Reply on: simkoslav #10962:
No to je veru ťažké, tým že sa zaviedla NKTD tak došlo k enormnému poklesu cestujúcich, tým pádom sa aj rapidne znížili vozokilometre. Teraz to bude veľmi ťažké naprávať. Je pravda že linky na Hájik chodia veľmi prázdne, ale zasa riskovať tie ohlasy keby tam bolo spojenie raz za pol hodinu, to tiež nie je moc dobrý nápad. V súčasnosti má hájik 12 spojov špička a 4 sedlo, bolo by to spravodlivé keby mali tak 8/3 ale to zas nie je také jednoduché to takto skresať, a ľudia z Hájika sú zvyknutí na luxus. Ja si myslím že by sa to dalo vyriešiť L.6 a L.8 ako som navrhoval, tým pádom by došlo ku kopírovaniu liniek ale nejaké tie vozokilometre by sa tým mohli ušetriť. V prípade ponechania L.2 by bolo dobré na L.5 dať 30 min interval. Neobávam sa toho moc, v podstate by sa nič vážne nestalo. A myslím si že je treba radikálne konať, kým počet cestujúcich nebude až varujúci. NKTD je snáď najhorší ťah za celú históriu DPMŽ. Hamba, cestujúci dali najavo túto nespokojnosť najskôr kritikou, petíciami a nakoniec prestávajú cestovať.
VLK