jj.. inak aj 220ka dostane.. uz nie je na odstavnom parkovisku->uz len obdrzi reklamu a sup-sup do premavky
pre problemy s pomocnym motorom bol odstaveny trolejbus ECV 220 -> momentalne ho najdete na odstavnom parkovisku v blizkosti 221ky cakajucej na opraveny motor
216ka dostala pulznú výzbroj s IGBT tranzistormi (podobne ako 224 a 215)
tieto výzbroje vynikajú vyššiou účinnosťou a nižšou poruchovosťou (odpadajú vypiínacie kondenzátory a velké vyhladzovacie tlmivky) a su aj tižšie, kedže pracujú vo vyšších frekv.pásmach
tesco bus č.102 je jedine vozidlo,na ktorom sa vystriedali vsetci vodici,kedze nema pridelenu posadku,necakaj ziadnu starostlivost o vozidlo zo strany vodicov.
Ináč dnes medzi zástavkami Rosinská VÚVT a Fatranská spadol na cestu strom a celá doprava bola obmedzená. Posledná spoj linky 2 s odchodom 16:10 mal vyše 30 minútové meškanie.
neviem či ste si všimli ale na 16/4 je možné od mája stretnúť len autobus. je to sposobene tym, ze na 16kach nevychadza 5 smien (4/2, 16/1, 16/2 a 16/3 tyzdnovka)
Takto ty - nevies, nebol si, nevidel si - a preto pises nepravdy. Ja viem, bol som, videl som - a viem, ze prave tento dotycny bol jednoznacne na strane aktivistov z Hajika.
Iná teória spravodlivosti však považuje takýto tzv. závoj nevedomosti za vzdialenie sa potrebám konkrétneho človeka - skupine, ktorej sme schopní pomôcť (a nič navyše nás to nestojí), je škoda nepomôcť, ktorej nedokážeme z prirodzených dôvodov pomôcť, musí žiaľ bojovať ako dokáže. Nikto si zatiaľ netrúfol zhodnotiť, ktorá z týchto teórií je "spravodlivejšia". Okrem toho existuje aj niekoľko ďalších, sú to všetko filozofické teórie, čiže každá má svoje plusy aj chyby a každý z nás je zástancom inej, preto táto debata nikam ďalej nepovedie a je to už na inú debatu. A ďakujem Ti, Juraj, že si ma racionálnymi protiotázkami donútil pochopiť podstatu NKTD, je jasné, že má čisto racionálny základ (a nijaký iný, napr. politický) a snaží sa byť spravodlivá.
Re #12244 Juraj: Ja nepíšem, že „kde sa mi to hodí alebo nehodí“. Ja píšem, kde sa to dá, alebo nedá. Z obcí, odkiaľ idú vzhľadom k počtu cestujúich tri - štyri spoje za hodinu v špičke sa to nedá, resp. dá len hypoteticky, a aj to by bolo na úkor niečoho iného. Zreorganizovať trolejbusové linky (a nie pridávať, aby ich počet stúpol) tak, aby vo vnútromestskom priestore nebolo uškodené VÄČŠINE cestujúcich a pritom aby sa uľahčilo cestovanie ostatným sa podľa mňa dá. Sú rôzne teórie spravodlivosti a viem, že dnes je obľúbená teória >>(z menšiny nemajúcej priame spoje) „buď každému všetko alebo radšej nikomu z nich nič"
No to je dobry gol. Tak si za to, aby si dnes neexistujucu linku c. 5 vytvoril, ale nie si za to, aby sa vytvorila napr. tiez neexistujuca linka c 32 z Trnoveho do Bytcice. Pritom ide aj v jednom aj v druhom pripade oproti sucasnemu stavu o novu linku - a teda jediny dovod by mal byt pocet prepravenych cestujucich - no kde sa ti to nehodi, tam to odmietas. Zvlastne.
14tr