No podľa mňa (čo som si zbežne prelajstroval CP) sa do systému MHD priniesla dalšia štipka chaosu ... napríklad linky 1 a 3 - očakával som že konečne pochopia že nie je moc výhodné, ak linky so spoločnou "cieľovou zastávkou" {rovnaká mestská časť konca trasy} odchádzajú do 5 minút od seba - pochopili, ale troška inak - napr. zo žel. stanice odchádzajú v časovom rozdiele 1 minúta (predtým boli 2 min) - takže ak nestihnete 3 trojku máte minútu na to aby ste stihli 1 -> ak nie idete peši
ďalej som jaksik nepochopil skrátenie trasy vybraných spojov ... niekde je to výhodné, ale to sa tak veľmi ušetrí ak linka vynechá dve konečné zastávky(500m max) dva razy do dňa????
Keď už o tých príhodách s EMtestom, ja som pred časom išiel tiež na 4-ke (SOR primestsky) a EMtest samozrejme neišiel, na čelnom aj bočnom displeji staré známe číselká s príponou "In", aj tučniak predvádzal niekoľkokrát svoj sexi tanček ale ne a ne to ísť a každý sa len čudoval čo to je za linku...tak šofer pred každou zastavkou uplne spomalil a rukou ukazoval akú má linku ? len čo by robil keby bol taká 16-ka, to nevim ?
dnes linka č. 4 (Kopánka->Linčianska 13:00) mala pokazený EM Test a všetci cestujúci (ktorých bolo neúrekom - doslova tlačenica) sa viezli zadarmo a šofér (ten mladý) stále niekam vytelefonovával a jazdil s nami ako s vrecom zemiakov, štýlom: jedna ruka mobil, druhá EMTest, volant nič...
zase minulý týždeň (linka č. 1) mala pokazené dvere a šofér musel na každej zastávke otvárať dvere ručne...
myslím si, že tie staré autobusy (tie NEekobusy, neviem, akú majú presnú značku) majú čím ďalej tým väčšiu kazivosť a EMtest s nimi tiež nie je kamarát (ale s kým už len ten je!)... každopádne viem, že by som mal byť vďačný za to, že aspoň nejaké autobusy máme...
Vieš koľko sľubov tu už bolo - aj to verejné zhromaždenie „kde nám všetkým ukážu, aká je tá optimalizácia výborná..." ale po tej dobe to tu nejak zaujímavo stíchlo ? Ale čo som tak počul, vraj nejaké zmeny ešte budú v najbližšej dobe a to by mali robiť konečne domáci
Inak už dávnejšie prešli 3 mesiace, na ktorých sa dohodli objednávateľ a vykonávateľ optimalizácie (že sa nebudú po 9.12.2012 v cestovných poriadkoch robiť žiadne zmeny v CP - pozorvanie vývoja) - nejaké výsledky by sa mohli vyvodiť - pretrasovanie niektorých vzduchoprázdnych liniek, preloženie niektorých spojov, či dokonca zhustenie intervalu na najvyťaženejších linkách ale teda zatiaľ nikde nič ani chýru ani slychu že by sa niečo chystalo - čo ma dosť srdí
Vieš, keď naše povolané "inžinierstvo" vypočítalo, že linka 12 je veľmi výnosná, to bude omyl alebo si zle videl ? Aj tak je dosť zaujímavé, že na vyťažených spojoch sa dotrepe malý Citelis 10,6m a hlavne že po spomínanej 12 sa preháňa SORka alebo 12 metrák
je fakt super keď si šofér zmení cestovné poriadky a rozhodne sa, že trojka bude jazdiť na Linčiansku resp., nastúpil som na štvorku na Kopánke a na Zelenečskej sme sa zmenili na trojku, len tak, z ničoho nič, čáry-máry-fuk
a druhá vec, SADka ešte nezistila, že dvanástka je (teda aspoň mojich pozorovaní) zbytočná linka? za celú jej existenciu som v nej videl len jedného človeka! radšej by mohol nejaký spoj chodiť z Linčianskej na Vozovku (viem, že chodí 22-ka, ale zase pustite 7-ročné decko, nech sa vozí hodinku po Trnave...).
Aký máte názor, Ostatní?
No v piatok sa ani nečudujem lebo doprava v TT kolabuje aj s obchvatom otvoreným...Ale aj tak najlepšie sú posledné spoje nočné...4ka z Linčianskej 22:35, na Salezánskej má byť 22:54...no niekedy sme tam už 48, rekord bol 42, dvaja ludia v autobuse celú cestu a nikde sme nestáli ☺ aspon som bol skôr v teple ?
aj ja všímam, že si to chodí ako chce ... v poslednej dobe... a to sa čudujem veľmi - ti chrono sa mi zozačiatku zdali nadsadené, vodiči ešte"naprázdno" stávali na zastávkach 1 - 2 minútky, a teraz, ani nie počas špičky, raz príde o 1 min skorej, inokedy o 5 min neskorej ...
A v piatok poobede cestovať v TT to je des...radšej pešo...dnes L1 smer Kopánka 13 minútovým meškaním a to nehovorím o tom, že hneď po príchode na Kopánku ide ako 4ka na Linčiansku...chudák šofér, si musel vypočuť od mierumilovných cestujúcich
Neviem prečo ale stále mám pocit, že SADka má trochu divný spôsob nasadzovania autobusov...Podľa mňa v špičke najvyťaženejšia L3, kedy je aj 12m bus málo, a hen, dojde Citelis 10,5 na totálku plnýl...o chvíľu stretám SOR 12m na L11 vezúci prázdne sedačky a vzduch...Neviem, možno si len namýšlam ☺
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Tanner