Reply on: Jozef #5292:
Stojim si za tym, ze Ziline staci sest az sedem liniek. Pre tych, ktori by to nepochopili, este doplnim, ze aj linky 5 a 15, resp. 7 a 17 pocitam ako dve linky, nie ako dva smery tej istej linky. Rovnako, ako ked v Presove kedysi davno jazdili dve okruhove linky v opacnych smeroch a volali sa 2 a 3, (nieco ako dnes zilinska 5 a 15), sa pocitali za dve linky a nie za jednu.K vete "Čiže tých čísel trolejbusových je desať, ale liniek je len a len 8. "
Velmi pozoruhodny myslienkovy sled. Nejaka nova zilinska logika?
Jozef
Nemusíš mať obavy, v trolejbusovom meste akým Žilina je, môže byť akurát nejaké doporučenie na vylepšenie. Autobusových liniek je zanedbateľný počet a v budúcnosti ak sa nájdu finančné prostriedky na výstavbu trolejbusových tratí, tak ich počet môže ešte klesnúť. Pri trolejbusovej sieti, akú dokázala Žilina vybudovať zo svojich vlastných prostriedkov, je optimálny počet trolejbusových liniek. Urbanizácia mesta umožnila vybudovať aj centrálny, stredný a veľký trolejbusový okruh., kde sa môžu vytvárať akékoľvek kombinácie liniek či už priame, zokruhované alebo protismerné. Preto nemám nijaké obavy, že nejaký audit by znamenal stagnáciu trolejbusovej dopravy v Žiline, v meste ktoré si toto všetko vybudovalo. Hodnota diela sa blíži k jednej miliarde korún.