Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 4444 #12951:
a/ Staré vozidlá Žilina nakupovala (resp. boli pridelené) v minulosti viackrát, viem doložiť X prípadov. Vždy riešili na 1-2 roky akútnu potrebu v prípade nedostatku vozidiel - keď sa čakalo na nové vozy, príp. keď sa viac vozov generálkovalo. Odjazdili, koľko vydržali, až kým sa úplne nerozsypali. To však nie je prípad ex-zlínskych trolejbusov - nezamená to, že sa má do takýchto starých vozidiel investovať veľa peňazí a myslím, že je zbytočné snažiť sa postaviť ich na úroveň našich vozov a udržiavať ich chod aj vtedy, keď ich nebude treba. Od októbra sa má denná výprava kĺbových trolejbusov znížiť z 26 na 22, 6 bude v depe. Či budú zlínske vraky tak veľmi potrebné v premávke aj vtedy, netuším. *** b/ Linka 2 to dnes bez kĺbových autobusov vydrží, a snáď to vydrží aj od októbra, keď sa zredukuje počet spojov z Vlčiniec do centra. Ale spoje do KIE, kam kĺbové vozy z L2 prebiehajú, to asi nevydržia. A neviem si predstaviť, ako by kĺbový autobus nasadený na trolejbusovej linke stíhal ešte aj prejazdy na L25, 35.
nové zobrazenie cieľov na elektronických transparentoch v MHD Považská Bystrica sa postupne rozširuje.

Takto to bolo predtým (niekde sa s týmto zobrazením ešte stretnete): http://www.k-report.net/discus/nahledy/081658.jpg

a takto je to teraz: http://www.k-report.net/discus/nahledy/081659.jpg
http://www.k-report.net/discus/nahledy/081660.jpg

týmto blahoželám Považskej Bystrici ku tomuto kroku a želám veľa úspechov ?
Reply on: marek231 #12950:
nezhoduje? V čom? Michal napísal "mal ísť na GO". Odkiaľ ty vieš, že nemal?

Re #12951 4444: nechápem tejto hystérii... Asi to bude tým, že nie som Žilinčan...
Skúsim sa opýtať Juraja, ak niekto z Vás vie odpoveď , skúste mi, prosím, odpovedať....
DPMŽ kúpil zo Zlína staré TB, to vieme všetci... Ak ich chce niekto nejako za každú cenu spojazdniť, koľko odhadujete vynaložených prostriedkov na túto komplexnú opravu?
Je ekonomicky únosné vraziť peniaze do pojazdného šrotu na jeden rok?

Ak nie, potom sa pýtam, ako DPMŽ ( mesto? ) vyvodí zodpovednosť nad človekom, ktorý rozhodol o dobrovoľnej kúpe čistej straty... Ak je situácia skutočne kritická - čo je - načo ideme zavádzať novú koncepciu a vyhadzovať peniaze na informovanosť, nové tabule a ja neviem čo ešte, keď nebude mať DPMŽ na čom voziť ľudí? Nie je rozumnejšie najskôr spočítať , na čo máme a potom riešiť linkovanie - ktoré zarába? Ak je málo kĺbových TB, prečo tie nízkopodlažné kĺbové busy nie sú nasadené na TB linku a pravidelne nejazdia? Podľa mňa je to ekonomicky určite výhodnejšie, ako vraziť peniaze do stojacich šrotov. L2 to bez tých 2 autobusov vydrží.... Pojazdný dobrý autobus na TB linke je podľa mňa určite menšie zlo a väčší komfort, ako šrot pod napätím na kolesách s nálepkou - som čistá strata.

Pán riaditeľ, ak toto čítate, nie je hanbou priznať chybu - tie robí každý... Hanbou je presviedčať všetkých , že to bol nevyhnutný krok na udržanie obslužnosti liniek....
Reply on: Michal2 #12949:
Michal prepac ale tvoje tvrdenie sa nezhoduje s realitou....Mal byt pouzívany na nahradne diely a potom by isiel na GO s tym ze sa vsetko co na nom chyba doplni. No ale ja nie som slepy, je to uplne inak...227 je v uliciach Ziliny a jazdi...takze tvoja verzia nie je realnym obrazom skutocnosti. Nedostatok TB riesi aj vratenie 227 do premavky, zrazu, ked nema co jazdit a prvo spomenuta myslienka, cize tvoja verzia nie je.
Reply on: LUK #12948:
Tak ako hovoríš, dočasne mal byť zdrojom ND a potom mal ísť na GO. Čo by sa z neho zobralo, to by sa pri GO doplnilo.
Reply on: marek231 #12947:
nikto nič nevyradil... niečo sa na ňom pokazilo a kým ho opravili, tak z neho použili ešte ďalšie súčasti na opravy menej závažnej poruchy iného vozu... to sa bežne robí... iba sa to nemedializuje... ?
Reply on: URBINO #12898:
Prečo sa klbak v case svojho polovyradenia vratil do premávky? Nedostatok Tb v Za?
Reply on: pavuk #12921:
Tak a dosnivaj...Zacni konecne uvazovat co je podstata DP v meste. Dlhsie citaj toto forum a skus si prezriet aj par prispevkov spätne. Isto pochopis ze tvoja koncepcia je absolutne nerealna a nevhodna.
Reply on: Michal2 #12938:
ja som pocul,ze dpmz uz vyraba nalepky,ktore nalepi na kazde dvere s textom:v zhladom zlemu technickemu stavu,n a s t u p len na vlastnu zodpovednost ?
Reply on: Michal2 #12943:
Tak to potom musí byť riadne výkonná umyvárka. ?
Reply on: Valec #12942:
Zdá sa mi, že aj tu na fóre sa objavila informácia, že 338 je pripravená do premávky a čaká len na umytie.
Prekopírujem sem jeden príspevok z K-Reportu:

"Zrebec

Odesláno Čtvrtek, 23. srpna 2007 - 09:27:29

Zlinske trolejbusy pojdu v Ziline do premavky. Jeden je uz pripraveny a na buduci tyzden asi uz pojde do ulic. Evidencne cisla este nie su dohodnute."

Žeby to bola 338? ?
Reply on: Jozef #12936:
Mas pravdu, su taki byvali zapaleni diskutujuci, ktori sa stratili alebo dostali sklerozu, nejako si nechcu obhajovat svoje povodne tvrdenia. Ina skupina zapalenych diskutujucich zas bezhlavo prebera nazory jedneho vseobecne znameho Vsevedka - aktivistu zdruzenia za krajsiu Zilinu o dopravnom kolapse po dostavani, ktory sa ani jeden krat nezucastnil rokovani dopravnych uprav krizovatiek, semaforov, MHD, dokonca sa ani len neunuval ani raz zatelefonovat do DPMZ, aby zistil nazor dopravakov. Namiesto toho ho boli a su plne media, ako bude trpiet MHD a ostatna doprava. A niektori ho bezhlavo zeru a zeru...
Reply on: Michal2 #12933:
Kedyze ho slubovali spustit do premavky, ked ho kupovali?
Reply on: Miro #12928:
Mohli ju urobit smerom k Slovakiii, dokonca v projektoch tam bola docasna zastavka naprojektovana. Len asi Slovakia robi tejto stavbe problemy, asi to tam nepovolili.
Reply on: Jozef #12936:
A to som sa ešte nevyjadril ku tavu karosérie. Totálne prehnité spodné časti, zdutý lak, vyžraté diery vo dverách od hrdze, začínajúca korózia strechy, takmer pôvodný stav interiéru... Ak tá 338 vydrží rok v premávke bez toho aby mala vážnejšiu poruchu, budem prekvapený. 337 a 342 sú v trošku lepšom stave, ale nie je to nič moc. Ja by som tieto vozy nedoporučil už ani do tej Litvy, je to vhodné akurát do šrotu!
Reply on: pavuk #12921:
no mňa tu chceli ukameňovat ked som navrhoval z Hajika na Vlcince jedinu linku a to l. c. 6 so silnym intervalom ? a ty ich navrhujes styri tie linky. sice nevim co za interval...a predstavoval by si si to tak ze celu zilinsku TD by obsluhovalo len tychto 5 hajickych liniek? ?
Reply on: Michal2 #12933:
Ked som tu kratko po nakupe vyjadril svoj nazor, vlastne som napisal vyjadrenie zo Zlina, ze vyradene trolejbusy su urcene bud do Litvy alebo srotu, tak som si tu vypocul na noju adresu komentare. Neviem, kde sa stratili teraz diskutujuci, ked na tvoj prispevok nereaguju.
Reply on: Michal2 #12933:
ci budu zlinske kovosroty premavat je druhorade,hlavne je,ze si nove vedenie DP urobilo sebe darcek a ich kupilo ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.