bez komentára ?
Autor: ufo
"Nechceli ste radšej v Žiline ďaľšie 4 nízkopodlažné autobusy? " #6634
Autor: Jozef
"Myslím si, že najlepšie by bolo zakúpiť kĺbové nízkopodlažné vozidlá, veď na Košickej vo vozovni je ešte miesta dosť vedľa odstavených kĺbových Karos, ktoré už ani nevedia ako vyzerá mesto. " #6636
Autor: Miro
"Nebol by zbytočný luxus kupovať kĺbové nízkopodlažné autobusy? Aby stáli vo vozovni vedľa tých čo tam už stoja?" #6648
Autor: Jozef
"Samozrejme, že netreba v Žiline kupovať žiadne kĺbové autobusy, ktoré na linkách nepremávajú" #6650
Autor: ufo
"Nechceli ste radšej v Žiline ďaľšie 4 nízkopodlažné autobusy? " #6634
Autor: Jozef
"Myslím si, že najlepšie by bolo zakúpiť kĺbové nízkopodlažné vozidlá, veď na Košickej vo vozovni je ešte miesta dosť vedľa odstavených kĺbových Karos, ktoré už ani nevedia ako vyzerá mesto. " #6636
Autor: Miro
"Nebol by zbytočný luxus kupovať kĺbové nízkopodlažné autobusy? Aby stáli vo vozovni vedľa tých čo tam už stoja?" #6648
Autor: Jozef
"Samozrejme, že netreba v Žiline kupovať žiadne kĺbové autobusy, ktoré na linkách nepremávajú" #6650
Jozef
Bude ešte zaujímavé sledovať túto oblasť, ktorú si aj v predchádzajúcich príspevkoch spomínal. Už začínam veriť, že doprava zamestnancov do automobilky zostane len na SAD-ke a DPMŽ, s.r.o. Som si istý, že ZSSK nepripomienkovali projekt vlečky, vybudovanie nových zastávok pri závodoch, prípadne pred areálom automobilky. Je to podobné ako s tým projektom komunikácie, kde projektant zabudol zapracovať autobusovú zastávku, prípadne menšie autobusové nástupište. Zabudol zapracovať do projektu aj parkoviská pre IAD. Na jednej strane vidíme projektantov svetovej špičky, ktorí naprojektovali napr. unikátny most Apolo v Bratislave a na druhej strane vidíme takúto lajdáckosť.