Reply on: Dispecer #23566:
#23564 Ku garancií prepravy podľa prepravného poriadku som napr. v aktuálnom prepravnom poriadku IDS BK našiel Článok A.5 “Práva a povinnosti cestujúceho” časť A.5.1 “Cestujúci má právo:” odsek c, “v prípade, že sa preprava neuskutočnila včas, t. j. neuskutočnila sa podľa cestovnéhoporiadku, došlo k jej prerušeniu alebo zastaveniu, na náhradnú prepravu iným spojom tej
istej linky, prípadne inej linky; pričom ak prepravu nie je možné uskutočniť v ten istý deň,
cestujúci má právo na bezplatnú prepravu späť do východiskovej zastávky”.
A to mi nepripadá že som ako cestujúci zodpovedný za to že prepravný prostriedok mešká.
Samozrejme to malo byť 10:07 nie 09:07 tak ako to bolo aj v príspevku #23563
Vladimír
Preprevný poriadok MHD Žilina, článok XI, Základné podmienky použitia cestovného lístka, bod 7 znie:
"Čas platnosti cestovného lístka pri použití prvého vozidla sa počíta podľa minút uvedených v cestovnom poriadku umiestnenom na
zastávke. Ak dôjde k prestupu do ďalšieho vozidla, platnosť cestovného lístka končí uplynutím poslednej minúty jeho časového rozsahu."