Reply on: Miro #3221:
Aby som to upresnil. Kĺbaky sa vypravujú najmä cez zimu na L2 práve z toho dôvodu, že 6 sólo vozov je zapožičaných v Oščadnici. Keďže dáky ten voz musí je na prehliadke, niečo zostáva ako prípadná záloha, tak na linky, kde je to možné a vhodné (2, 21) sa v tomto období vypravia kĺbáky.Čo sa týka autobusov na t-bus linkách, tak väčšinou sú to vozy 113 (záloha za kĺbáky) a 81 (záloha za sólo vozy).
Ak som to dobre z debaty na DP pochopil, tak momentálna max. vypravenosť trolejbusov je 29 vozidiel z 43. Takže ich isto máme viac než dosť.
Re #3225 marek: O problémoch dlhého otvárania dverí sme diskutovali aj minulý rok v takomto období. Asi táto zima tomu mechanizmu moc neprospieva.
Miro
Dnes som bol svedkom zaujímavej etudy autobusu u nás na konci Uhoľnej ulice.
K nám sa často chodia autobusy otáčať, alebo tu niekedy pri vykládkových koľajach šoféri trávia prestávky. Dnes asi okolo pol desiatej prišiel po Uhoľnej v smere od zimného štadióna autobus, na displeji "Manipulačný prejazd". Zjavne sa chcel vrátiť súbežnou ulicou Na strelnici. Z jeho jazdy som mal dojem, ako keby v tom autobuse sedel prvý raz, ako opatrne s ním išiel.. Vošiel do ulice Na strelnici a váhal, či tade pôjde ďalej, lebo je to tam teraz úzke a v snehu sú vyjazdené koľaje asi tak na osobné auto. Pri tomto váhaní mu aj zhasol motor. Potom vycúval a vošiel zase do Uhoľnej ulice. Tam v zákrute zastavil, vyšiel z autobusu a obcikal pravé predné koleso. Potom musel zase vycúvať, lebo medzitým od štadióna prišlo auto. Potom zase zapadol v snehu. Keď sa vyhrabal, vyrazil podstatne rýchlejšie, ako keby sa bál, že mu zase oproti niekto pôjde.
V tejto súvislosti ma napadá - vie niekto povedať, na ktorých miestach majú vodiči možnosť počas služby použiť WC?