Reply on: zoZa #2470:
..preto je dobre, ze ten kruhak pri tom kauflande vybudovali, ostatne ani nemuseli.., a taktiez je dobre, ze tam zuzili tu cestu..., takze staci spravit 3 kroky, a hned som za jednym prudom , potom dalsie 3 a som za druhym ...., je to 1000 krat bezpecnejsie riesenie ake je tam teraz......., ten druhy kruhak pri Carrefoure ma zase vyhodu v tom, ze vozisla mhd sa daleko rychlejsie dostanu cez krizovatku, ako predtym ....., sice tam stacilo dat semafory, ale to zase by za nimi boli dost dlhe kolony, lebo uz zo vsetkych smerov ide velmi vela aut.... . A ten treti kruhak je tam taky asi najzbytocnejsi, lebo ten je tam myslim ze len pre nejake vozidla zachrannej sluzby , alebo take nieco...
Jozef
S tým možno len súhlasiť, smerom do Rajca majú ešte veľké rezervy. Zaskočila ma však výška vozidlového parku v SAD Žilina, až 353 autobusov (samozrejme aj so zlúčenenými SAD-kami).
Teraz Ťa asi nepoteším, vieš o tom že sa chystá v roku 2005 v Žiline stavba ďalšieho kruháčika? Pripravuje sa kruhová križovatka v priestore Závodská cesta a Priemyselná ul. s ukončením 10/05 za 4.525 tis. Sk. Z Priemyselnej ul. nám vychádzajú všetky trolejbusy na sieť MHD. Križovatka v tomto čase nie je rovnomerne zaťažená, hlavný dopravný prúd smeruje po Závodskej ceste a smerom na Priemyselnú a Škultétyho ul. nie je vysoké dopravné zaťaženie. Preto predpokladám, že kruháčik tam bude skôr brzdou. Je všeobecne dokázané, že aj vodiči MHD majú radšej klasické križovatky ako kruháčiky. Skôr by som tam doporučoval klasickú svetelnú križovatku.