Reply on: Mike #23278:
Nedostatky, ktoré si vymenoval, tiež vnímam a sú určite na diskusiu. Otázne je, či na celkovú úroveň MHD vplývajú do takej miery, že by platila veta, že "žilinská MHD má v porovnaní s inými slovenskými MHD obrovské rezervy". Existujú totiž aj ďalšie parametre, vďaka ktorým žilinská MHD dorovnáva skóre. Ja napríklad veľmi pozitívne vnímam obnovený vozidlový park, nástup všetkými dverami, logické a jednoduché a stabilné (!) linkové vedenie, silný dôraz na dodržiavanie CP, vysokú úroveň informačných technológií a (podľa mňa asi) najvyššiu úroveň grafického podania informácií v SR (celkovo zastávkové vitríny, i samotné ZCP).
Mike
A čo sa týka intervalov - ja som nemyslel zahustiť. Aj keď viem, že aj na to existuje postupný plán, minimálne u tbusov bol aj tu prezentovaný. Ja som písal že u autobusov nie sú pravidelné. To nemá nič spoločné s objednávaným objemom km, ten sa vôbec nemusí meniť. Všetky ostatné krajské mestá s výnimkou TT majú pravidelné intervaly (napr. v NR, TN, BB v sedle a cez víkend bežne 60 minút), iba v ZA to v každú hodinu ide ináč ...