A este treba spomenut pociatocnu cenzuru v tej "diskusii", ked vymazavanim kritickych prispevkov odradili kritikov. Vymazane boli prispevky 2, 25, 31, 34, 36, 49, 50, 55, 68, 85-90, 92-96. Zatial tiez nikto z demokratov slobody slova neprotestoval...
Zaujimave je, ze ked som podobny prispevok napisal na forum DPMZ nik neodpovedal... asi vedeli preco...
ono ludi je lahko "nalakat" na "diskusiu" o uzasnom linkovom vedeni, ktore bude zahrnovat pozaidavky cestujucej verejnost atp... * ludi, ktori nevidia (nevedia) co obnasa pripravit navrh trasovania...
jedine co na forum napisal pan kompetentny (Gubala) boli nevyslovne dri$ty o tom ze DPMZ je komercna spolocnost atd atd... to su vlastne jedine slova co som kedy od neho pocul... nikdy nic konkretne
$$$ a tymto by som rad vyzval aj nasich utajenych citatelov (pani veduca, dobry den z DPMZ... co keby ste sa obcas aj do nasej diskusia aj zapojili ...
Išli šoféri z Citelisov, tak je jasné, že si vzali "svoje" autobusy. Mimochodom bola to klasická "SCL" a boli to mladý basketbalisti, ktorých bolo treba odviezť do Vrátnej doliny.
Vsak ja som to hovoril uz na samotnom zaciatku, nikto mi vtedy nechcel verit. Dokonca superzastanca GVTD Kvacalova23 sa totalne neeticky zachoval v tomto smere aj na tamojsom "diskusnom" fore. A je to tu.
vsetky diskusie na temu noveho linkoveho vedenia SU BEZPREDMETNE.. linkove vedenie navrhovane DPMZ uz bolo v PLNOM ROZSAHU SCHVALENE... caka sa uz len na definitivne vyhotovenie sablon (niekedy +- 20.9.)
* sami vidite efekt celej "diskusnej masinerie", ktorou DPMZ chcel silou mocou v ludoch vytvorit obraz, ze "komunikuju s verejnostou"...
Teraz si spominam na prispveok v spravach, kde hovorca podniku v Zline povedal nieco v zmysle: "Pre dopravny podnik Zlin bolo neekonomicke tieto vozy prevadzkovat a preto doslo k ich vyradeniu".. a na to nemenovany zamestnanec DPMZ vyhlasil nieco ako "vozy su v pomerne fobrom technivkom stave a ich nakup bol velmi vyhodny"...
Mozem vam zarucit ze dotycny clovek v zivote nevidel trolejbus inak ako zvonku... lebo pri jedinom pohbrojlade "pod kapotu" musi byt aj naprostemu laikovi jasne, ze vozidla su vo velmi zlom technivkom stave... je paradoxne, ze vyradime vozy ako 212 a 225 a "smahom ruku" nakupime vozy, ktore sa k nim stavom priblizuju..
V 1. zlinaku (ECV este nie su dohodnute) sa uz napriklad kompletne vymenila podlaha, blatniky, zosilinili sa 2he izolacie, vymenili sa casti vyzbroje, kompresor, casti vzduchoveho rozvodu a par zhrdzavenych plechov... no posudte sami vyhdnost takehoto nakupu... a tie dalsie vozy na tom NIE SU LEPSIE..
ahojte vsimol som si na diskusnom fore DPMZ taky zaujimavy navrh ohladom l. 1 aby jazdila v rannej spicke v smere ZA-CE-VL-SO-HL-ZA a v poobednajsej v opacnom smere. myslim ze by to bolo prakticke. prip. potom protichodne linky 1 a 11 co vy na to?
A sme doma....Takze vsetci tí, ktorí kricali "waw" dokricte. Som bol a aj som presvedcení o tom ze nakup "Zlinskych Tb" bol neskutocný omyl.
Vela vecí sa robi v DPMZ ako na hlavu postavene. Dokonca 227 uz odsudená na docasný sklad nahradných dielov je v premavke.
Zilina ma a este aj bude mat v buducnosti velke problemy stým aby bolo co pod trolejovým vedením jazdit ked mam namysli trolejbusi. Uz je neprijemne a priam smutne ked tu padaju navrhy o nasadzovaní autobusov na zadrotovane ulice pre trolejbusy.
A teraz ja.....ak niekto s kompetentných číta tento odkaz tak nech sa zamysli, a zacne niečo robit, pretože pride cas kedy uz nebude z coho vyberat.
Môžeš niečo prezradiť o chystaných úpravách križovatiek a semaforov v okolí Auparku? Prípadne dať link? Veľmi ma to zaujíma. Ja som zatiaľ počul len o myšlienke zjednosmernenia centrálneho mestského okruhu.
Pravidelne chodím okolo mosta cez Váh na ceste do Terchovej a tiež si myslím, že klbáky na L25 a L35 jazdia dosť prázdne. Len výnimočne je v klbáku toľko cestujúcich, že by sa pohodlne neodviezli v sóle.
a) Podľa môjho názoru po preštudovaní návrhu DPMŽ predpokladám, že sólo vozy pôjdú na L1, L5 a L6-spoje po Carrefour. L6-spoje na Vlčince 1x za hodinu budú asi riešené prejazdom kĺbových vozov z L7. V rannej špičke mi to potom vychádza, že niektoré spoje budú kĺbové a niektoré sólo, čiže aby prázdne sólo vozy nejazdili naplano ku Carrefouru, budú potiahnuté na Vlčince Ale je to len môj úsudok, realita môže byť iná. b) máš pravdu. Do KIE ide súčasne max. 5 kĺbových autobusov, po 18. hod. ich ide prázdnych dokonca ešte viac, ale keď si ich KIA objednáva, asi musia byť vypravené. Možno aj z toho dôvodu, že tu jazdí aj veľa (minule som napočítal vyše 20) autobusov rôznych iných spoločností, ktoré zamestnancov rozvážajú priamo do okolitých miest.
ad 227: vozidlo ma skutocne naplanovanu GO spolu s 205 a /bohuzial/ 228.. bol z neho vymontovany pomocny motor za ucelom nahradenia v 207ke.. lenze nedostatok klbakov sposobil ze bolo nutne MG z 207 opravit a vratit do 227..
****1. zlinksy klbak vyjde do ulic 1.9... momentalne si nad nim lamu hlavu elektrikari... vo voze je viac neoznacenych vodicov nez si dokazete predstavit.. rozne snimace etc... co doplnili v Zline... bude zazrak ak ten voz urobi kolecko na linke bez poruchy... vozy su vo velmi zlom technickom stave... doterajsie naklady na ich ake-take spojazdnenie nie su nizke.. okrem nutneho zosilnenia druhych izolacii cez (o)upravy elektrovyzbroje.. etc..
uz teraz lutujem vodicov, ktori dostanu tieto vozy... viac casu si "uziju" za Tatrou ako na linke...
o vyhodnosti nakupu tychto vozov nech si kazdy urobi predstavu sam..
a) Zníži sa výprava kĺbových trolejbusov? Na ktoré linky potom pôjdu sóla - L1 a L5 určite a žeby aj L6? Potom nechcem vidieť čo sa bude diať ráno a v sedle. Myslel som si, že zníženie počtu spojov z Hájika sa bude kompenzovať nasadzovaním kĺbových vozidiel aspoň v rannej špičke, kedy nemusia jazdiť ku Carrefouru.
b) Máme 11 kĺbových autobusov. Začiatkom leta som sa bol pozrieť na príchod vozidiel z KIE a MOBISU okolo 16:30 - na L35 prišli Karosy č. 113 a 114 a na L25 to boli 115, 109 a 116 - v 114 a 116 sa dal krájať vzduch. Citelisy boli v tej dobe ešte na L2 a vo vozovni ostali 4 klbáky, takže v najhoršom prípade by DPMŽ bol schopný nasadiť na TB-linky aj autobusy, ak berieme do úvahy, že najstaršie B741-ky nezačnú naraz odchádzať a počet zamestnancov závodov, ktorých vozia L25 a 35 nebude prudko rásť. Potom dúfajme, že DPMŽ začne s obnovou vozového parku novými trolejbusmi. ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.