Vcera som sa zucastnil zasadnutia MsZ a jednym z bodov bolo aj zavedenie prestupnej tarify. Bolo to schvalene, najlepsie vsak bude ked presne cisla napise Juraj.
Mal som moznost cez prestavku osobne chvilocku pohovorit s Jurajom, je to clovek skutocne otvoreny akejkolvek slusnej diskusii. Z dovodu jeho pracovnej i sukromne vytazenosti sa termin stretnutia posunie na trocha neskorsi termin.
Mal som moznost cez prestavku osobne chvilocku pohovorit s Jurajom, je to clovek skutocne otvoreny akejkolvek slusnej diskusii. Z dovodu jeho pracovnej i sukromne vytazenosti sa termin stretnutia posunie na trocha neskorsi termin.
Jozef
Myslím si, že teraz to nie je dôležité, ale na stretnutí sa opýtam, kto objednal audit, prečo bol objednaný, či bol len audit linkovania a celkovej efektivity dopravného procesu alebo aj z iných oblastí. Audit však môže DP len doporučovať, sú tam ľudia, ktorí pracujú len s číslami, dopravu v meste nevyužívajú, poznajú ju len zo schémy. Skrátka neberú do úvahy, ako tu bolo už spomínané, dlhoročné zvyklosti v Žiline. Napr. využívanú L5/15 na strednom okruhu doporučujú zrušiť, hoci od začiatku L5 spájala tri sídliská So – HL - VL medzi sebou, ale aj s nemocnicou a nákupnými centrami. Od minulého roka, keď sa prepojilii SO a VL, tak sa prirodzene okruh uzatvoril. Niekto môže namietať, že k nemocnici premáva zo SO L3 alebo z VL sa posilní napr. L6, ale o Hlinách sa nehovorí. Predpokladám, že nie je v záujme cestujúcej verejnosti a pravdepodobne ani DP, aby sa radikálne zmenil linkový systém, čím by tu vznikol len chaos. Lebo ten čo len doporučuje, tak zostane v úzadí a problémy ktoré vzniknú zostanú len tu doma na cestujúcich a na DP. Tým nechcem povedať, že niet čo riešiť. V minulosti tu už bolo spomínané, že Žilina nie je urbanisticky pretiahnutá štrúdla, kde sa dá jednoducho linkovať z horného konca na dolný, ale je tu vytvorená trolejbusová sieť, kde je možností podstatne viac a keby prišli aj tri nezávislé audity, tak každý by doporučil linkovanie ináč. Preto navrhujem, aby sa o rôznych návrhoch diskutovalo, na odbornej úrovni spracovali analýzy a až potom, ak by bolo nevyhnutné, pristúpiť na zmeny.
V predchádzajúcom príspevku bolo spomínané, že by sa mala zatrolejovať aj krátka prepojka na Solinkách medzi Rudnayovou ulicou a Pod hájom. O tomto krátkom úseku sme už v minulosti písali, chcel by som sa však opýtať či pri audite bol aj tento úsek spomínaný, prípadne doporučovaný na linkové vedenie.