Reply on: M@TUS #12334:
Ja len doplním, že ČSAD zabezpečovala prímestskú dopravu na trase Žilina - Višňové už od začiatku 50. rokov, bola to jedna z posledných liniek otvorených pred rokom 1953. Obec Rosina bola pripojená k Žiline v roku 1980, v tomto období boli do Rosiny a Višňového nahradili prímestské linky dve linky mestskej dopravy - č. 34 a 35, vznikli ako jedny z posledných pred AVTD. Linka č. 34 premávala po trase Autobusová stanica - 1. mája - Predmestská (späť Štefánikova), Košická - Rosinská - Rosina - Višňové a späť. Linka č. 35 premávala po trase Višňové - Rosina - Vysokoškolákov - Spanyolova - 1. mája - Autobusová stanica, niektoré spoje pokračovali do ZVL Bytčica po trasa autobusová stanica - 1. mája - Veľká okružná (pri Štúrovom nám.) - Komenského - Saleziánska - Rajecká cesta - Bytčica, ZVL.
Juraj
a/ Ak si to "objednal" dopravny podnik alebo hovorca mesta /ktory ani nevie oficialny nazov mestskeho podniku a neovlada 2.pad jednotneho cisla nazvu svojho mesta, myli si linku so spojmi atd./, potom mozno hovorit o stiteni a hanbe, ktorou Zilinu ponizili.
b/ Ak myslis samotnych redaktorov, tak ti si len vykonavali svoju pracu, informovali o realnej skutocnosti - a boli dokonca velmi milosrdni. Lebo keby mali povedat celu pravdu, spomenuli by predvolebnu kritiku vraj vybehovych zilinskych trolejbusov, ktoru po volbach ti isti oni sami priklincovali kupou este vybehovejsich /600 V/ a starsich, teda urobili si "z huby r.tt" a z volicov idiotov.
Na tu GVTD som teda zvedavy...