Autobusy sa rok od roku vyprázdnili minimálne o 40%, ale teraz to vidím tak že to bude omnoho viac percent... Avšak, nemôžeme to komentovať, nechápeme dopravnému inžinierstvu... Potom že prečo sa tu p. Udiak urazil a ohradil, keď sa spomenulo že to je iba projekt od stola. Čo tak čítam komentáre ľudí pod článkami o "optimalizácii" MHD, tak nevyzerajú byť najspokojnejší.
A tie spoje, to je ďalšia čerešnička na torte, že vo večerných hodinách sa zrušili alebo skrátili časovo niektoré posledné spoje 22:35 (čo čakali skoro všetky autobusy na seba - z Hospodárskej). Čo iné nám zostáva? A prípoje od vlakov, radšej žiadny komentár k tomu... Ľudí opili rožkom "MHD Zadarmo cez víkendy a bla bla bla" ale nič z toho nebolo a nakoniec ešte aj zvýšia cestovné - bravo. Pozor, neobviňujem z toho SAD, tí len vykonávajú objednanú službu
Dohovie kto dostal ten inteligentný nápad, je síce pekné napchať do každého autobusu strojčeky ku zadným dverám... ale nástup s kočíkom alebo zakúpenie pre spolucestujúceho sa musí už cez vodiča... Kocúrkovo? To keď nevytlačí lístok, znamená že nie je zariadenie schopné zaznamenať aj viac cestovných lístkov? ?
Rozumovo zdravy clovek predsa nemoze navrhnut, aby prve ranne spoje z najvzdialenejsich casti zacinali o 5:40 (Modranka, Hrnciarovce) a 5:50 (B. Kostol). Ako mame cestovat do prace?
MHD TT je v tejto podobe porovnateľná s MHD Handlová, akurát MHD Handlová má cez víkend na nosnej linke 2 intevral 60min, čo v TT nemá žiadna. Skôr je to ako linka 2 v Handlovej (30/60-120/60-120) ?
Pridat tri prispevky uz vies, gratulujem. V dalsej etape pripravy na povolanie odporucam naucit sa veci vnimat v suvislostiach, napr. ze mensi pocet liniek nemusi nevyhnutne znamenat mensi pocet spojov.
Na sídlisko linčianska išlo doteraz 5 autobusov. Po tejto zmene ked tam bude chodit len jeden autobus č. 4 z Družby a č. 5 z Hospodárskej ulice, tak budem asi chodit peši. Tak isto sa velmi tažko dostanem Linčianskej na Zelený kríček. Táto zmena nie je dobrá. Na hospodársku budem cestovat zo školským autobusom č. 22, len teraz neviem či potom dostanem pokutu.
malo to byt od zeleznicnej stanice po štadion a potom sa to malo predlzit cez cele mesto, ale ako teraz kukam tie inffo o city arene tak na grafikach uz neni ani to nastupiste zevraj uz znizuju aj kapacitu stadiona takze to uz neni asi ani aktualne, ale bola by to dobra atrakcia
Čital som tie plany, ze v TT ma jazdit nadzemna zeleznica zo stanice cez Družbu volakde po TESCO. Ked vidim tu optimalizaciu, myslim si, ze ta nadzemka moze byt nakonec lavka pre pesich....
Nuz jedine com Modrančanom ostava ak chceme stihnut načas do prace je pešo, pešo, pešo, bicykel, bicykel, bicykel.... A netreba ani p..čovu kartu a dam si interval aky chcem. Pozdravujem uctivo pana Butka
No na SADkovskú stránku už zavesili informácie o optimalizácií ... a asi na rýchlo viď:" NOVE CP od 1.8." (dĺžne netreba na oficialnej webstránke inštitúcie) SAD-o-MASO
dobry zart ta optinmalizacia...ked si chcem ist dat (ako obyvatel modranky) cez vikend nejake to pivo do mesta, budem mat na vyber iba dve moznosti: bud to potiahnem max. do deviatej alebo pojdem domov taxikom, trochu ina dilema (zatial z dlhodobeho hladiska nevyriesitelna) ma caka, ked budem chciet ist na 7:30 do skoly do ba....pesi, taxikom alebo autom (ktore nemam) na zel. stanicu, inak to bohuzial nepojde ?
Mne tiež žiaden prestup nevychádza... ? Prestupový bus mi odíde 2 min pred príchodom... ?
Tiež by som bola za vytvorenie zastávky na Sladovníckej (hneď za mostom pri pumpe Shell). Dalo by sa konečne využiť prázdne parkovisko ? . Stačila by "zastávka na znamenie" ?
Tak musím revidovať toto moje vyhlásenie. Po zhliadnutí cestovných poriadkov a (ne)prekladov medzi linkami môžem len skonštatovať, že MHD v TT je nepoužiteľná (dokonca mám pocit že ešte nepoužiteľnejšia ako dnes) a optimalizácia jej nijako nepomohla. Tie nepreklady radšej ani nebudem bližšie komentovať.... ?
koco