Reply on: PeterC #12557:
pozrel som sa na spojenie Vlčiniec s centrom mesta zo zastávky "Obchodná":-> žel. stanica:
X - L4 v 10 min. intervale je jediná linka pravidelne premávajúca v tejto relácii, L6 sa občasne vyskytne (14:20, 15:20)
A - iba L4 v 20 min. intervale
-> Štúrovo nám.:
X - prekladané intervaly L2 a L5, medzera medzi nimi je 20 min.
A - 40 min. interval L5
-> Polícia:
X - divný to interval L7 (14:07, 14:37, 15:07, 15:37) doplnený občasnou L1 idúcou tesne pred L7 (14:34, 15:34)
A - iba L1 skutočne "raz za hodinu" (14:50, 15:50)
Vysvetlivky:
X - pracovný deň
A - víkend
Sledované preklady a odchody spojov v čase špičky medzi 14:00 - 16:00
Takže, opäť konštatovanie = nič moc.... ?
Kvacalova23
- Linka 6 by asi bolo vhodné rozdeliť na L.6 a L.8 Pri ceste z centra by nastal problém. Človek uteká na zastávku a akurát vidí že na zastávke stojí L.6 a teraz môže len hádať či sa dostane na Vlčince alebo ku Carrefouru. Nemyslím si že je potrebné aby jazdilo 8 liniek, kľudne by to mohlo byť aj 9.
- L.1 je určite prínosom. Nebolo by vhodnejšie otočiť smer tejto linky a zjazdy do Depa by mohli posilniť túto linku z obratísk Jasenová, Fatranská, Matice Slovenskej by mohli výrazne odľahčiť spojenie Vlčince/Jasenová/Veľký diel smerom do centra.
- L.1 chýba tu spoj ktorý odchádza z Kvačalovej o 22,10. A teraz čo to môže vyvolať. Väčšina podnikov robí na smeny a tie smeny sú v mnohých prípadoch 6-14hod 14-22hod 22-06 hod. Ľudia by sa nemohli dostať z poobednej domou. A kedže nemajú tú možnosť touto linkou cestovať späť z práce tak nou nepôjdu ani do práce. Posledné spoje prichádzajú do vozovne o 23,21 takže by to nemal byť problém aj na toto myslieť.
- L.7 nezachádza na Maticu a L.6 zasa na zastávku SV. Cyrila a Metoda, nie je to zbytočné aby sa prišlo o 2 spoje/ hod? Aj spojenie Hájik-Vlčince by nabralo na intenzite.
Toto sú malé detaily ktoré by sa dali doladiť, ale myslím že pán Gubala sa nemá za čo hambiť. Skôr naopak ?