Jeden z dvojice "majiteľov" vozidla #227 by mohol zvážiť zmenu povolania, keď má príliš ťažkú nohu na ovládanie trolejbusu. Mohol by namiesto cestujúcich voziť štrk, cement, brizolit či iné stavebné materiály. Ak sa tak nerozhodne, mohol by zaňho rozhodnúť jeho zamestnávateľ, ktorému denne robí zlé meno. Ustavičné veľmi prudké rozjazdy a brzdenia naozaj ku komfortu jazdu neprispievajú a ohrozujú bezpečnosť cestujúcich. Dnes to však bol vrchol, pri prudkom rozjazde (!) medzi zastávkami Hlinská a Poľná na spoji linky č. 4 s odchodom o 12.32 od železničnej stanice spadol starší cestujúci a evidentne sa dosť doudieral. "Pán" vodič sa ani neunúval zdvihnúť zadnicu z kabíny a opýtať sa ho, či sa mu niečo nestalo a prípadne sa mu ospravedlniť za to, že jazdí ako úplný debil. Ako Bratislavčan som zvyknutý na dynamickú jazdu trolejbusom, ale to, čo predvádza vodič 227, je už silná káva. Všímam si to už mesiace. A pritom ani nejazdí rýchlo, iba prudko. Pri jazde trolejbusom by si človek nemal pripadať ako na býkovi v Španielsku, ktorý sa ho pokúša zhodiť.