Reply on: LUK #3527:
Tak a máš ma tu. Je to samozrejme blud, spotreba predsa vôbec nesúvisí s počtom a výkonom motorov ale s potrebnou energiou na uvedenie vozidla do pohybu. Alebo si myslíš, že Fóbia 1,9TDi bude mať dvojnásobnú spotrebu oproti virtuálnej Fóbii 0,95 TDi:-P?Takže v skutočnosti: Rozdiel medzi sólo a kĺbovým budom bude zhruba 50%, medzi sólo a kĺbovým trombelusom tak isto. Ale keďže náklady na trakčnú energiu predstavujú u trombelusu omnoho nižšiu časť z celkových nákladov, než u autobusu, je prevádzka kĺbových trombelusov omnoho výhodnejšia.
Jozef
Mesto je ešte zaplavené 3.vydaním, ktoré ešte dotláčali minulý rok, a preto treba dávať pri kúpe pozor. Minulý rok mali vo VKÚ chaotické (asi privatizačné) obdobie a pripomienky, ktoré som posielal po uzávierke v marci, tak niektoré zapracovali, niektoré preskočili. Bol som znepokojený hlavne nezapracovaním linky 7/17, ktorá napr. na ul. Pod hájom je napísaná, ale po celom meste už nie je vyznačená. Redakčná uzávierka bola 6.7.2004, vtedy bola spustená nová trolejbusovú trať medzi VL a SO vybudovaná z vlastných prostriedkov, čo prinieslo aj zmenu CP. Mrzí ma však, že nebol zapracovaný privádzač Budatín, lebo mali zaslané projekty z uvedenej stavby. Oproti predchádzajúcemu vydaniu sa však nedá porovnať, lebo bolo zapracovaných 466 zmien a ten rozdiel je vidieť. Možno by bolo vhodné častejšie vydávať mapu, lebo už teraz mám pripravené podklady do ďalšieho vydania, ale to už my neovplyvníme.