Reply on: Jozef #1666:
Áno, tá vlečka je už dávno fyzicky zrušená, ale asi nie papierovo, aspoň to priecestie, inak si neviem vysvetliť, že pri prestavbe Kysuckej cesty tam projektant nakreslil nové dopravné značky, ktoré tam boli aj osadené, napriek tomu, že už tam určite žiadny vlak nepôjde. Preto som na toto priecestie upozornil.
Valec
- Kvačalova, DP – Pietna, krematórium. Podľa mňa zbytočné, v súčasnosti tam premávajú len 2!!! spoje za deň. To by som radšej využil 24Tr s pomocným pohonom a riešil zachádzkou.
- zastávka Žitná – Bánová. Nie som proti. Aj keby to bola slabšia vetva žilinskej trolejbusovej dopravy, alebo sa ráta s rozvojom tejto časti mesta? A čo bude jazdiť k colnici?
- Ul. Kálov – Kysucká cesta – Športová ul. Toto som už rozobral.
- Úsek križovatka Košická – závody Hyundai/Kia dĺžka asi 6 km. Trať rozhodne zaujímavá, len či by bola aj dostatočne celodenne využitá si netrúfam odhadnúť. Myslím, v čase výmeny zmien by bola preťažená a v ostatnej dobe by zívala prázdnotou.
Fatranská - Rosinská. Toto isto nie, však aj L2 tým smerom chodí takmer úplne prázdna. Na tie popísané investičné náklady by sa to neoplatilo. Ako Juraj dávnejšie spomínal prípadné Vlčince V sú v dochádzkovej vzdialenosti od Matice slovenskej, príp. by bolo možné využiť autobusy prichádzajúce z Rosiny v rámci ŽRIDS.
- Kysucká cesta – Budatín – Považský Chlmec. Nedokážem posúdiť, nikdy som tam nebol, ale ak je tam priemyselná oblasť, tak môže byť.
- Nám. požiarnikov – Veľká okružná – Hurbanova. Ako manipulačná trať by bola super, ale trolejbusové linky by som tam veľmi nepresmerovával, prestupný uzol je Polícia je dosť využívaný.
- zokruhovanie Soliniek. Tak toto malo už dávno stáť.
- západ Hájika. Nemám predstavu ako to myslíš.
- Kvačalova. Riešil by som dvoma spôsobmi: 1. priame pripojenie na Hájik manipulačnou (hoc aj jednostopou) traťou. 2. riadnou trolejbusovou traťou (aj s linkou) cez Novú Žilinu po trase L24.