Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Mongolec #2552:
Len L67 nebola tento víkend obvyklá, ale naftobusová.
L4/14 - asi niet ani na krátky posilový spoj, keď niet na nové kĺbaky, či už naftobusové alebo parciálne (neviem prečo sa neobjednali aspoň nejaké pri obmene 15Tr tak ako pri krátkych tie dva).
Po troch čiastočne či úplne výlukových víkendoch dnes máme viacmenej obvyklú trolejbusovú výpravu. Obvyklú aj v tom, že na L6 sú krátke vozy (dnes 278, 280, 282, 283 a 286). S nepochopením sa preto dívam na nedeľné nasadzovanie klbáku na L6 (najmä pred 1 a 3 týždňami), keď na vyťaženejšej L4+14 boli na väčšine poradí krátke autobusy. Tie mali na niektorých spojoch čo robiť, videl som aj spoj, do ktorého sa časť cestujúcich nezmestila.
Reply on: Mongolec #2550:
Áno prevešiavali TV na novo vybudované stĺpy v prerobenej križovatke.
Reply on: TB94 #2548:
Tipujem výluku kvôli prácam na vedení. Nerobili prekládku v zákrute na Poštovej, kde nedávno rozširovali cestu?
Reply on: dibarbora #2547:
Myslím že tie olietané MAN-y a Solarisy, čo bude Bratislava vyraďovať, vám budú tak akurát.
Tento víkend je zaujímavý, L6+L7 hybridy a L67 ebus, a teraz dokonca L5 dva parciály, len L3+L4/14 sú v ''norme'' 😁
Obmedzenia elektrickej trakcie na jeden víkend je ešte prežiteľné .... chlieb sa bude lámať pri realizácií plánovaných rekonštrukcií meniarní a TV... to bude treba požičať kĺbové busy z celej strednej európy.....
Reply on: TB94 #2545:
Nemyslím si, že to je tým. 🙂 Aj v minulosti išli cez výluky na nedeľné poobedné služby. Len rozdiel bol ten, že kým vtedy tých autobusov bolo päť, čím pokryli výpravu L4+14, v súčasnosti je ten počet nižší.
Tomu kĺbu na L6 som dnes nerozumel. Veď keď nie je výluka, jazdí tam krátky trolejbus. Viac by sa ten Citelis oplatil na L4. Dnes podvečer dlhé vozy na viacerých spojoch liniek 4 a 14 chýbali a bolo to poznať.
Do budúcna sa treba zamyslieť či nepridať jeden pohotovostný autobus (môže to byť aj záloha), ktorý by bol napríklad medzi 17:28 - 21:23 odstavený pri železničnej stanici (vždy v smere, z ktorého má prísť sólo autobus) a v prípade potreby vykonal posilu - zrýchlený spoj priamo na Obchodnú alebo Mostnú a hneď na to sa vrátil ku stanici, keby bolo treba zdvojiť aj nasledujúci spoj.
Reply on: Mongolec #2544:
Dobre si im poradil, všetky tri harmoniky popoludní vyrazili z vozovne, #117 na L6, #115 a #118 na L4/14. 😉
Výluka na Obchodnej:
https://www.dpmz.sk/n946/

Keďže na linky 4 a 14 treba cez víkend päť vozidiel a dva záložné klbáky sa vyradili bez náhrady, v nedeľu podvečer to môže byť na niektorých spojoch "výborná" úroveň cestovania. Snáď tie práce stihnú ukončiť skôr.
Tak som si koncom augusta hovoril, koľko asi vydrží DPMŽ v režime školských pracovných dní bez nevypravených služieb. No a v predvečer prvého tu už je informácia o odrieknutých spojoch:
https://www.dpmz.sk/n938/

Na niektorých zastávkach je stále nalepený oznam o mimoriadnom prázdninovom režime na t-bus linkách. Žeby bol onedlho znova aktuálny?
Dnes popoludní pre zmenu problémy na ul. 1. mája, tentokrát v trvaní "iba" niečo nad 20 minút.
Pomaly,ale isto sa stáva trolejbusova doprava nespolahlivou.Tych porúch,je už nejako priveľa.
Reply on: Mongolec #2539:
Výpadok trval vyše 50 minút. #301 na L5 už neskôr využitá nebola a čerpala prestávku. Oznam na stránke DP síce hovoril o odklonoch, nebola to však pravda, keďže trolejbusy stáli aj na Košickej, v centre či na sídlisku Vlčince.
Už viac ako 30 minút sú odstavené trolejbusy v oblasti napájania meniarňou Veľká okružná a prebieha oprava vedenia na križovatke Komenského s Veľkou okružnou. #301, #302 sú na linkách 67 a 5, na linkách 4 a 14 jazdia nezávisle od udalosti Citelisy a záloha išla aj na linke 4, nepochopiteľne len pár minút pred Citelisom.
Reply on: TomoSK #2537:
Do pol hodiny sa to rozbehlo, takže asi žiadne.
Reply on: Mongolec #2536:
Opatrenie v doprave je rovnaké, ako pri včerajšom výpadku?
V týchto chvíľach je znovu odstavený tento nešťastný úsek okolo Auparku a nemocnice. Zatiaľ to trvá vyše 20 minút.
Reply on: námedzník #2533:
No, nákup nových trolejbusov prichádza do úvahy až o cca 3 - 5 rokov (trolejbusy Škoda 30 a 31 Tr budú mať o chvíľku 10 rokov, životnosť je min. 15 rokov). To sa ešte načakáme... 🙂

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.