Vcera som sa zucastnil zasadnutia MsZ a jednym z bodov bolo aj zavedenie prestupnej tarify. Bolo to schvalene, najlepsie vsak bude ked presne cisla napise Juraj.
Mal som moznost cez prestavku osobne chvilocku pohovorit s Jurajom, je to clovek skutocne otvoreny akejkolvek slusnej diskusii. Z dovodu jeho pracovnej i sukromne vytazenosti sa termin stretnutia posunie na trocha neskorsi termin.
Mal som moznost cez prestavku osobne chvilocku pohovorit s Jurajom, je to clovek skutocne otvoreny akejkolvek slusnej diskusii. Z dovodu jeho pracovnej i sukromne vytazenosti sa termin stretnutia posunie na trocha neskorsi termin.
Jozef
To bude zaujímavé sledovať tú stavbu. Pekne sa to rozbehlo a dobre to vidieť na Jurajových fotografiách. Keď bolo minulý rok vybudované trolejbusové vedenie medzi SO a VL, tak počas nepretržitej výluky Pia-So-Ne bolo na Jaseňovej celé obratisko prerobené a napojené na nové trolejbusové vedenie. Obdobne to prebehlo aj na Fatranskej. V tomto prípade predpokladám, že sa to bude musieť riešiť aj preložkami, a keď bude spravená kruhová križovatka aj s trakčným vedením, tak sa tam doprava presmeruje. Pôvodná komunikácia sa potom zruší. Bližšie to môže popísať Juraj, ale myslím si že je to ešte predčasné, lebo stavba môže trvať aj tri roky. Spomínal sa tu už termín ukončenia stavby?
Teraz bude najdôležitejšie presmerovať L26 cez Rondel, zrušiť L28 a keď uzatvoria Rajeckú cestu, tak bude zmenená trasa aj L22. Zatiaľ sa tu nespomínalo, ale keď bude uzatvorená Rajecká cesta aj s križovatkou pod Váhostavom, tak bude musieť byť presmerovaná aj L2 do Bytčice.