Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: petter #19623:
pri Carefore
Reply on: geto1 #19622:
stačí jeden zle zaparkovaný osobák a dlhé 6 stoja ?
Počuk som neoficialne že od 1.6. budu jazdiť dlhe Tr. na linke č.6.Môže to byť pravda?
Reply on: tux #19550:
233 už jazdí.
Reply on: Majo #19619:
To nevymysliš to je život.Večer som na križ. Policia išiel pre ženu do Auparku a cez križovatku stala 238-mička.Musim uznať vodič sa snažil regukuvať dopravu no po 40.min. cestou späť sa nič nezmenilo,ten voz tam ešte stal.Štvrtok nebol pre DPMŽ prave šťastny deň.
Reply on: Mongolec #19618:
Dotklo sa to aj linky 6, na zast. Vysokoškolákov smer centrum som nastúpil na spoj, ktorý z nej ide o 14:58 (vozidlo 229) a po pár metroch (pod nadjazdom) nás vodič vysadil s tým, že je porucha na trase a on ďalej ísť nemôže. Pred nami stáli dve 14Tr. Po dosť dlhej chvíli sa dokotila 114 ako NAD a vlaku, na ktorý som chcel ísť, som mohol akurát tak zakývať. "Vďaka", DPMŽ, za 2-hodinové čakanie na vlak!
Reply on: toso0077 #19617:
Zhruba dve hodiny v čase špičky bola ochromená (úplne zastavená alebo obmedzená) prevádzka trolejbusov na tomto úseku. Išlo zrejme o to isté miesto ako 24. februára. Už pred 15. hodinou som zaznamenal v uliciach štyri kĺbové autobusy (najväčšie problémy mali cestujúci na Hlinách). A ako sa jazdilo?

L1 - keď mohla, tak išla
L3 - niekoľko autobusov (najmä kĺbových) po celej trase, žiaľ, stalo sa aj, že NAD na L3 išla v rozostupe 1 min; neskôr aj dva trolejbusy, ktoré v smere na Solinky premávali cez Hliny
L4 - s NAD som sa stretol len raz (nie som si istý či bola označená ako 4), až po cca hodine mohli trolejbusy začať využívať opravovaný úsek, dovtedy stáli (hoci mohli jazdiť po Políciu a otočiť sa na Rondli alebo z Predmestskej prejsť cez Bôrik na Solinky; či tak niektoré išli som nepostrehol)
L5 - tiež až po hodine, a to v smere na Vlčince, opačným smerom išli trolejbusy obchádzkou okolo centra (vynechané Štúrovo nám.)
L7 - po hodine sa postupne napájali na svoj CP
L14 - tiež zhruba po hodine mohli začať jazdiť inkriminovaným úsekom, no oprava stále prebiehala, a preto niektoré spoje čakali (do 15 min)
L16 - počas celej doby opravy som sa s ňou stretol iba raz (jednou z možností bolo ísť ako L6 a otáčať sa pri plavárni)
na krizovatke ulic Velka okruzna a Komenskeho (hore od auparku) spadla cast trolejoveho kriznia, strhla ju L3 , L4 by mala premavat s meskanim, L14, L3 ,5,16 budu zrejme nahradene autobusmi
Reply on: toso0077 #19614:
211, 215, 217, 222, 224 na 1, 5 (+ 5/4b robi vzdy nejaky zo 6ky)
214, 216, 219, 220(213), 221, 223 na 6.. ostava len 218
Reply on: toso0077 #19614:
220 ma spaleny trakcny motor
213 je o5 na cestách, čo nemáme iné solo trolejbusy, ktoré by mohli jazdiť
Reply on: Valec #19612:
No prave.Bolesťou MHD je že v rozmezdi 3-7min. idu zo zastavky 3-4 spoje zasebou a potom 20 min. nič,alebo ak MHD nema spoj do centra do 20min. tak to už nieje MHD.Keby bol kontakt vodič-cestujuci minim. neboli by ani sťažnosti ak vodič dodrži odchod a cestujuci pride na zastavku na čas.
Reply on: geto1 #19611:
Keby bol len interval, tak je to niečo iné. Ale v súčasnosti sú presne stanovené odchody.
Reply on: Valec #19608:
Niekedy trafiš 2x zelenu a maš +2min. no na ďalšom useku stratiš 5 min. preto by bolo logicke v špičke jazdiľ interval a po špičke normal. odchody.Najviac sťažnosti na predčas. odchod je v špičke.Večer je mala premavka tak vtedy vodič meška umyselne aby nečakal po zastavkach.
Co je to za vedenie na stlpoch VO? Vsimol som si ze sa zbieha v meniarni Velka Okruzna, a je tam pripojena aj plavaren, TPD, Carrefour a spec.skola na Vlcincoch (+ par zvodov do zeme v zavodi a na Majovej)
Reply on: Valec #19608:
Jasne, ze schvalilo, nakolko si mysleli ze sa "kriza" prehupne aj do dalsieho obdobia.. ale nestalo sa tak. aka to skoda
Reply on: Mike #19597:
"No neviem či vtedy nebola stará tarifa... ak aj bola nová za 15 min. si sa mal dostať danou linkou na nejakú zastávku, ale keďže si si ten lístok cvakol 5 min pred odchodom tak už Ti platil iba 10 min. a došiel si povedzme iba o dve zastávky skôr..."

Ako, však lístok platí podľa cestovného poriadku, čiže keby som vo voze s označeným lístkom presedel aj celú prestávku vodiča, stále mi platí po tú istú zastávku.


Re #19599 geto1: "Z pohľadu vodiča prisť na zastavku na sekundu presne je v špičke nemožne."
A ty dokážeš jazdiť v špičke v náskoku? Ak nie, tak potom nevidím žiaden problém, keďže skôr neodídeš a meškanie si nespôsobil vlastnou vinou.


Re #19607 tux: Ale volebné státo mu to schválilo. ?
Reply on: skarpo #19606:
za to by som trestne stihal nasho byvaleho krizoveho manazera
Reply on: pavuk #19605:
Je zbytočné zaoberať sa funkčnosťou nových označníkov vo vzťahu k MHD, pretože celá akcia je tunel, ktorého výsledkom bude na každej zastávke nový obojstranný reklamný panel. Ešte som zvedavý, do akého vrecka budú plynúť peniaze z prenájmu týchto reklamných plôch.
Ešte sa vrátim k novým označníkom: V mestom schválenom dokumente na označníku, ktorý má byť osadený pozdĺžne s okrajom chodníka je tá časť kde má byť led displej vytočená kolmo na okraj chodníka. Ale napríklad na zastávke Hálkova v smere do mesta je označník osadený pozdĺžne s krajom chodníka. A vôbec ani nie je náznak toho že by horná časť by mala byť osadená inak. A teraz si predstavte situáciu: Prší, leje ako z krhly, ja ako cestujúci sa pôjdem pozrieť na led panel na odchody spojov, lebo to od prístreška nemám šancu vidieť a potom sa v daždi vrátim pod prístrešok.
Alebo sa nepohnem zpod prístreška a informácie si zistím na papierovom CP.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.