Je to trošku OT, ale problém s parkovaním v okolí štadióna je. Autá parkujú po chodníkoch, trávnikoch, na ulici, ktorej šírka je 6 metrov, takže s ťažkosťami zostane miesto na prejdenie osobného auta, nákladné, ktoré idú k vykládkovým koľajam žel. stanice, majú smolu. Ale akosi nikto neprotestuje. Raz som sa pýtal dvoch policajtov, ktorí tam hliadkovali, prečo nechajú parkovať autá na ulici, kde je zákaz zastavenia, a odpovedali mi, že oni tam nie sú na to, aby kontrolovali ten zákaz, ale dávajú pozor, aby niekto tie zaparkované autá nevykrádal.
Dlho sa hovorí o vybudovaní viacpodlažného parkoviska pre návštevníkov futbalu a hokeja, ale zatiaľ nič. Však načo, keď neprotestuje ani správca komunikácie, ani polícia ?
Hm...Každy tu bije do svojho a vyzera to tu spohladu ticho sa prizerajuceho citatela velmi zaujímavo.Na jednej strane sa priklanam k nazorom, aby DPMZ sa tiez trosku snazilo reagovat na napor cestujucich a tym ziskavat cestujucich pre ich zisk.Teraz narazam na pofutbalové napory ludí.Tiez si myslim ze Juraj DPMZ nemôze chciet aby ludia sa za kazdych okolnosti prepravovali len tak ako to vyhovuje DPMZ.Lebo mam taky pocit ze DPMZ ludi skôr nepocuva.Ja si Juraja vazim ze tu s nami diskutujes ale väčšinu nazorov tu potopis!Juraj tiez sa nemôzete tvarit ze sa neda nic a len vam sa bude skoro ale naozaj skoro vsetko prispôsobovat.Vidis potesite ludi zo zlacnenim cestovného pre obcanov pouzivajucich čipove karty.Tak by mozno toho potesilo aj viac.
No na druhej strane ak naozaj si Juraj podal signal o riesení problemu na vedenie futbaloveho klubu tak hovorim aj ja za vsetkych DAKUJEM!
A teraz osobny nazor na prispôsobovanie odchodu spojov DPMZ prichodom ZSR.Ja tu stojim na strane Juraja.Zeleznica sa hra zo svojimi cestovnymi poriadkami kazdy rok a poriadne.Ja som si nejaky ten rok vlakom odcestoval a viem co vravim.A poviem vam vela krat som zatinal zuby lebo zmeny nemali obdobu.Ja opakujem to co som povedal.Ked sa DPMZ prispôsobí jednemu ktorý cestuje z Blavy bude sa ozyvat aj ten co cestuje napr. zo Zvolena.Chapem situaciu ze je tazke ist pesi ked nejde prostriedok MHD ale aj moj kamarat z Cadce cestoval do Zvolena v pondelok rano vlakom a nesiel mu ziaden spoj na stanicu aby stihal vlak.Isiel peso. Takze zachovajme vyznam nočných spojov.Myslim ze nocný spoj o 23:00 bude zbytocny ak pôjde o 22:50 L13..
ano maju problem. Z nejakeho dovodu sa rozhodli ist MHD. Ak by na to mali, sli by autom, ci taxikom (ked nechcu susit hubu). Ide o to, ze klub moze byt spokojny lebo ma predsa parkovisko + prilahle ulice, a fungujucu MHD v meste. Ludia mu prisli, nerozbili stadion, tak je "vsetko OK".
Keby bol problem s odparkovanymi autami, protestuje spravca komunikacie, ci policia. Keby sa divaci nepomestili na stadion, uvazuje nad rozsirenim.
Ty si uz klubu problem signalizoval, na tahu su oni.
ano maju problem. Z nejakeho dovodu sa rozhodli ist MHD. Ak by na to mali, sli by autom, ci taxikom (ked nechcu susit hubu). Ide o to, ze klub moze byt spokojny lebo ma predsa parkovisko + prilahle ulice, a fungujucu MHD v meste. Ludia mu prisli, nerozbili stadion, tak je "vsetko OK".
A budete ich stíhať navážať? Lebo keď si pozriem odchody bratislavských liniek z Volkswagenu, tak odchádzajú až o cca 22:20. Bude na príchod na AS stačiť 10 minút? Alebo bude aj SADka posúvať odchody na neskôr?
Re #9311 Juraj: Spomíname preto stále len príchod, lebo vlak R705 Dubeň ide z Bratislavy len po Žilinu.
A dalsia otazka: preco tu stale spominame PRICHOD vlakov a VYSTUPUJUCICH ludi a nie aj odchod a nastupujucich? Ved ked by sa posunul posledny spoj MHD napr. na 22.50, na jednej strane dalsi ide uz o 10 minut, ale zas by nadavali ludia, ktori idu NA VLAK, ze co je to za hlupost dat prichod trolejbusu na stanicu az PO odchode vlaku?
Len tak pre zaujimavost som si pozrel posledne odchody SAD na Terchovu atd. a posledne spoje idu uz roky o 22.30. A to tam nejazdia ziadne nocne spoje. Nehybu s tym kazdu chvilu pri kazdom grafikone a aj mestsky grafikon moze byt stabilny a pravidelne navazat zamestnancov po odpoludnajsej zmene na aut.nastupiste tak, aby stihli dedinske spoje o 22.30. Ale zeleznica - raz to ide 17. 29, potom zas o 17.37 a inokedy zas inac. A este su vlaky nielen od Bratislavy, ale aj od Cadce aj od Kosic... Ozaj, preco tu stale spominame iba vlaky od Bratislavy?
Je to na nich. My sme s oznacovacmi a palubnymi pocitacmi pripraveni aj na taku variantu, ze bezni cestujuci si budu karty oznacovat a bude im odcitavat jazdy, ale zamestnanci fabriky si kartu oznacia len evidencne a po skonceni mesiaca sa vyhodnoti, ktory kolko vykonal jazd a fabrika to preplati cele alebo cast. Ale ako bude este len uvidime.
Tarifa moze ale aj nemusi byt mestska. V Presove do Vel.Sarisa plati ina tarifa, riesili to 2 pasmom. Aj kedysi, ked este zo Ziliny do Kysuc.Noveho Mesta jazdila L17, bolo tam cestovne 3 Sk, kym mestska tarifa bola 1 Sk.
Tak kym zacne sichta, skusim aspon na nieco odpovedat.
Kukni sa do zakona 168/96, tam to mas. Vypisovat to tu cele nema zmysel. Len par vetami. Ako pises, primestska linka je povolovana VUC a tiez aj odtial dotovana. Vykonavana je prevazne SAD. Zakon vsak povoluje po dohode obci mimo VUC urobit aj mestsku linku, takychto je vela v Presove medzi mestom Presov, mestom Velky Saris, obcami Lubotice atd.
Ci sa Mojs pripoji alebo nie, je do neho mozne zriadit primestsku alebo aj mestsku linku, zalezi od toho, ci sa chce pytat na nu dotacie od VUC alebo nie.
Medzi Martinom a zavodom MOBIS jazdi bezplatne pre zamestnancov karosa axer. parkuje vzdy v noci v casti martin - priekopa pri hotely LUNA a na skle ma polep robeny ako reklama pre MOBIS, kde sa spomina bezplatna preprava zamestnancov z MT, PB a CA.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Kami