Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: MrVain #21732:
A aká že aká zastávka na znamenie?
A inač minule čo som tu písal že na 241 a 242 vôbec nevidno na zadné transprenty, povedal si že sa dajú vyčistiť, no doteraz absoultne nie je vidno na tie displeje, ani moc v tme, nie tož keď svieti slnko ? .
A tá 258 myslím že už dlhšie akusticky nehlási...
Reply on: keksino #21731:
258 skontrolujeme, dik za postreh
Fw v palubných počítačoch sa ide aktualizovať znova teraz, pribuda zastávka na znamenie...
Aktualny cestovný poriadok sa nahráva ,aktualizuje každe ráno pri prejazde okolo dispečingu, takisto ako sa aktulizuje čas,linky....
Aj v 258 nefunguje hlásenie tak ako by malo, hlási iba v zadnej časti, v predu boli deti ktoré sa hrali na akustický hlásič ☺
V a-buse #11 odišiel predný transparent, na L27 mal v predu nasadenú ceduľu
Minule som si všimol jednu veľmi zaujímavú vec, naposledy keď som bol vo vozovni (vrámci DoD) tak som videl na nástenke oznam, že sa idú nahrávať do trolejbusov nové fw, ktoré budú obsahovať nejaké zmeny na L3 a naviac na tých červených vnútorných transparentoch bude namiesto "Ďalšia zastávka" napísané "Nasledujúca zastávka", postupne sa to nahrávalo do 14Tr a potom aj do 15Tr...a už je to asi pol roka čo bol DoD, a v trolejbuse 226 je stále nahraný asi starší fw, ktorý píše "Ďalšia zastávka". Neviem, ale myslím že tam na tej nástenke bolo napísané že v tom novom fw sú aj nejaké zmeny v nahraných šablónach ohľadom L3 (ráno). Teraz sa mi rozjasňuje, že niečo také riešime aj na dispečerskom fóre (3/4...) ? . Ak mám pravdu, a 226 bude vypravená ráno na L3 tak by som bol zvedavý čo sa stane, či by sa vodič spoľahol na údaje z palubáka alebo by si radšej kukol (novú) papierovú šablónku...
V 235 od včera nefunguje akustické hlásenie zastávok
Reply on: on-line #21728:
Aj teraz večer som to videl, no čo už 🙂
Reply on: toso0077 #21724:
Aj ja som si to dnes všimol cestou do TESCA ale si bol rýchlejší?
Reply on: Mongolec #21726:
To nebolo vozenie, mal som na to dôvod...a inač ďakujem za vysvetlenie ?
Reply on: keksino #21725:
Nebude to tým, že odčítanie polovice jazdy sa vzťahuje len pre jeden prestup, kým ty si "prestupoval" dvakrát?
Na vozenie si kúp radšej EXTRA. ?
Ešte k tej debate o označovačoch, dnes ma prekvapilo "správanie označovača" na voze 205
Išiel som L14 16:02 z M, následne na Poľnej som vystúpil a išiel som L7 16:19 z Poľnej. V prvom prípade mi to odčítalo na L14 z karty jednu jazdu, potom pri prestupe na L7 smer Sv.CaM pol jazdy - toto je zatiaľ OK, ale keď som na Pod Hájom vystúpil a o 4 min neskôr nastúpil na L4, tak mi to zrazu zobralo jednu celú jazdu, však prestup na rovnakú linku to nebol, a ten označovač nemohol vedieť že som nastúpil a vystúpil na rovnakej zastávke, nakoľko od prvého označenia na Poľnej som kartu potom neprikladal, teda prečo mi za prestup do 30 min na inú linku zobral 1 celú jazdu? To mi je divné...
V 251 nefunguje displej tak ako má, zastávky sa nezobrazuju, funguje len reklama, a zelený pás s informáciami. Žeby protest R&G 😃
Jednoducho smola,sor 255 znova ucastnikom dopravnej nehody,poskodenie nie je velke,odniesol si to predny blatnik.
Reply on: Jeliman2 #21721:
A nevieš aký je to konkrétne kód ☺ ?
Reply on: keksino #21720:
Do palupáku nezadáva nič, len potvrdí zastávku aby sa z VYJ na 4 alebo 7....ono to má zahrnuté už v pôvodnom kóde. Napr. teda ak je to 20/2a...tak dá klasický kód 20/2/1 ráno..a viac nerieši. Akurát potom stačí potvrdiť na palubáu zastávku-teda príchod na konečnú a hotovo.
Mám otázku, keď ide napríklad ráno posila L4 a L7 tak čo sa zadáva do palubáku? Kód taký istý čo do normálneho t-busu (napr. 4/1,4/2...) alebo nejaký špeciálny kód tej posily? Ak áno, aký? Zaujíma ma hlavne odchod L7 7:19 z Hájika a odchody L4 7:22 zo ŽST (v mobilnej aplikácie vidím jeden spoj z Fatranskej a dva zo ŽST) a 7:32 tiež zo ŽST (pričom v mobilnej appke sú iba dva odchody, jeden z Fatranskej a druhý zo ŽST).
Reply on: AAA #21718:
Bratislava to robí z iného operačného programu, z tohto to nemôže. ?
Reply on: Mongolec #21709:
A prečo by to nemohla čerpať Bratislava? Napr. po výstavbe trate k Tescu Lamač a k Avionu k nahradeniu a-busa t-busom príde.
V niektorých označovačoch mi nechce kartu označiť ani keď ju úplne vytiahnem z peňaženky a dám z nej dole obal, niekedy pomôže že kartu "poohýbam", no vždy sa naštvem a idem k inému označovaču, kde označím na prvý šup a keď pozrem na ten pôvodný tak ľudia tam označujú karty bez problémov a keď zasa priložím ja tú svoju,už inde medzitým označenú tak mi ten označovač zasa nič neukáže ?
A ešte sa tiež veľmi zriedkavo stáva že označovač ktorý má šedý obal a mal by byť určený na karty všetkým označuje iba papierové lístky a zase hnedý ozn. (iba na pap. lístky) označí aj kartu ? ...nestáva sa to často...zjednodušene vysvetlené zámena obalov na označovačoch
Reply on: Jakub Sliviak #21715:
To je fakt, ale najhoršie je, pokiaľ sa pri dverách nachádza len označovač. Nemám problém si ísť označiť kartu ku ďalším dverám, ale čo mám skúsenosti, nie každý sa s tým obťažuje, hoci riskuje pokutu a DPMŽ tým zbytočne prichádza o istý (aj keď súhrnne možno nie veľký) počet evidovaných platiacich cestujúcich. Hoci dostať sa ku ďalším dverám je niekedy nadľudský výkon - naposledy som sa takto predieral plnou záložnou 57-čkou zozadu, až kým som v treťom označovači v poradí zistil, že už mám jazdu odrátanú v niektorom z predchádzajúcich, ale bez pípnutia a odozvy na displeji.
Keby len v 234 tak sme dobrí. ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.