Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Jozef #12336:
Celkom ti nerozumiem. Kto sa nestiti dat nieco do televizie?

a/ Ak si to "objednal" dopravny podnik alebo hovorca mesta /ktory ani nevie oficialny nazov mestskeho podniku a neovlada 2.pad jednotneho cisla nazvu svojho mesta, myli si linku so spojmi atd./, potom mozno hovorit o stiteni a hanbe, ktorou Zilinu ponizili.

b/ Ak myslis samotnych redaktorov, tak ti si len vykonavali svoju pracu, informovali o realnej skutocnosti - a boli dokonca velmi milosrdni. Lebo keby mali povedat celu pravdu, spomenuli by predvolebnu kritiku vraj vybehovych zilinskych trolejbusov, ktoru po volbach ti isti oni sami priklincovali kupou este vybehovejsich /600 V/ a starsich, teda urobili si "z huby r.tt" a z volicov idiotov.

Na tu GVTD som teda zvedavy...
Reply on: M@TUS #12334:
Ja len doplním, že ČSAD zabezpečovala prímestskú dopravu na trase Žilina - Višňové už od začiatku 50. rokov, bola to jedna z posledných liniek otvorených pred rokom 1953. Obec Rosina bola pripojená k Žiline v roku 1980, v tomto období boli do Rosiny a Višňového nahradili prímestské linky dve linky mestskej dopravy - č. 34 a 35, vznikli ako jedny z posledných pred AVTD. Linka č. 34 premávala po trase Autobusová stanica - 1. mája - Predmestská (späť Štefánikova), Košická - Rosinská - Rosina - Višňové a späť. Linka č. 35 premávala po trase Višňové - Rosina - Vysokoškolákov - Spanyolova - 1. mája - Autobusová stanica, niektoré spoje pokračovali do ZVL Bytčica po trasa autobusová stanica - 1. mája - Veľká okružná (pri Štúrovom nám.) - Komenského - Saleziánska - Rajecká cesta - Bytčica, ZVL.
Reply on: mirkobb #12328:
heh, tie mlade su celkom popdreli, ta tretia je aspon sympaticka ?
Reply on: Jozef #12336:
heh...pobaltskych republik...chod sa kuknut do Tallinnu na tie nove Solarisy Trolino a Scanie OmniCity, pripadne do Rigy na trolejbusove aj autobusove Solarisy alebo este do Vilniusu na Volva 7000 a 7700 a Solarisy Trolino...hm...pobaltske republiky uz nie su na mieste v tomto...skor by som pouzil termin ako Moldavsko, Bulharsko, Srbsko...to uz je ine...tam jazdia Scanie so smerom cesty Goteborg...celkom daleko chodia tie primestske linky, nemyslis? ?
Reply on: Juraj #12332:
Keď sa neštítia dať do STV takúto hanbu, ktorá ponížila Žilinu na úroveň pobaltských republík, tak prečo by sa nepochválili o GVTD. Na tomto "projekte" sa úspešne pracuje a počas leta by mal byť predložený na tzv. verejnú diskusiu a od septembra by GVTD mala byť zavedená. NKTD zrodená 21.1.2006 sa pravdepodobne nedožije svojich druhých narodenín.
Reply on: M@TUS #12334:
Napr. od 3.7.1988 po zavedení AVTD do Rosiny premávala linka č. 26 na trase: (Teplička nad Váhom – Rosina) Nám. Májového povstania českého ľudu – Poľnohospodárska – Pažítková – Pestovateľská – Dubeň – nám. Hrdinov - Kysucká - Železničná stanica - 1. mája - Červenej armády (Predmestská) – Košická – Pri Celulózke – Rosinská, SOUCh – Rosinská, plem. – Rosinská, VÚVT – Malá voda, Dolná Rosinská – Rosina, Kultúrny dom – Horná Rosinská – Do majera.
Od tohto dátumu premávala cez Rosinu aj linka č. 25, ktorá končila vo Višňovom na trase: (Teplička nad Váhom – centrum – Višňové) Nám. Májového povstania českého ľudu – Poľnohospodárska – Pažítková – Pestovateľská – Dubeň – nám. Hrdinov - Kysucká - Železničná stanica - 1. mája - Červenej armády (Predmestská) – Košická – Pri Celulózke – Rosinská, SOUCh – Rosinská, plem. – Rosinská, VÚVT – Malá voda - Dolná Rosinská – Rosina, Kultúrny dom – Horná Rosinská – Do majera – Čerešňová – Višňová – Sadová, kostol – Prvosienková – Poniklecová – Papraďová.
Na základe referenda, ktoré sa konalo v dňoch 4. - 12. augusta 1990, sa od mesta uvedené obce od 23. 11. 1990 odčlenili a dopravu tam začala zabezpečovať SAD Žilina.
Dobrý deň! Ja sa chcem spýtať či niekto z vás nemá skúsenosti z jazdením MHD do Rosiny. Aké linky tam chodili?

? ďakujem
Reply on: Juraj #12332:
Heh... zdá sa, že žilinská história MHD sa aj naďalej bude deliť podľa jednotlivých "VTD" či "KTD".
Reply on: zoZa #12331:
To sa da pomerne presne zistit alebo si na to aj spomenut. Dokonca STV odvysielala aj 3 soty o generalkovani Tb vlastnymi silami a dalsie veci.
Ja som zas pre zmenu zvedavy, ci na jesen odvysiela nieco aj o GVTD.
Reply on: Valec #12325:


Zaujimave prispevky, myslim, ze dojem z nich je nasledovny:

- Po Ziline jazdia bystricke trolejbusy.
- V Ziline jazdia sroty z inych miest, resp. Slovensko je na tom tak zle, ze horko tazko sa zmoze na vyradene, skoro 20 rocne vozidla.
- Dopravny podnik miest Zlin - Otrokovice je jeden z najmodernejsich.

Este pre uplnost by ma zaujimalo, ze kolko prispevkov odvysielala slovenska televizia o nakupe trolejbusov 15 TrM v minulosti, resp novych autobusov vratane nizkopodlaznych v Ziline, alebo o vystavbach nových trolejových trati.
Reply on: Valec #12329:
? Myslis tu "Loptickovu" Janu s tymi loptami ? co sa uci nasadzovat "parohy"..? ? ? No tak ta nie je na "zahodenie", s tou by si chcel urcite kde-kto "zajazdit".. ? ? Ale zas naproti tomu ta "ciernovlasa blondyna" sediaca za volntom ma sotva 38 rokov, to bude skôr ta 47-ka(nie cislo linky). ?
Reply on: mirkobb #12328:
Stačila by kľudne len tá prvá. ?
Tak Vam ti Zlinaci uz kludne mohli k tym trolikom "pribalit" aj tieto baby, akurat tri.. ? ?
http://www.ahaonline.cz/cz/z-domova/15056/krasky-za-volantem-trolejbusu/
Reply on: Valec #12325:
Komicke na tom prispevku STV je, ze na zaciatku tej reportaze je tam obrazok bystrickeho trolejbusu s novym logom, co zatial este nejazdi ani pre verejnost. Asi maju iba zopar obrazkov a tie davaju na vsetko, alebo zeby bol ten BB trolik "krajsi"..? ? ? ?
v televiznych novinach STV bol prispevok o vyradenych zlinskych trolejbusoch. Zilina ich udajne kupila za 300.000 Kc a maju v Ziline vypomoct na 1-2 roky. ich vacsia generalka by udajne vysla na 6.000.000 korun...
Reply on: Valec #12322:
Fakt neviem. Teda neviem, čo DPMŽ zvolí. Od kompletnej výmeny trakčného motora i motorov pomocných pohonov až po najjednoduchšie riešenie s veľkým zrážacím odporom na streche ? .
Reply on: S499.1023 #12312:
Ty to budeš vedieť: Aké úpravy si na tých vozoch bude musieť DP spraviť, aby mu šli na žilinských 750 V.
Reply on: Jozef #12320:
Žilinský maršutkár ponúka cestujúcim nie cestovné, ale nástupné do vozidla za 10 Sk. Mohol by tu niekto vysvetliť po právnej stránke čo sa skrýva za týmto rafinovaným názvom?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.