Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 0903McLaren #8956:
Ty si si doteraz nechal poradit na tomto fore iba v jednom: prestal si skaredo nadavat. Inac nic. Daj si poradit. Nedivaj sa na to, ci sa cast mesta vola Vlcince 1 alebo Trnove alebo Zilinska Lehota alebo Hajik alebo Zastranie - ale na to KOLKO LUDI tade z jedneho miesta na druhe cestuje.

Lebo podla teba "KRUTA REALITA" je to ze z malickych Vlciniec 4 od 23-05 nie je prepojenie na Solinky? Asi si fakt mladucky chlapcek a kruta realita je, ze nepoznas linky MHD v Ziline. Inak by si vedel ze spojenie JE, a to linkou c.50. Omnoho vacsie Trnove a omnoho vacsia Bytcica a omnoho vacsie Zadubnie so Zastranim toto spojenie v noci nemaju /a zaujimave, ako ta toto netrapi/.

Podla tvojich teorii by bolo treba spojit aj Zilinsku Lehotu z Vlcincami spojmi cez cele mesto, vsak prazdne podla teba autobusy nebudu, lebo vzdy niekto este pristupi. A tiez zo Zastrania na Hajik, aj tam by podla teba mohol kadekto pristupit. Aj z Bytcice do Trnoveho, aj z Chlmca na Solinky atd. Kolko by tu bolo liniek? Ako by boli vyuzite? A kto by sa v tom potom vyznal?

A posledna prepac riadna tvoja hlupost je o diskriminacii podnikatelov na sidliskach. Ked trochu podrasties, budes viac citat a zmudries dozvies sa, ze rozvoj miest je na desatrocia riadeny Smernym Uzemnym Planom, ktory okrem ineho rozdeluje mesta na casti hromadnej bytovej vystavby /sidliska s panelakmi/, individualnej bytovej vystavby /stvrte s rodinnymi domami/ a casti zamestnanosti /priemyselne zony ako medzi centrom mesta a Bytcicou/. Na sidliskach alebo medzi rodinnymi domami by sa nemali stavat ani panelarne, ani nabytkarne, ani pekarne, ani papierne... - tu maju svoje miesto IBA sluzby pre obyvatelstvo /posta, kadernictvo, obchody, restauracie apod./ a aj to len take, ktore sluzia danemu sidlisku, lebo celomestske sluzby byvaju vacsinou v centre.

Po tom vsetkom, co sme sa ta tu na fore snazili naucit a s akym nulovym vysledkom si nerobim nadej, ze toto pochopis.
Reply on: tr3mp #8955:
Na kopci okolo Zilinskej univerzity bol DP poziadany, aby strpel pripadne niekolkominutove zdrzanie, ked tadial pojdu cyklisti, inac bez problemov. Riadila to mestska policia.

Nakopilo sa na mna v predchadzajucich prispevkoch viaz otazok, stiham odpovedat postupne, dostanem sa hadam ku vsetkym.
Reply on: 0903McLaren #8956:
Počúvaj EurotelFormula, píšeš tú také sprostosti, že sa na to nedá ani odpovedať. Už ti tu niekoľkokrát bolo vysvetlené a ty melieš svoje stále dookola. Napíš tu koľko máš rokov a kde bývaš, aby sme primerane tvojmu veku mohli odpovedať. Nikto nikomu nebráni, aby tu písal, ale všetko má svoje medze. Ak nemáš chuť odpovedať, tak si na Štúrovom námestí nasaď na uši volkmen a hraj sa s formulami. Pritom môžeš rozmýšľať prečo pred zavedením NKTD tadiaľ nepremávali L4 a L6.
Reply on: Juraj #8953:
ved spojenie Vlcince-Hajik Vlcince-Solinky kludne moze viest aj cez cele mesto, v minulosti linky 6,4 jedina nevyhoda, ze sa obislo Sturovo namestie. To by sa zasa dalo doplnit byvalou linkou 5 a hajiku by stacila 16-tka s menej spojmii. Ja tu nechcem nabadat k vrateniu sa k povodnemu stavu pred 21.1.2006, ale myslim si ze Zilina je male mesto na to aby sme nemohli mat zakruhovanu dopravu. Toto sucasne linkovanie vedie k tomu, ze vsetky investicie budu len v centre a na sidliskach nebude skoro nic. Podnikatela velmi ovplyvni aj to, ze nezalozim si firmu niekde na
Vlcincoch 1,4 alebo na inych zle spojenych castiach. Ked mi tam nebudu chodit ludia z Hajika ani Soliniek, napr.Tesco Takto sidliska postupne pridu o svojich zakaznikov. Podnikatelom v centre sa bude velmi darit a podnikatelia na sidliskach budu v krachoch a my ludia na sidliskach budeme musiet hlbsie siahnut do penazenky. Takto nas chcete diskriminovat. Zas nechcem aby bolo prepojenie sidlisk kazdych 5 min ale v spicke aspon kazdych 30 min a v sedle 60. Nejde mi o to tahat niekam prazne spoje, ale pokial pojdu cez mesto tak prazdne nebudu, ti co chcu vystupia v meste a ti dalsi sa odvezu tam kde potrebuju.
P.S: 60 ludi na den, absolutne nesuhlasim, vsak takmer 60 ludi napocitam cestou tam a spat.
P.S: Najlepsie prepojenie sidliska Vlcince 1,4 so Solinkami je od 23,00-5,00= Kruta realita
Bola pri nedeľňajšom Žilinskom triatlone nejakým spôsobom obmedzená aj MHD? Lebo čo som si všimol, niektoré ulice, kde viedla trasa cyklistickej časti boli aj označené prenosným zákazom vjazdu, no MHD aj IAD premávali aj počas preteku.
Reply on: Miro #8950:
Pred rokom na toto bola urobena specialna diplomova praca, kde su spocitane obidve varianty.

Je aj moznost predlzit trasu L31 z Mojsovej Lucky k lavke, je aj moznost predlzit L30 z Vrania od zel.stanice po novej ceste do Mojsa.
Reply on: S499.1023 #8940:
To si velmi pekne napisal. Je to pravda, ale mna by tu za takuto vetu zozrali.

Pre 0903McLaren: Uz som ta kedysi prosil, vaz slova... Keby si nad klavesnicou trochu rozmyslal, nemohol by si pisat take bludy. Bud mas menej ako 10 rokov, alebo sa chod dat este raz vyskusat pani ucitelke z matematiky. Lebo matematika v doprave je velmi dolezita.

VACSINA je viac ako polovica. Ked si z troch kamaratov dvaja povedia, ze si pojdu kupit zmrzlinu alebo lizatka a jednemu sa nechce, DVAJA su oproti jednemu VACSINA. Ked sa v 150-clennom parlamente 76 poslancov nieco rozhodne a 74 bude proti, tak 76 je oproti 74 VACSINA a jej rozhodnutie plati. Ked z Hajika, Soliniek ci Vlciniec ide denne do centra okolo 4500 ludi a z Hajika na Vlcince len okolo 60, tak 4500 je vacsina a urcite linky c 3, 14, 4 a 16 nie su zbytocne a urcite to ma aj hlavu aj patu!

Nie je dolezite, ci niekto chce cestovat zo sidliska na sidlisko, ale to, kde je ZDROJ CESTY /teda ODKIAL ludia cestuju/, kde je CIEL CESTY /teda KAM cestuju/ a KOLKO ludi ide zo zdroja do ciela cesty. Zdrojom cesty byvaju vacsinou sidliska, cielom cesty firmy, urady, ini zamestnavatelia. Na sidliskach okrem par skol, pizzerii a krciem firmy nie su. A ziakov pohodlne odvezie jeden skolsky autobus. TY cestujes L1 pravidelne, ale Ty a zvysnych 38 ludi NIE JE oproti 4500 vacsina.

Ked by som mal trochu cas, urcite zorganizujem peticiu o tom, ze do Cicmian maju chodit hustejsie autobusy a priamo zo Ziliny. Hoci v Cicmanoch byva len asi 400 ludi, urcite na peticiu zozeniem pri spravnej manipulacii aj 5000 podpisov. Dokonca sa mi podpisu ludia aj z Cadce, Hornej Marikovej ci Kolarovic, ktori NIKDY do Cicman necestuju. Peticie su skutocne pravdive iba jedny: tie, ktore sa "podpisuju" - oznacuju v oznacovacoch MHD cestovnymi listkami. A peticia 4500 ludi oproti "podpisovaniu" peticie cestovnymi listkami 60 ludi je zas vo vacsine.

Tak tu, prosim ta, nepis o vyhoveni "vacsine", o minulosti /kedy liter benzinu ci nafty stal 32 Sk a dnes stoji 41 Sk/, o "hlodoch" atd. Hlod mas iba jeden, ked nevies posudit, co je VACSINA.
Reply on: Miro #8951:
Predpokladám, že jednoznačne Mojš. Mesto v tejto oblasti nemalo svoje záujmy, kataster obce nie je veľký a pribudne akurát zodpovednosť za túto časť. Na druhej strane z ľudskej stránky treba obci pomôcť. Obec asi so 460 obyvateľmi, hoci je uprostred Žilinskej kotliny a blízko mesta, predsa je nešťastne položená medzi (pod) kanálom Vodného diela Žilina a priemyselnou zónou žilinskej aglomerácia (železničná zriaďovacia stanica a časť areálu automobilky, ktorý je tiež v katastri obce). Počkáme ešte na vyjadrenie zodpovedných, ale myslím si, že tvrdé ekonomické dopady donútili Obecné zastupiteľstvo s pani starostkou k tomuto závažnému kroku. Čo sa týka MHD, myslím si, že postačí predĺženie L31 na Pstruhovú, odkiaľ mali cez lávku na skok do centra obce. To je však záležitosť mesta a DPMŽ.
Reply on: Jozef #8949:
A kto vyšiel s iniciatívou? Mojš či Žilina?

Možno že sa nakoniec dočkáme aj pripojenia Tepličky alebo iných obcí?
Reply on: Juraj #8947:
Ak sa pripoja k Žiline, bude opäť predĺžená L31 na Pstruhovú, alebo pre nich bude vytvorená nová linka po trase dnešnej linky SAD?
Reply on: Juraj #8947:
Áno, tak to bolo a pani starostka bola mediálnou hviezdou. A všetko rýchlo pominulo.
Reply on: Jozef #8932:


Jozef, vsetko co si pisal ovladam, ale nie je mi jasne, ci je zakotvene aj v zakone lacnejsie cestovanie pre ziakov a studentov pri MHD. ZSSK, DP a aj SADky totiz tuto zlavu maju. Pre ZSSK to urcuje stat, pre primestsku dopravu VUC a pre MHD mesto, ale jedine co potrebujem vediet je, ci objednavatel urcuje aj vek, alebo je nieco aj v zakone.

Je mi totiz divne, ze vacsina dava zlavu do 26 rokov...

O tom, ze vyska zlavy sa urcuje u objednavatela dopravy, mi je jasne.. ide mi len o nahodou existujuci zakon a vek.
Ked sa 1.8.2005 zacali "samostatne" mikrovlnkami 7x za den vozit poza hradzu a vypisovat do Zilinskych novin, ake to vymysleli fantasticke riesenie, som si povedal: Do roka a do dna uvidime! Jozef, pamatas sa? A doslo na nase slova? Keby si vtedy nechali poradit, mohli svojim obyvatelom usetrit rok trapenia...
Reply on: S499.1023 #8940:
Hlavne ze v minulosti sa dalo vyhoviet vacsine, naco su take zbytocne linky ako 3,14,4,16 ved to nema hlavu ani patu. vsak ked sa spravi prepojenie Hajik-Vlcince, Vlcince-Solinky tak sa mesto neobide.
2, Kto by uz len tak cestoval zo Sidliska na Sidlisko? Tak to je dobry hlod. Ved tou linkou 1 cestujem pravidelne a nie je taka prazna. Dnes v nej bolo 39 ludi, zas to nie je az tak malo a zo dna na den ten pocet rastie. A tie peticie, nadavanie ludi na DPMZ to si len tak ludia vymyslaju? Uz som sa tu o linkovani vadil s mnohymi
To je informácia! Primátor mesta Žlina zvolal 29. zasadnutie MsZ v Žiline na deň 4. septrembra 2004 do Starej radnice, kde jeden z bodov programu bude: Návrh na zlúčenie mesta Žilina s obcou Mojš.
Reply on: VLK #8943:
Nemuseli by tam zachádzať všetky spoje, len niektoré, práve pre tých "pár dôchodcov ku cintorínu". Len to by zase pribudli v CP rôzne ďalšie značky a skratky.
I keď možno toto by nebolo najšťastnejšie riešenie, v budúcnosti tam aj tak bude musieť niečo ísť. Ale ako povedal Jozef, asi je o tom ešte naozaj predčasne hovoriť. Teraz je aktuálnejšia križovatka pri Váhostave.
Reply on: Mongolec #8934:
otázkou je, čo by si tou zachádzkou linky č. 6 vyriešil? odvoz niekoľko dôchodcov ku cintorínu? Lebo iný cieľ tam ani nevidím... naopak, 6-tkou chodia ľudia z mesta hore na Hájik, a ak by si ho obišiel z druhej strany - mno, asi by tadiaľ veľa ľudí necestovalo...
Teraz večer som videl trolejbus 224 na linke č. 4 smerom od žel. stanice na Hurbanovú na križovatke pri viadukte. Vodiča najprv rozčúlil futbalový fanúšik, ktorý mu zaterasil cestu a potom keď sa snažil obísť dav, v zákrute uprostred križovatky mu vyletel zberač a ostal tam stáť a blkokovať premávku. Možno tam stojí ešte doteraz... ?
Reply on: Jozef #8938:
To, že v BB je uchýliek ešte viac, jednak neznamená, že LUK s nimi súhlasí (pokiaľ viem, tak intenzívne bojoval s úchylkami SAD ČSAD BBDS a intenzívne bojuje aj s úchylkami SAD ZVHD CCC), jednak mu to neberie právo sa vyjadrovať k žilinským úchylkám ? .
Reply on: 0903McLaren #8936:
Zatiaľ čo teraz sa nedá, EurotelFormula? Kúp si prestupný lístok a prestúp. Hrubo zjednodušene povedané: Kto už by chodil zo sídliska na sídlisko? Čím chcem povedať, že ak mám obmedzený balík "kilometrov", tak ich musím prednostne použiť tam, kde chce cestovať najviac ľudí.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.