte ale takých výpadkov bude veľa, kým sa meniarne zrenovujú. A tiež trate. Neviem sa dočkať začiatku rekonštrukcií, už je dávno neskoro, niekedy sú rôzne poruchy dosť nahustené.
Reply on: Mongolec #2528:
Výpadok pretrváva, po pol hodine vyšla záloha na L4. Oficiálne kanály zatiaľ o ničom neinformujú.
V týchto chvíľach je rozsiahly, už 20 minút trvajúci, výpadok elektrickej energie - meniarne Priemyselná a Bajzova a trolejbusy stoja tiež na úseku od Hurbanovej po políciu. Jazdia iba baterko-trolejbusy na L5 a L67, no možnosti dobíjania majú asi iba na sídlisku Vlčince. Tiež jazdí jeden hybrid, ktorý je popoludní nasadený na L4.
Reply on: Mongolec #2526:
Je to premostený delič. Asi pri aktuálnom zapojení elektroenergetickej siete nie je potrebný vo funkcii deliča.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.