Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
ono by stačilo nepotrebné udaje z tích strojčekov odstrániť
celý EMtest a jeho praktiky ma začínajú poriadne s**ť . . . stále nie sú schopní vybaviť akceptáciu DESFIRE ev1 pre ISIC v Trnave a tie úžasné "mnou tak milované" vynútené reštarty celého emtest systému v autobuse prestávajú byť vtipné. Minule musel vodič urobiť reštart emtestu tri razy po sebe (a každý reset 2 - 4 min ! ! ! ). A úplny a otrasný výsmech od EMtestu že pri reštarte a načítaní systému behá na dotykovej obrazovke Emtest debny pri vodičovi tancujúci tučniak ?
Asi začnem tie žlté Deadly boxy vytrhávať z autobusov ... nestabilné, nespolahlivé, nepekné, nepotrebné . . . ! ! ! ! !
Reply on: Camacho #3559:
hej hej ale proste keď cez den/ víkend náhodu okolo mňa prefrčí SADkový bus zo špačiniec, bučian a pod. väčšinou je skoro prázdny (2-3 ks cestujúcich) a vždy krútim hlavou akou peniaze idú do vzduchu
Prímestské linky dotuje kraj, nie mesto. Býval som 5 rokov na dedine a autobusy sú vyťažené len ráno smerom do Trnavy a v popoludnajších hodinách opačným smerom. Cez víkendy sú naozaj skoro prázdne. Prímestský bus som využíval aj ja iba sporadicky, ked som mal pori ňom použiť aj MHD, tak bol pre mňa časovo aj finančne nezaujímavý.
Čo sa týka nastupovania na AS, vela ludí nastupuje napr. na zeleném kríčku a iných zastávkach
Reply on: kvorka #3556:
to nikto nevie, ale musím povedať, že zopár kĺbakov by sa hodilo do Trnavy, niektoré linky začínajú byť relatívne preplnené ...

A už dávno som chcel povedať, vždy som zabudol, bolo by na čase "zoptimalizovať" aj prímestské linky lebo keď na ceste stretnem BUS (najmä mimo špičky) sedia v ňom asi 3-6 ľudí čo si myslím že nie je moc výhodné. Rovnako keď vidím výstupy resp. nástupy 4 ľudí do celého autobusu na A.S. behá mi mráz po chrbte.

Mesto Trnava financuje aj prímestské linky alebo o to sa stará kraj? 🙂
Reply on: kvorka #3556:
to nikto nevie, ale musím povedať, že zopár kĺbakov by sa hodilo do Trnavy, niektoré linky začínajú byť relatívne preplnené ...

A už dávno som chcel povedať, vždy som zabudol, bolo by na čase "zoptimalizovať" aj prímestské linky lebo keď na ceste stretnem BUS (najmä mimo špičky) sedia v ňom asi 3-6 ľudí čo si myslím že nie je moc výhodné. Rovnako keď vidím výstupy resp. nástupy 4 ľudí do celého autobusu na A.S. behá mi mráz po chrbte.

Mesto Trnava financuje aj prímestské linky alebo o to sa stará kraj? 🙂
Reply on: jfk1 #3554:
hm, IBP nesklamalo a nadalej sa drzi svojej doterajsej filozofie 😞 ach to nase Slovensko. Vdaka za info.
Pre 5ulo, 3482. Dnes sme konečne dostali odpoveď z IBP v Trnave, ktorú sme podali 2.11.2012. Takže termín 60, 90 dní splnili. V odpovedi sme sa dozvedeli, čo sme 150 dní očákavali. Že sme na Slovensku. IBP je nezávislá organizácia, ktorá pomáha zamestnancom, ale nič nevyrieši, takže načo vlastne sú štátom platení. Mali by byť zrušení, lebo sme sa dozvedeli, že veci ktoré sme chceli u nich prejednať, môže len nezávislý súd. A na tento sa chystáme. Článok je pre 5ulo ako som uviedol, nie som socialista, ani odborár, takže kapitalisti s ľudskou tvárou si ho nevšímajte.
Reply on: MHD4 #3551:
Myslel som Sladovnícku bože...mimo som... ?
Reply on: MHD4 #3551:
A sorry chubby, nemala to byť reakcia na tvoj príspevok, len som blbo klikol... ?
Reply on: chubby #3550:
Som ani nevedel, že teta už nahrala aj "Starohájsku" a nové zastávky...A niektorí ľudia stále nevedia, že T-bus prestal jazdiť...
Reply on: chubby #3549:
chcel som napisat "aj primeskymi, ci medzi medzimeskymi autobusmi"
Reply on: mars580 #3547:
Ja som z Modranky a zachadzanie L14 na stanicu by bolo dobre. Kazdy necestuje len vlakom, ale aj primeskymi, ci medzi meskymi autobusmi. A na autobusovu stanicu je uz z Dohnanyho dost daleko. Aj na tu zeleznicnu stanicu to nieje len par desiatok metrov.
Urcite by tam vsak nemuseli zachadzat vsetky spoje, ako to bolo po spusteni optimalizacie. Mohli by tam zachadzat spoje z Modranky ranne od 4hod do 7:10hod a potom poobede spoje do Modranky cca od 14hod do 18hod.
Reply on: mars580 #3547:
Súhlasím s tebou, žel.stanica je už preplnená linkami a zachádza predstavuje zdržanie 5 min. Linka 3 ide cez stanicu a obslúži z Veternej aj Tesco.
Reply on: lukas22 #3546:
Myslim, ze zachadzanie L14 na stanicu je zbytocne. Dohnanyho je niekolko desiatok metrov od ZST a sucasna trasa L14 je najlepsia aka doposial bola. V spicke predlzenie casu cca o 5 min zachadzkou. Ale akceptujem nazor ineho, moj som napisal.
Dnes som išiel na 14-ku, na "novej" zastávke TESCO a viaceré neinformované staršie občanky sa sťažovali, že teraz nejde priamo z Tesca na stanicu žiaden autobus. Áno, dá sa prejsť na Veternú a odtiaľ 3-kou, ale myslím si, že by linka č. 14 mohla stáť aj na stanici. Prípadne každá linka, ktorá ide okolo stanice, by ňou mohla aj prechádzať, veď tá minúta hore dole, to nie je také kritické, a posilnilo by sa tak spojenie medzi Kopánkou a stanicou, takisto aj medzi Linčianskou a stanicou a aj ostatnou časťou mesta a prestupy by boli jednoduchšie, že by nebolo nutné sa trepať zo stanice na Dohnányho, príp. Hospodársku a to ešte s vedomím, že ten daný spoj nemusím stihnúť...
Čo si o tom myslíte vy?
Ale ja som nepovedal že 932 dajú v Trnave ako založák .
Reply on: Jaris #3543:
aby založil A621
Reply on: ferinko #3541:
tak ked všetko vieš tak mi povedz načo bol založák C732

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.