Zelený kríčok A sme si nechali v zálohe zámerne, keďže v tejto lokalite chceme ešte porobiť zmeny. Zelený kríčok C bol zvolený z dôvodu, že ľudia na prímeste si aj tak vždy pýtali lístok na kríčok a keďže sme nechceli dáke krkolomne dlhé názvy, zvolili sme tento. V hre boli aj názvy ako Kalinčiakova alebo Parný mlyn, podľa toho zeleného mlyna v blízkosti, ale to by už dupľom nikto nevedel, kde to je
Pretože ponovom sú zastávky Zelený Kríček dve — jedna tá klasická (v smere z Prednádražia), a druhá (nová, v smere na Prednádražie) na tom parkovisku pozdĺž bytoviek oproti Lidlu. Ono by dávalo asi väčší zmysel aby sa Šrobárova a Zel. Kríčok volali rovnako (keďže sú oproti sebe) a tá nová inak, ale to už je len môj nevýznamný názor.
Prečo má linka 6 v smere jazdy Sibírska - Prednádražie v CP zastávku aj na Šrobárovej aj na Zelenom Kríčku. Veď to nedáva logiku, lebo v podstate by stála dvakrát na rovnakom mieste.
Takisto som zvedavý na novú zastávku Rybníková (,,ktorá bude zriadená v prvej polovici roku 2025") a novú zastávku Odbojárska; a zároveň sa pýtam, prečo sa neuvažuje aj o zastávke cca pri križovatke Bučianska x Tehelná. Takto ide linka č. 7 približne 1,5 km bez zastavenia, linka č. 4 o 500 m menej.
Môžeme polemizovať nad pripravovanými letnými zmenami — už sme sa dozvedeli o predĺžení linky č. 6 na Okružné námestie, čo iné je ešte v prípravách? Dočká sa Linčianska spojenia s centrom / Zeleným Kríčkom (mimo školských dní)? Dočká sa linka č. 7 predĺženiu až do TMT? Dočká sa Kamenáč nevyhliadkovej okružnej jazdy okolo areálu MTF? Veľmi veľa potenciálu, veľmi málo diskusie
thomastt234