Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
tu je prehlad vodicov nasich t-busov (iba ti, co ich viem na 100%)

204 - J.Vlček
206 - J.Minister
207 - P.Lupták
210 - M.Mintál st, ?
215 - M.Mintál ml(syn), ?
223(moment. 212) - M.Šugar, ?
226 - M.Vršanský, ?
238 - I.Gavroň, ?
242 - S.Paralec, ?



ostatne doplnim
Vladimir: posledne GO 14Tr uz vyhovuju aj sluchovym kriteriam. Neviem vsak ci je to pravidlo.
Reply on: Vladimír #2395:

hlásenie zastávok na báze GPS funguje na SAD BBDS - MHD v Banskej Bystrici. Vozidlo je vybavené systémom EMtest [elektronická pokladňa, hlásič, transparenty a GPS]. Rovnako hlásenie zastávok na báze GPS bolo repdvedené na predvádzajúcich vozidlách pre systém EMtest v Prešove [DPMP] a Bratislave [DPMB].
Aj keď na druhej strane súhlasím s názormi, že uvedené predvádzacie systémy v súčasnosti nefungujú tak, ako by mali... [Blava - hlavne transparenty]... to je maslo na hlave EMtest-u.
v čechách a poľsku viaceré podniky vybavené EMtest-om bežia na hlásičoch s GPS dosť dlhú dobu bez viditeľnejších zádrheľov...
pepo
toto je dobre... http://www.mhdcr.biz/mix.htm
a aj toto : http://www.mhdcr.biz/clanky/desatero.htm
(nechce ist so mnou niekto si vyskusat toto remeslo do Prahy ?) ?
Reply on: Tux #2421:
Asi tak. Dobre si to vystihol. V Bystrici robia PEKNÉ generálky. To však v žiadnom prípade neznamená, že sú to dobré generálky. Bystrická generálka je pohladenie pre oko, no utrpenie pre ucho. Skrátka bystrický trolej je super, kým je vypnutý.

Info o 223 doplním.
ozaj - k 223ke si zabudol, ze sa prave generalkuje v bb
, to plati aj pre 203ku, obe dali do bb, pocul som vsak ze tam robia pekne generalky
Reply on: Vladimír #2419:
tak ale co s nim ked ho viem(mam) ha...
Reply on: Tux #2417:
Hehe, zoznam vodičov skutočne nemusíš... ?
Reply on: Vladimír #2415:
ostatné info o našich trolejbusoch (prehlad vodicov a pod.) dolpním v čo najblizsom case.
Príspevok #2414 NIE JE odo mňa! 😞
Reply on: Tux #2411:
Zatiaľ len to, čo som spomínal v príspevku #2406.

Re #2413 Tux: Zatiaľ nie. Ale nič v zlom. Dôvody objasním niekedy pri osobnom stretnutí, keď sa najbližšie ukážem v Žiline.
inak Vladimir, nemohol by som dostat pristup na ***, aby som mohol uverejnovat tieto novinky trochu jednoduchsie?????
Ozaj nehody:
227 - vazna nehoda asi v rokoch 99-02, vymena predneho cela za novy typ s nedelenym prednym sklom

237 - nehoda na Kosickej ceste asi 00-03 - bocny naraz na strane druhych dveri
Reply on: Vladimír #2409:
co by ta este zaujimalo o nasich tbusoch?
inak ten zoznam mozes dat na samostatnu stranku a mojim menom
transparenty maju -
231 - tercikovy
232 - 236 - maju predny ledkovy a zadny nemaju
237 - ma predny ledkovy a zadny tercikovy
238 - 243 - maju oba ledkove
Reply on: Tux #2408:
Ďakujem. Verím, že Ťa ostatní budú nasledovať zasielaním informácií.
Reply on: Vladimír #2406:
domovské linky vozidiel - trolejbusov -
201 - momentálne sa generálkuje, inak 6,7,16,17
202 - zalozne vozidlo, zaskakuje za 201 na 6,7,16,17 - po generalke
203 - zalozne vozidlo, momentalne na generalke
204 - 6,7,16,17 na tyzdnovky
205 - 6,7,16,17 na tyzdnovky tam robia vodici z 5,15-tiek - po generlake
206 - 3 na tyzdnovky
207 - 6,7,16,17 na tyzdnovky
208 - 3 na tyzdnovky - po generalke
209 - 6,7,16,17 na tyzdnovky - po generalke, ale dost huci
210 - 4 na smeny - po generalky
211 - 8 na smeny
212 - 5,15 na smeny zaskakuje za 223
213 - zalozne vozidlo, ziaden skolsky voz
214 - 1 na smeny
215 - 5,15 na smeny - po generalke
216 - 1 na smeny
217 - 5,15 na smeny po generalke
218 - 5,15 na smeny po generalke
219 - 1 na smeny
220 - 1 na smeny
221 - 1 na smeny
222 - 5,15 na smeny po generalke
223 - 5,15 - momentalne na generalke
224 - 5,15 na smeny
225 - 1 na smeny
226 - 4 na smeny
227 - 6,7,16,17 na tyzdnovky po vaznej nehode - po generalke-
228 - 4 na smeny - po generalke
229 - zalozne
230 - 3 na smeny
231 - 3 na smeny
232 - 3 na smeny
233 - 4 na smeny
234 - 6,16,7,17 na smeny
235 - 6,16,7,17 na smeny
236 - 6,7,16,17 na smeny
237 - 4 na smeny
238 - 4 na smeny - najcistejsi tbus v Ziline
239 - 4 na smeny - najpomalsi sofer v Ziline
240 - 4 na smeny
241 - 6,7,16,17 na smeny
242 - 6,7,16,17 na smeny
234 - 6,7,16,17 na smeny
Reply on: Jozef #2400:
Bol som teraz na Sturovom nam. a sluzbukonajuca pracovnicka mi povedala v podstate to co tebe s tym, ze to plati ak mam novu, bezkontaktnu CK (takze predtym to zrejme neslo). Ale ked som jej povedal, ze v MPP ani v Tarife o tom nie je ani zmienka, arogantnym sposobom povedala, ze "ale ono to tak je" (a este mi aj tykala). Takze aj ked nevylucujem, ze to tak skutocne funguje, pokial to nie je v MPP alebo v Tarife ako predpisoch dopravcu, zavaznych pre cestujucich, pre mna tieto ustne tvrdenia pracovnikov DPMZ vyznam nemaju ziaden. V Tarife sa hovori len o cestovnom "prostrednictvom elektronickeho cestovneho listka", cize ziadna kombinacia cipovka + papierovy listok. Navyse Tarifa explicitne zakazuje pouzitie cestovnych listkov ineho urcenia, aj ked zaplatena cena je rovnaka alebo dokonca vyssia (dalsia blbost, ved predsa tie peniaze budu mat tak ci tak) a papierove listky pre studentov nad 16 rokov neexistuju.
Neviem si tiez predstavit, ze by som pri prepravnej kontrole argumentoval revizorom sposobom "ale ved teta v DPMZ mi to tak povedala". Jednoducho, pre mna je (logicky) urcujuce len to, co je v zavaznych dokumentoch prepravcu a nie to, co sa siri po DPMZ ustnym podanim.
DPMZ by si teda mal urobit poriadok vo vlastnych predpisoch.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.