Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Miro #10397:
Neprekrúcaj aj ty, už pár dní po voľbách ako on. Sľuboval bezplatné parkovanie v meste. O tejto téme bezplatného parkovania sme tu diskutovali pred vianočnými sviatkami. Aj preto dostal od novinára presne túto otázku:

Budete sa zasadzovať o zrušenie spoplatnenia parkovania v meste?
Na http://www.zilina.sk/dokumenty/Uznesenia_20070104143304.doc
je uznesenie z 1. zasadnutia MZ, ktoré o.i. zvolilo

"c) pre komisiu dopravy
predsedu: Ing. arch. Pavla Kropitza
členov: MUDr. Petra Bačinského
Jozefa Badžgoňa
Michala Horeckého
Ing. Pavla Marčeka
Ing. Ivana Mokrého
Jána Pučeka
sekretárku: Annu Oravcovú"
Reply on: Michal2 #10389:
Myslím, že I.Harman nesľuboval parkovanie v centre zadarmo, ale prehodnotenie doterajšieho systému. A ak sa mu podarí "vyčistiť" chodníky od parkujúcich automobilov, tak za to bude mať u mňa veľký bod.
Reply on: Michal2 #10395:
V kazdom vozidle je potrebne /zvlast u uplne novych/ palubny pocitac "ociachovat". Presny kilometer mame vyznaceny na Rosinskej ceste. Toto sa robi aj pri prezuti pneumatik, nepresnom hlaseni zastavok apod.
Reply on: marek231 #10383:
Ja som dnes videl Citelis 18M na zastávke Matice slovenskej. Na displejoch mal 2 Bytčica. Bol asi na nejakom testovaní. EČV ani EČ nemal. Sedadlá boli zabalené ešte v igelite.
Reply on: Jakub #10390:
Chapal som tvoju okamzitu reakciu, rozhorcenie, az tvrde slova. V principe telefonovania a bezpecnosti cestnej prevadzky mas 100 %-tnu pravdu, o tom nie je co diskutovat.

Zvysna rekcia na fore je len o tom, ci kazdy telefonujuci = xxxx z principu, alebo sa aj profikovi moze vynimocne stat, ze v navale citov pusinkuje svoju polovicku za prvorodeneho.
Reply on: Juraj #10386:
Chcel by som sa opýtať, či budú ešte jazdiť dva odstavené busy #44 a #95, ktoré stoja odstavené v rohu vozovne?
Reply on: marek #10388:
Klbaky samozrejme odvezu cestujucich na L25 a L35 a potom budu zaradene na MHD, este nie je urcene. CitelisLine bude s velkou pravdepodobnostou na L24. Este nie je nic definitivne, lebo este sa na ne vybavuju SPZ.
Reply on: mirec238 #10379:
Je strasna frajerina jazdit s jednou rukou a pritom vnimat skor telefonat ako situaciu na ceste. Takyto "vodic" teda moc situaciu na ceste nezachranuje, skor naopak. Vezmi si, ako sa predlzuje reakcny cas pri telefonovani, nehovoriac, ze jazda s jednou rukou moze sice vyzerat ohromne frajersky, ale skor tak v osobnom aute, ale viest tak klbovy trolejbus, ak bude nahodou treba okamzite reagovat na nieco na ceste... no neviem, neviem...
Reply on: Juraj #10384:
Samozrejme, verim, ze v DPMZ pracuje vacsina profesionalov a skoda, ze par hazarderov, ktori si nezasluzia byt nazyvani vodici, im kazi renome.

Ja som tu pisal aj pozitivne skusenosti s vodicmi, takze ked je co pochvalit, nemam s tym problem.
Žilinská verejnosť sa už nemusí tešiť z predvolebného sľubu, že budú parkovať v centre zadarmo. Už pár dní po inaugurácii nový primátor dal Žilinčanom jasnú odpoveď.

Budete sa zasadzovať o zrušenie spoplatnenia parkovania v meste?

Nie globálne. Nejaká forma spoplatnenia parkovania musí byť zachovaná. Ale budem sa zasadzovať o zmenu platených zón, o zmenu taríf, o vyprázdnenie chodníkov od automobilov. Ale najmä musíme hľadať také systémové riešenia parkovania v meste z ktorých bude mať čo najväčší úžitok mesto a, samozrejme, Žilinčania. Dnešný systém parkovania v meste podľa mňa nespĺňa tieto parametre.

http://www.zilinskyvecernik.sk/archiv/2007/zv_1/zvstr3.pdf
pozdravujem vas, kedze som tu nebol od asi 22.12.2006, rad by som vedel, co je nove u DPMZ a v ziline. Zasadnutie noveho mest.parlamentu som zaregistroval v spravach...

Ten dvojdverovy Citelis a nove 18M klbaky budu radene na ake linky? Uz jazdia? pripadne kedy asi vyjdu na mhdeckove linky?
Poprosil by som diskutujúcich, aby sa nevhodne nevyjadrovali a neurážali našich vodičov.
Keď sme už pri tom telefonovaní, tak poznám jeden medializovaný prípad zo susedného Česka, kde policajt videl ako vodič počas jazdy telefonoval. Prípad sa dostal až na súd, kde spomínaný vodič so svojim obhajcom "dokázali", že počas jazdy netelefonoval, ale sa škrabkal v uchu.
Reply on: Miro #10382:
Na to plati jedna stara zilinska soferska prihoda. Vodic na konecnej /nie je dolezite, co vo Vrani, Trnovom alebo Zastrani/ v jeden mrazivy januarovy den otvoril dvere a vpustil z tej "kosy" zo zastavky skor pred planovanym odchodom cestujucich do voza. Nefajcil, len si "sulkal" medzi prstami cigaretu.

"Pan vodic, nefajcite!" - ozval sa jeden uz sediaci pekne v teplucku. "Ja predsa nefajcim!" - odvetil vodic. "Ale sa pripravujete!!"

Vodicovi palubny pocitac pipol na odchod, zaradil "kvalt" a pohol sa. Cestujuci si spokojne vytiahol zo servitka chleba s maslom a salamou a zacal odhryzat. Vodic ho napomenul: "Nes.rte mi tu!" Cestujuci sa ohradil: "Ja predsa nes.riem!!!"
"Ale sa pripravujete!"
Reply on: Miro #10381:
Skus spojit "ohen s vodou". Ale nie je to nemozne. Zalezi na cielovej skupine reklamnych zakaznikov. Ak sa tam budu vozit vyuceni automechanici, zamocnici, sustruznici, urcite si najde svojich zakaznikov firma predavajucia domace naradie, vrtacky, priklepky ci iny "vercajch" pre domacich kutilov.
Reply on: mirec238 #10379:
Tvoj prispevok moze byt na jednej strane nepochopeny a zaroven sokujuci. Mna vsak prijemne prekvapil. V ziadnom pripade nie preto, aby sme ludi potencionalne ohrozujucich bezpecnost cestnej premavky ospravedlnovali. To v ziadnom pripade nie. Svoju "taxu" za telefonovanie si musia zniest. A ak je chlapik naozaj profik, postih premii si uzna a napravi sa.

Este nemam vysledok posudku, vobec nehodnotim, ci sa mu v tej chvili narodil syn alebo zomrel otec . To nechajme na veducu prevadzky trolejbusov.

Mna zaujala tvoja "poznamka" na Debila a Profika.

Davno su uz za nami casy, kedy sa frekvencia dopravy v Ziline dala iba v piatok porovnavat s Bratislavou. Uz je to cely tyzden aj mimo prazdnin "blazninec", hlavne kvoli blaznivym vekslakom na pajerach ci rychlovykvasenym vodicom s 300 kW pod zadkom.

Aj ked si mnohe trufam, jazdu s cestujucimi nie. Uz aj pre mna bol vysoky adrenalin si v dopravnej spicke zajazdit s prazdnym klbovym trolejbusom. Uz dnes ani to nie. Preto klobuk dolu pred VACSINOU nasich profesionalov /bez uvodzoviek, s vykricnikom !, neospravedlnujem prehresky!/, ktori maju viac nacuvane ako my ostatni najazdene, ako svoju robotu ovladaju a zvladaju.

Preto na jednej strane musim suhlasit s Jakubom, ktoremu ide o bezpecnost cestnej premavky, na druhej strane "smekam klobuk" pred vacsinou nasich profikov.
Chcem sa opytat co sa teraz robi s novymi Citelismi? Dnes som ich niekolko krat videl prechadzat po ceste pri Celulozke! Dakujem za info!
Reply on: mirec238 #10379:
To ti verím, ale raz to má zákonom zakázané, rovnako ako počas jazdy jesť, piť, fajčiť a rozprávať sa s cestujúcimi
Reply on: Juraj #10380:
No, ja keby som si naň dával reklamu, tak by som chcel, aby jazdil hlavne po meste, kde ho uvidí viac ľudí, než na ceste ku Kii ?
Reply on: kubik #10377:
Minimalne pocas 24 mesiacov zarucnej doby nebudeme do neho "pichat". Teda logicky vyplyva, ze skonci na samolepkovej reklame.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.