Reply on: 4444 #12951:
a/ Staré vozidlá Žilina nakupovala (resp. boli pridelené) v minulosti viackrát, viem doložiť X prípadov. Vždy riešili na 1-2 roky akútnu potrebu v prípade nedostatku vozidiel - keď sa čakalo na nové vozy, príp. keď sa viac vozov generálkovalo. Odjazdili, koľko vydržali, až kým sa úplne nerozsypali. To však nie je prípad ex-zlínskych trolejbusov - nezamená to, že sa má do takýchto starých vozidiel investovať veľa peňazí a myslím, že je zbytočné snažiť sa postaviť ich na úroveň našich vozov a udržiavať ich chod aj vtedy, keď ich nebude treba. Od októbra sa má denná výprava kĺbových trolejbusov znížiť z 26 na 22, 6 bude v depe. Či budú zlínske vraky tak veľmi potrebné v premávke aj vtedy, netuším. *** b/ Linka 2 to dnes bez kĺbových autobusov vydrží, a snáď to vydrží aj od októbra, keď sa zredukuje počet spojov z Vlčiniec do centra. Ale spoje do KIE, kam kĺbové vozy z L2 prebiehajú, to asi nevydržia. A neviem si predstaviť, ako by kĺbový autobus nasadený na trolejbusovej linke stíhal ešte aj prejazdy na L25, 35.