Žilinský maršutkár ponúka cestujúcim nie cestovné, ale nástupné do vozidla za 10 Sk. Mohol by tu niekto vysvetliť po právnej stránke čo sa skrýva za týmto rafinovaným názvom?
No, hydrauliky 2043/2143 chcela kupovať, ak mi dobra pamäť slúži, BRKS (Zločinecká má dieslov dosť) a 1014/1114 majú technický problém (rovanký ako Taurusy), že kvôli asynchrónnemu pohonu rušia na Slovensku (aj v ČR) zabezpečovacie zariadenie. Ešte pár rokov potrvá, kým budú môcť po SK jazdiť (reko BA - ZA sa robí už tak, aby nerušili). Okrem toho sú v poslednom čase akési horľavé ? .
No rakúske lokomotívy by im boli celkom GÓWNO platné, bo na SK 15 kV/16,7 Hz nikde nemáme ale rakúske vozy, známe ako najkomfortnejšie z celej Európy by boli fajn.
A "lobbné" by sa dalo vysomrovať aj pri nákupe ojazdených busov ? .
Tento rok by malo ísť do GO 6 kĺbových vozidiel, z toho dva trolejbusy sú sklz z minulého roka. Situácia v minulom roku bola podstatne horšia a zvládla sa. Okrem iného v tomto roku plánovalo zakúpiť bývalé vedenie DPMŽ 4 nízkopodlažné trolejbusy. Nový riaditeľ ešte nedávno povedal, že DPMŽ nepotrebuje žiadne nové kĺbové trolejbusy a stav vozidlového parku postačuje. V predvolebnej kampani písali, že po meste premávajú výbehové trolejbusy a dnes tí istí nakupujú nepotrebný šrot. Prečo sa to nakupuje, už neviem posúdiť.
Ja som nikdy nechápal, aká ješitnosť vedie napr. Bratislavu k tomu, že nenakúpila hromadu húfne vyraďovaných, veľmi zachovalých, veľmi lacných napr. Mercedesov O415N. Každý by mal skákať tak vysoko, na koľko má a nerobiť frajera.
Takisto Zločinecká nohla nakúpiť z Nemecka za pár korún krásne vozy Bm a rekonštruovať ich namiesto plesnivých B-čiek, Bc-čiek a Bh-čiek, ktoré budu raz pre vždy handicapované svojimi mizernými podvozkami Görlitz V.
Pozeral som si tie trolejbusy na tej stranke trajfly.wz.cz a nevyzerajú až tak zle ( ale ktovie kedy boli fotené ). 337 je 15tr 08/6, 338 tiež a 342 15tr 03/6.
Zlin_24Tr