V TT je výhoda, že ozaj pár linkami sa obslúži celé mesto. Preto klbaky sa ponúkajú na vyťažené linky, a ani o prejazdnosť sa netreba báť, ak niečo nie je mimo normu.
Minulý týždeň sa v plánovači ciest na chvíľu zjavili cestovné poriadky platné od 30.06., následne zmizli. Čo som si stihol poznačiť (ospravedlňujem sa za kvalitu typu „neviem-používať-počítače“) je toto:
1, 3, 4, 6 — špička 20’, sedlo 30’, víkend 30’
5 — len cez pracovné dni
7 — len cez školský rok
11 — “nočná” polookružná linka (nočná = do 00:30).
Zároveň prehlasujem, že nechcem šíriť nepreverené / nepravdivé informácie, nič na tomto mojom tvrdení nemusí byť pravdivé. Tak, ako sa to tu objavilo, tak to aj za pár hodín zmizlo, takže sa kľudne môže jednať o fikciu
Zelený kríčok A sme si nechali v zálohe zámerne, keďže v tejto lokalite chceme ešte porobiť zmeny. Zelený kríčok C bol zvolený z dôvodu, že ľudia na prímeste si aj tak vždy pýtali lístok na kríčok a keďže sme nechceli dáke krkolomne dlhé názvy, zvolili sme tento. V hre boli aj názvy ako Kalinčiakova alebo Parný mlyn, podľa toho zeleného mlyna v blízkosti, ale to by už dupľom nikto nevedel, kde to je
Pretože ponovom sú zastávky Zelený Kríček dve — jedna tá klasická (v smere z Prednádražia), a druhá (nová, v smere na Prednádražie) na tom parkovisku pozdĺž bytoviek oproti Lidlu. Ono by dávalo asi väčší zmysel aby sa Šrobárova a Zel. Kríčok volali rovnako (keďže sú oproti sebe) a tá nová inak, ale to už je len môj nevýznamný názor.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
B732.40