Reply on: LUK #3527:
Tak a máš ma tu. Je to samozrejme blud, spotreba predsa vôbec nesúvisí s počtom a výkonom motorov ale s potrebnou energiou na uvedenie vozidla do pohybu. Alebo si myslíš, že Fóbia 1,9TDi bude mať dvojnásobnú spotrebu oproti virtuálnej Fóbii 0,95 TDi:-P?Takže v skutočnosti: Rozdiel medzi sólo a kĺbovým budom bude zhruba 50%, medzi sólo a kĺbovým trombelusom tak isto. Ale keďže náklady na trakčnú energiu predstavujú u trombelusu omnoho nižšiu časť z celkových nákladov, než u autobusu, je prevádzka kĺbových trombelusov omnoho výhodnejšia.
Vladimír
Re #3504 Jozef: Názov zastávky opravím. Len musím mať ten i-net. Asi to po piatich mesiacoch už znie trápne, ale fakt verím, že ho v priebehu niekoľkých dní budem mať
Re #3506 Jozef: Z tých Tvojich prívlastkov typu "vznešene", "elegantný" a pod. sa raz zbláznim ?
Re #3509 Miloš: Tak tomu nerozumiem. Za svoj (zatiaľ) krátky život som písal do Harmanca ohľadne chýb na ich mapách niekoľkokrát, vždy mi bolo odpovedané a všetky pripomienky do mapy vždy zapracovali. Taktiež sa netajili radosťou z toho, že môžu mapu vylepšiť.
Shocart sa mi skutočne ale čím viac začína páčiť viac, a to najmä po stránke značkového kľúča, ktorý je aj mne viac sympatický ako ten harmanecký. Shocart je aj cenovo dostupnejší. Ohromne sa mi páči aj schéma siete MHD, ktorá, s výnimkou najväčších miest, je štandardnou súčasťou zadnej strany mapy.
Samozrejme, aj Shocart robí chyby. Zatiaľ najneuveriteľnejším husárskym kúskom, ktorý sa im podaril, u mňa zostáva vydanie mapy mesta Banská Bystrica, na obálke ktorej je Chrám sv. Mikuláša v Prešove ?