Vcera som sa zucastnil zasadnutia MsZ a jednym z bodov bolo aj zavedenie prestupnej tarify. Bolo to schvalene, najlepsie vsak bude ked presne cisla napise Juraj.
Mal som moznost cez prestavku osobne chvilocku pohovorit s Jurajom, je to clovek skutocne otvoreny akejkolvek slusnej diskusii. Z dovodu jeho pracovnej i sukromne vytazenosti sa termin stretnutia posunie na trocha neskorsi termin.
Mal som moznost cez prestavku osobne chvilocku pohovorit s Jurajom, je to clovek skutocne otvoreny akejkolvek slusnej diskusii. Z dovodu jeho pracovnej i sukromne vytazenosti sa termin stretnutia posunie na trocha neskorsi termin.
4444
Ak L6 by mala premávať každých 10 min, cestujúci by túto zmenu len uvítali. Ale: zo Žitnej až po Hurbanovu má spoločnú trasu ako L21, spod Rondla po Hurbanovu spoločnú trasu ako L1 a L26. A tak sa znovu prikláňam ku presmerovaniu L21 okolo polície, Štúrovo nám, Štef. nám a žel.st. ďalej do Chlmca alebo L21 rozdeliť a vytvoriť nejakú novú trasu, aby sa linka nekopírovala s x linkami. Objem cestujúcich nie je tak veľký, aby na jednu totožnú trasu bolo vedených hneď niekoľko liniek. Chlmec by sa dal vyriešiť veľmi jednoducho a pomerne efektívne - z Hurbanovej okolo márnice do Budatína atď. Ušetria sa km a máme prvú zokruhovanú autobusovú linku....
K L6 - táto linka má vychytané všetky strategické miesta / ako aj L3/. Preto cestujúci, ak sa bude mať v Závodí rozhodnúť, akú linku uprednostní, vôbec nemusí rozmýšľať, či L6 alebo L21. A tak problém, že L6 bude natrieskaná a L21 prázdna, sa nijako nerieši....