Do poslednej ankety s otázkou "Malo by sa meniť smerovanie a počet liniek MHD?" sa zapojilo uctyhodných 400 ľudí.
Liniek by malo byť viac (177 ľudí) 44%, stačili by drobné zmeny (184) 46%, liniek by malo byť menej si praje len 19 respodentov 5% a zmeniť trasy úplne všetkých liniek len minimum 13 respodentov -
3%. Z odpovedí laickej a odbornej verejnosti vychádza, že spracovaná koncepcia liniek MHD v posledných rokoch, vrátane zokruhovaných, odborníkmi DPMŽ je správna. Aj predložené návrhy na rôzne nové smerovania liniek sa nestretli s porozumením na žilinskom diskusnom fóre a ani o nich veľmi domáci diskutovať nechceli. Z toho vyplýva, že Žilinčania dobre poznajú systém MHD vo svojom meste a v rámci ankety to aj potvrdili.
Liniek by malo byť viac (177 ľudí) 44%, stačili by drobné zmeny (184) 46%, liniek by malo byť menej si praje len 19 respodentov 5% a zmeniť trasy úplne všetkých liniek len minimum 13 respodentov -
3%. Z odpovedí laickej a odbornej verejnosti vychádza, že spracovaná koncepcia liniek MHD v posledných rokoch, vrátane zokruhovaných, odborníkmi DPMŽ je správna. Aj predložené návrhy na rôzne nové smerovania liniek sa nestretli s porozumením na žilinskom diskusnom fóre a ani o nich veľmi domáci diskutovať nechceli. Z toho vyplýva, že Žilinčania dobre poznajú systém MHD vo svojom meste a v rámci ankety to aj potvrdili.
pepo
hlásenie zastávok na báze GPS funguje na SAD BBDS - MHD v Banskej Bystrici. Vozidlo je vybavené systémom EMtest [elektronická pokladňa, hlásič, transparenty a GPS]. Rovnako hlásenie zastávok na báze GPS bolo repdvedené na predvádzajúcich vozidlách pre systém EMtest v Prešove [DPMP] a Bratislave [DPMB].
Aj keď na druhej strane súhlasím s názormi, že uvedené predvádzacie systémy v súčasnosti nefungujú tak, ako by mali... [Blava - hlavne transparenty]... to je maslo na hlave EMtest-u.
v čechách a poľsku viaceré podniky vybavené EMtest-om bežia na hlásičoch s GPS dosť dlhú dobu bez viditeľnejších zádrheľov...
pepo