Reply on: TeBeCe #3723:
Snad aj za 10 rokov budu este v byv.ZSSR stovky 280-tok. Autobusy SM11 su sice raritou, ale nie velkou, lebo boli len predvojom rovnakej konstrukcnej rady a koncepcie ako 700 apod. Ale RTO bol posledny typ s klasickou ramovou konstrukciou. V podstate to bol, ci sa to niekomu paci alebo nie, posledny "nakladak" na vozenie ludi, akurat mal na klasickom rame namiesto valnika karoseriu...
Vladimír
Re #3675 Jakub:
1. Myslím si, že je nehoráznosť, ak MHD neobsluhuje celé mesto. Preto je nehorázne, že žilinskou MHD sa reálne nedostaneš na Nový cintorín. Vítam všetky snahy o znormalizovanie stavu.
2. Bolo vysvetlené, že náklady na trať budú minimálne. Výprava vozidiel sa nenavýši a i samotná stavba trate bude z "recycled" materiálov, takže ozaj prečo nie.
3. Neznášam, ale ozaj NE-ZNÁ-ŠAM posudzovanie dopravnej ponuky podľa toho, či je určené plne platiacim cestujúcim alebo cestujúcim uplatňujúcim si zľavu. To je ZVRHLOSŤ najvyššieho stupňa!
4. Dnes výnimočne plne súhlasím s Jozefom, pokiaľ ide o príspevok #3674.
Re #3696 Jozef: Ani sa nepokúšaj zastávať žilinského hlásenia zastávok MHD! Je totiž ukážkovým príkladom hlásenia, ktoré je nezrozumiteľné, intonačne a prízvukovo nesprávne + chyby sa nájdu aj v samotnom vyslovovaní zastávok (v živej pamäti máme ešte ono legendárne "spaňijolova").
Re #3703 Jozef: Hehe, práve teraz sa chystám ísť trochu pohádať do jednej nemenovanej firmy