Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: tux #4197:
Takže 201 a 222 neboli generálkované? Však vyzerajú lepšie ako niektoré po GO. A tá 204ka jazdila už skôr ako až po 1.1.2005. Či sa mi to len zdá?
Reply on: Jozef #4194:
Tie prúdové nárazy nám zničili na izbe našu starú chladničku. ☠ Asi ju teraz pôjdem niekomu o hlavu o trieskať. ? Mimochodom pokračovali aj cez noc a pred 10 minútami mi zas vyletel počítač. Asi idem odtiaľto domov. ?

Re #4197 tux: Super, to sa aj mne hodí. ?

Vladimír: Neviem, či som dodal zlé údaje (ak hej, ospravedlňujem sa), ale táto fotečka http://www.imhd.sk/za/?w=372f2833232930ef392b342f26ea&u=f2f0f0edf5f0f0f2&no=2&id=27302aeef1f021f4f0f234 je na Mateja Bela.
Vladimír, prinášam dátumy prev GO (od DPMZ)

202 - 10.03.2003
203 - 20.03.2005
204 - 01.01.2005
205 - 24.03.2002
208 - 01.04.2004
209 - 03.09.2003
210 - rok 2000
215 - 23.11.2003
217 - 07.08.2001
218 - 09.05.2002
219 - 08.04.2005
223 - febr. 2005
227 - 17.11.2002

-inak chcem sa opytat, mozem ti poslat zazipovane fotky (update) mailom???
Reply on: Miro #4164:
nemyslím. Hovorí sa síce o ŽRIDS a hovorí sa o nej ako o IDS, ale zatiaľ nespĺňa vlastnosti IDS. Zatiaľ mi to pripadá ako snaženie DPMŽ - pretože je to iba o prestupe MHD - železnica, používa sa cestovný doklad MHD [nie definovaný a uznaný jednotný doklad všetkými dopravcami] a železnica je vybavená technológiou MHD, čo mi pripadá, akoby železnica uznala, že niečo chce, ale nevie čo a nechá si tam nainštalovať, čo uzná za vhodné - druhá strana. Chýba tam jednoznačne SAD.

Viem si predstaviť regionálnu IDS s chrbtovou dopravou obsluhovanou železnicou [chcelo by to už vyšší komfort, aspoň takú súpravičku radu 840 ?] s napojením v Žiline na MHD a rajecjek doline na autobusy.

V každom prípade nezatracujem akúkoľvek snahu o IDS a týmto chválim Juraja za to, že bola vyvinutá snaha a prajem mu, nech sa darí v tomto smere to dotiahnuť ďalej.
Reply on: kubik #4193:

Nehodnotíme vozidli či sú pekné alebo škaredé, ale či sú pred GO alebo po nej. Takto sa dookolo točia všetky vozidlá, a to čo je teraz po GO je pekné a po viacročnej prevádzke bude opäť na konci.
Vo večerných hodinách boli viacnásobné výpadky elektrického prúdu, ktoré pravdepodobne postihlo aj meniareň na Bajzovej ulici, čteda aj premávku trolejbusovej dopravy. Francúzsky privatizéri, ktorí tu ryžujú a nerobia údržbu elektrických zariadení, ale len odstraňujú následky porúch mi povedali, že porucha je na vn zariadeniach a odstraňuje sa. Monotónny hlas si zažiadal odo mňa, aby som im nahlásil svoje odberné miesto. Nevedel som či francúzska spoločnosť trpí nejakou poruchou, lebo sídlisko Hliny nie som len ja, ale možno 5 tisíc bytov. Potom mi trikrát vyletel počítač a ešte pár krát experimentovali prúdovými nárazmi do našich bytov.
Najkrajsi-238,najskaredsi-211-teraz asi hej
❗ PRIPOMÍNAM, ŽE NA FÓRE BEŽÍ SÚŤAŽ O NAJKRAJŠI A NAJŠKAREDŠÍ TROLEJBUS V ŽILINE ❗

píšte píšte
Ta odmena moze byt niekedy aj "trest". Partii co sa stara o svojho "veterana" hrozi bud novsi voz (ale moze byt vylagrovany), alebo rozdelenie.
Reply on: Jozef #4174:
A tym sa zas ukazu vystupy z palubnych pocitacov a povie sa im, preco nove vozy nedostali. Vyhananie max.otacok do extremov, vysoka spotreba, jazda brzda-plyn, ... atd. A potom sa ukazu grafy tych, co nove vozy dostali a vdaka ich sposobu jazdy je predpoklad, ze nieco aj vydrzia. A je to vybavene, grafy a cisla nepustia...
S499: delené za odmenu? No fuj... To radšej za trest celodenku ?
Reply on: LUK #4186:
Tým rozdelením by som si nebol až tak istý, asi treba zohľadniť aj tradície daného mesta. V BA sa začínalo na celodenných (maximálne bol rozdiel v sólo/kĺbovom zadelení), striedač je v základnom zadelení a delené sú za zásluhy (aj keď ja by som to nerobil ani za príplatok, chodiť 2 x denne do roboty, fuj). Najneskor od jesene by každá vozovňa (aspoň E a T) mala mať len jedno veľké zadelenie, takže všetci vodiči by mali obehnúť všetky služby.
Reply on: LUK #4186:
Pri spracovávaní katalógu je potrebné prihliadať na miestne špecifiká. Pre Žilinu je celkom zaujímavá položka "domovská linka", pretože tunajšie vozy sa skutočne v danom období stabilne držia na jednej a tej istej linke.

Keď som zase robil prešovský katalóg, tam som dával u trolejbusov všetky linky, na ktorých sa vyskytujú. Keďže všetky klbáky jazdia na všetkých klbákových linkách, tak som im vypísal všetky klbákové linky. A keďže rovnako všetky sóla jazdia na všetkých sólo linkách, vypísal som im všetky sólo linky. Rozhodni sa, ako budeš Bystricu robiť Ty.
Vladimír: hmm, pozerám, že máš rovnakú dilemu ako ja... Tiež spracúvam katalóg a niektorí ľudia sa prihovárali, aby som tam dal aj linky. No myslím si, že bez doplnenia časového horizontu je to irelevantná informácia. Veď ktoré vozidlo vydrží celý "život" na jednej-dvoch linkách? Ale generálka by som povedal, že je podstatnejšia info. Samozrejme s doplnením času/rozsahu.

ad prideľovanie: veď aj celodenky sú za odmenu, nie? Každý nový musí začať striedačom a delenými...
Reply on: Vladimír #4182:
co sa tyka informacii o GO, źistim ich priamo z DPMZ,,

ex.linky ti mozem spracovat do tabulky, avsak ni vsade viem aj obdobie - to by mohol pomoct Juraj alebo dakto iny
Reply on: Vladimír #4138:
Ospravedlňujem sa za dezinformácie, ale akosi sa mi návrat 219tky do pamäti nevril a keď som zbadal taký žiariaci trolejbus, myslel som si, že sa vrátil z generálky a neuvedomil som si že tam je 224ka. Mimochodom, v piatok som videl testovací SOR C9,5 na linke SAD.

Re #4153 marek: Jeden z ďaľších, čo by využil automat v areáli ŽU. Len ťa musím poopraviť, ten oznam na dverách budov ŽU o aktivácii kariet pre DP bol síce dosť blbo napísaný (na prvý raz som to ani ja nepochopil), ale údaje v ňom boli správne.

Re #4179 Jozef: No by si sa čudoval, koľkým vodičom (v BA) vyhovuje viac Ikarus 280 ako hocičo novšie, čo máme. ?
Reply on: Jozef #4174:
Hej,to si ich tam viem predstaviť. ?
Reply on: tux #4178:
Záznam o prebiehajúcej GO už nechýba.

Dohodnime sa. Skús zohnať viac info o generálkach (ktorý voz, kedy a u koho) a doplníme to tam.

Čo sa týka ex. liniek, napokon som uvažoval, že ich asi z katalógu vyhodím, ale mohol by sa spracovať nejaký materiál (tabuľka, článok), kde by tieto obdobia mohli byť zachytené.

Možno by to mohlo byť v popisoch typov vozidiel v kategórii "Prevádzka vozidiel". Ktoré vozy na ktorých linkách jazdili.
Reply on: Jakub #4180:
Neviem, ako to je v Žiline. V Prešove to šlo viacmenej automaticky - kúpili sa nové vozy, dostali ich vodiči celodenných služieb, ktorý mali v rámci svojej skupiny najstaršie vozy, svoje vozy posunuli špičkárom, špičkári dostali síce ojazdené, ale novšie vozy, spoje vozy posunuli medzi tzv. nezadelené vozy. Tým sa park nezadelených (dožívajúcich, záložných) vozov omladil a spomedzi nezadelených sa najhoršie vyradili.

V Nitre je zase snaha o akúsi motiváciu. Peňazí je málo, príchod nových vozov nie je každoročná samozrejmosť a tak nové vozy dostávajú tí, ktorí sú (resp. by mali byť) najlepší. Jedným heslom zhrnuté - nové vozy ako odmena.
Reply on: Jozef #4179:
Mna by vcelku zaujimalo, podla coho sa to nakoniec vyberie a ako sa to vlastne prideluje, ked pride nove vozidlo.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.