Reply on: Miro #1614:
						
			 Nie je to zlé riešenie. Len by ma zaujímalo, kam by si tú trolejbusovú linku smeroval, lebo by mala v špičke 7-8 spojov za hodinu.Re #1615 Miro: S tým sa predsa tiež počítalo. Ja som to bral ako samozrejmosť. A označovanie by som zariadil tak ako to majú (mali) v nemeckom Konstanz. Pri nástupe do prímestského autobusu s lískom MHD ti šofér dá naň pečiatku s dátumom a časom. Náklady by boli cca 100Sk/voz.
Re #1617 Jozef: Ja osobne by som radšej spravil manipulačné obratisko na autobusovej stanici. Tam by malo určite praktickejšie využitie. A v prípade TT do Chlmca by mohlo byť druhé v Budatíne.
Re #1618 Jozef: Ale reklamy sú v sekcii Vozidlové novinky tzn. pre fanúšikov dopravy. Ak mám hovoriť za seba, tak si vždy pozriem čo je nové v iných mestách a reklamy ma zaujmú. A nemusím čitať všetky fóra.
 
						
Jozef
Asi sa nič nedeje, len je to tam preťažené. Týmto úsekom prichádza do centra západná časť mesta (Hájik, Bánová, Závodie), ale aj od Rajca, Bytče a Čadce ak nevyužívajú iné vstupy do centra zo štvorprúdového okruhu.