Reply on: tr3mp #8955:
Na kopci okolo Zilinskej univerzity bol DP poziadany, aby strpel pripadne niekolkominutove zdrzanie, ked tadial pojdu cyklisti, inac bez problemov. Riadila to mestska policia.Nakopilo sa na mna v predchadzajucich prispevkoch viaz otazok, stiham odpovedat postupne, dostanem sa hadam ku vsetkym.
Juraj
Lebo podla teba "KRUTA REALITA" je to ze z malickych Vlciniec 4 od 23-05 nie je prepojenie na Solinky? Asi si fakt mladucky chlapcek a kruta realita je, ze nepoznas linky MHD v Ziline. Inak by si vedel ze spojenie JE, a to linkou c.50. Omnoho vacsie Trnove a omnoho vacsia Bytcica a omnoho vacsie Zadubnie so Zastranim toto spojenie v noci nemaju /a zaujimave, ako ta toto netrapi/.
Podla tvojich teorii by bolo treba spojit aj Zilinsku Lehotu z Vlcincami spojmi cez cele mesto, vsak prazdne podla teba autobusy nebudu, lebo vzdy niekto este pristupi. A tiez zo Zastrania na Hajik, aj tam by podla teba mohol kadekto pristupit. Aj z Bytcice do Trnoveho, aj z Chlmca na Solinky atd. Kolko by tu bolo liniek? Ako by boli vyuzite? A kto by sa v tom potom vyznal?
A posledna prepac riadna tvoja hlupost je o diskriminacii podnikatelov na sidliskach. Ked trochu podrasties, budes viac citat a zmudries dozvies sa, ze rozvoj miest je na desatrocia riadeny Smernym Uzemnym Planom, ktory okrem ineho rozdeluje mesta na casti hromadnej bytovej vystavby /sidliska s panelakmi/, individualnej bytovej vystavby /stvrte s rodinnymi domami/ a casti zamestnanosti /priemyselne zony ako medzi centrom mesta a Bytcicou/. Na sidliskach alebo medzi rodinnymi domami by sa nemali stavat ani panelarne, ani nabytkarne, ani pekarne, ani papierne... - tu maju svoje miesto IBA sluzby pre obyvatelstvo /posta, kadernictvo, obchody, restauracie apod./ a aj to len take, ktore sluzia danemu sidlisku, lebo celomestske sluzby byvaju vacsinou v centre.
Po tom vsetkom, co sme sa ta tu na fore snazili naucit a s akym nulovym vysledkom si nerobim nadej, ze toto pochopis.