Zamedzit sa tomu prakticky da len prekonanim nevsimavosti voci vlastnym pocmaranym vozidlam a ich doslednemu umyvaniu. Ono to tych writerov tak netesi, ked sa mozu svojim vytvorom kochat len par dni. To ho ani znami neuvidia.
No prave VYDIS sa mi zda, ze sa nejako kazi. Prestali si vzajomne uznavat jednorazove listky.
Pre neznalych: v sieti integrovanej dopravy VYDIS si vzajomne uznavali jednorazove, sachovnicove, madarsko-mechanicko-stikatkove listky DP mesta Pardubic a DP mesta Hradce Kralove. (Juraj sa teraz urcite prasti pastou do hlavy, ako to preboha mohli vyuctovavat? Asi nemohli, preto to zrusili... ale asi desat rokov ci kolko to tam fungovalo.)
Problem cmarania po vozidlach je evidentny napr. v Bratislave. Casto je interier elektricky naozaj otrasne pocmarany. Zabranit alebo obmedzit sa tomu moze prekonanim nevsimavosti voci tym darebakom. Osobne som alergicky na cmaraniny nielen v interieri ale aj na karoserii vozidla.
dnes som cestoval s tr239a240 a bol som zarazeny ake bolo vnutro vozidla najme zadna cast popisana fixkami.Nedalo by sa voci tym primitivom raznejsie zakrocit?
môžme sa dohodnuť na stretnutí... zladíme termíny (keďže mám na starosti zákazníkov) a môžme ísť na to...
bohužiaľ kvalita výrobkov sa posudzuje podľa toho, ako ich používa zákazník... a pokiaľ on o to nemá záujem, je to smola výrobcu...
teraz DP Hradec Králové prechádza na mestskú kartu, tam sa snažím ešte bojovať a ovplyvňovať, čo sa dá (napr. používajú hlásiče, ale hlásia iba ďalšiu zastávku, nie príjazd, vnútorný displej zobrazuje to isté, čo vonkajší - prečo? a pod.)
Pri 10. výročí trolejbusovej doprave sme diskutovali aj o nových trolejbusových tratiach, ktoré by sme chceli, keby bolo dostatok peňazí a aj dostatok cestujúcich na vedľajších tratiach. Vybudovaním trolejbusovej dopravy na sídlisko Hájik 15.11.2002 bol po 8 rokoch vybudovaný základný trolejbusový systém v Žiline, z vlastných prostriedkov. Ďalšie trate sú už len doplnkové a vylepšujú základný systém. Aj tú trať ktorú spomínaš, aj tá je tam spomínaná. Pre zaujímavosť si môžeš prečítať ten diskusný príspevok #1621 zo 17.11.2004.
MT používa EMtest-y, rovnako na diaľkáčoch ZV sa objavili... EMtest nemá dobrú stránku, kde by prezentoval svoje výrobky, ale môžem ti polať nejaké materiály...
Ja si myslim, ze ten kusocek trate po Rosinsku, VUVT by mal dost velky vyznam z hladiska teorie grafov. Konecne by, okrem konecnej Hajik a konecnej DPMZ bola v Ziline niekde dalsia konecna, na ktorej sa da otacat len z jednej strany (konecne by pribudol v grafe dalsi uzol neparneho stupna).
V každom prípade Vás pozývam do EMtest-u, ako jeden z realizátorov, na ukážku. Dá sa urobiť veľmi veľa vecí, ale najlepšie je ukázať...
čo sa týka slovenkých miest, kde je EMtest nasadený - ZV, PO, MT, BB a pod., všade sú lacnejšie varianty... kúp si starší lacnejší BUSE a taktiež sním neurobíš toľko, čo s novým modelom...
kompaktibilita? hmmm... prídi sa pozrieť od 1.12. do Hradca Králové, kde sa nasadzuje EMtest a kde ostanú tabule BUSE... rovnako tabule EMtest môžu ostať na palubáku BUSE, komunikácia rozhraním IBIS je všade rovnaká...
rovnako súhlasím, BUSE je top v tejto oblasti, možno preto, že savenuje iba jej, EMtest sa snaží robiť všetko, a to nemusí byť práve najlepšia cesta... avšak za svoju cenu tiež ponúka dostatočné možnosti...
Jozef
Pýtaš sa na veci známe.