Reply on: Vladimír #10866:
V Prahe su takto realizovane zatahy do vozovne i vyjazdy z vozovne (u elektriciek). Pri zatahovani je elektricka oznacena cislom linky a tabulkou "Vuz jede do vozovny Vokovice" (alebo inverznym vypisom na displeji - "Vozovna Vokovice"). To znamena, ze linka ide po svojej trase, az kym z tejto trasy nie je logicke odbocit smerom na najkratsiu cestu na vozovnu.Pri vyjazde z vozovne je elektricka oznacena normalne cislom linky a cielom (napr. "11 Cernokostelecka"), a v takom pripade lpati, ze linka ide z miesta, kde ste ju stretli (to moze byt aj velmi daleko od skutocnej trasy dajme tomu prave tej linky 11) na deklarovanu konecnu (napriklad ta Cernokostelecka) najkratsim smerom.
Valec
Tak napríklad nitrianska linka 12 má 5 rôznych konečných.
Re #10853 mirec238: Je mi jasné, že by som nenechal vodiča - striedača (bez vozidla) sedieť niekde na lavičke ak by na danom obratisku nebola odpočiváreň.