Reply on: Jozef #12336:
Celkom ti nerozumiem. Kto sa nestiti dat nieco do televizie?a/ Ak si to "objednal" dopravny podnik alebo hovorca mesta /ktory ani nevie oficialny nazov mestskeho podniku a neovlada 2.pad jednotneho cisla nazvu svojho mesta, myli si linku so spojmi atd./, potom mozno hovorit o stiteni a hanbe, ktorou Zilinu ponizili.
b/ Ak myslis samotnych redaktorov, tak ti si len vykonavali svoju pracu, informovali o realnej skutocnosti - a boli dokonca velmi milosrdni. Lebo keby mali povedat celu pravdu, spomenuli by predvolebnu kritiku vraj vybehovych zilinskych trolejbusov, ktoru po volbach ti isti oni sami priklincovali kupou este vybehovejsich /600 V/ a starsich, teda urobili si "z huby r.tt" a z volicov idiotov.
Na tu GVTD som teda zvedavy...
Jozef
Od tohto dátumu premávala cez Rosinu aj linka č. 25, ktorá končila vo Višňovom na trase: (Teplička nad Váhom – centrum – Višňové) Nám. Májového povstania českého ľudu – Poľnohospodárska – Pažítková – Pestovateľská – Dubeň – nám. Hrdinov - Kysucká - Železničná stanica - 1. mája - Červenej armády (Predmestská) – Košická – Pri Celulózke – Rosinská, SOUCh – Rosinská, plem. – Rosinská, VÚVT – Malá voda - Dolná Rosinská – Rosina, Kultúrny dom – Horná Rosinská – Do majera – Čerešňová – Višňová – Sadová, kostol – Prvosienková – Poniklecová – Papraďová.
Na základe referenda, ktoré sa konalo v dňoch 4. - 12. augusta 1990, sa od mesta uvedené obce od 23. 11. 1990 odčlenili a dopravu tam začala zabezpečovať SAD Žilina.