Plne chápem, ale vo svete som videl také zastávky, ktoré boli vždy za križovatkou. Hovorím, som zvedavý ako to pôjde, nevidel som ešte tu zastávku naživo, neviem aké má ten semafór nastavenie. Istom čase sa ten autobus dostane doľava to je jasné, ale za koľko a kto ho pustí resp. ako to vodič riskne, keďže čo vodič to unikát. Dobré že sú v Trnave aj 10,5 m Citelisy, no s prípadným kĺbakom by to bola určite "zábava".
Pán Tootti, ako som uviedol už pánovi Zákazníkovi v rubrike o tej zástavke na Sladovníckej ulici, tak po dodržaní všetkých pravidiel v cestnej premávke sa autobus v istom čase určite dostane na Kollárovú ulicu. Uvedenú zastávku a prejazd cez ňu určite nenavrhli tzv. klbáskoví inžinieri ako za socializmu, ako bolo spievané v piesni, ale zodpovední dopravní inžinieri študujúci podľa všetkých pravidiel. Taktiež odsúhlasenie miesta zastávky museli odobriť kompetentné orgány, ktoré vedia čo robia. Takže všetko je v úplnom poriadku a budete sa všetci diviť, ako to bude fungovať. Vysvetľoval som to aj mojim štyrom susedom, ktorí cestujú z Družby do TAZ II, resp. SACHS, ale tí si už zvykajú a chodia bez prestupu taxíkom za dve eurá do práce aj späť.
toto nie je oficiálna stránka dopravcu... toto je forum pre nadšencov autobusovej a inej dopravy verejného charakteru a to konk. mhd trnava. so sťažnosťou sa obráťte na email zverejnený v kontaktoch pre stredisko trnava na www.sadtrnava.sk a dozviete sa možno aj dôvod
Spoj c.2. dnes o 21;24 nezastavil na Dohnaniho.To co uz je aka arogancia?Manzelka isla po 12 hodinovej praci domov do Hrnciaroviec peso kvoli nejakemu debilovi .Cakala na ten spoj a autobus presiel bez zastavenia.Som zhnuseny s arogancie vasich soferov/su aj normalni ale je ich velmi malo/FUUUUJ!Hanba celej MHD
Máte pravdu, v tom, že niektorí vodiči MHD TT jazdia ako prasatá. V mediálnych weboch pod príspevkami o MHD TT to môžu písať vodiči, ktorí ako ste uviedol, neovládajú Zákon o cestnej premávke. Potom vodiči MHD sa snažia dobehnúť časové straty, lebo na ďalšej zastávke stojí cestujúci, ktorý ma naponáhlo a ukazuje rukou na svoje digitálne hodinky s tým, že meškáme. Ale to nevie, že od polikliniky vozíme cestujúcich, ktorí majú problémy s nastupovaním do nízkopodlažného vozidla a čas nástupu sa predlžuje. Aby dobehol čas, zo zastávky keď vidí, že ani desiate vozidlo mu nedáva prednosť tak sa do cesty natlačí a ten jedenásty je akurát ten, čo ho ako prasa ohrozil. Máte pravdu a nemýlite sa o terajšej linke č. 4. Keď som odbočoval na Priemyselnú ulicu smerom na Bulharskú cez dva priame jazdné pruhy, tak vodiči ma predbiehali ešte aj z toho ľavého pruhu a predomnou predbehli do priameho pruhu smerom na Tamaškovičovu. Takže ako osoba, som na návrh nejakej parlamentnej strany za to,aby vodičské preukazy dostávali minimálne osoby, ktoré ukončili základnú školu. Len mi je čudné, že osoby podľa vyššie uvedeného návrhu na zmenu Zákona o cestnej premávke, majú vozidlá na ktoré vysoko vzdelaný človek, napr. učiteľ slovenského jazyka si nezarobí ani za tristo rokov. A ešte by som napísal. Nemusíte ďalej čítať. Prasatá sú všade. Moje skúsenosti hovoria, iste aj Vaše, že všade. Či už v lekárstve, polícii, vojsku, manažmente, vodičov, rodičov a vlastne všade kde si človek spomenie. T. z. nie je lekár ako lekár, policajt ako policajt atď. Treba sa ísť pozrieť do normálnych štátov, iste viete ktoré sú to. Za Dunajom zistíte už v Rakúsku ako sa jazdí a má sa jazdiť, nehovorím o Nemecku a Holandsku. Treba sa tam prejsť a zistiť, ako tam ľudia nažívajú a spolunažívajú. Či už ,, v našom prípade vodiči a cestujúci ,, nadriadení a podriadení proste ľudia. Cestoval som električkou v Amstredame č. 2 a sedel som na sedadle ako cestujúci, nie vodič, lebo ten tam má 30 € za hodinu brutto a túto sumu som mu nechcel dať aby som si mohol zašoférovať. Ale to chcem povedať, že po rovine išiel ,, normálne ,, a do zatáčky pridal a ja som si sadol na podlahu na zadok. Dcéra, ktorá tam býva 2 roky povedala, že sa mám držať, to je tu normálne. Nikto sa nesťažoval, nemobiloval a ani šoféra nevyhodili z práce. Základom by bolo aby sme sa správali ako ľudia. Či už šoféri alebo cestujúci. Keď máte nalepené žuvačky zospodu na sedadlách, papieriky v autobuse, namaľované penisy a vagíny na sedadlách a čo prácne odstraňujeme, tak to zanechá na psycho aj vodičovi.
Prajem všetko dobré pán Tanner. Verím, že Vaše aj naše želania sa vyplnia, ale podľa mojej prognózy to bude cca o 80 rokov. S pozdravom JFK1.
Tých 95% vodičov je zbytočné aj komentovať... Skoro všade na mediálnych weboch pod príspevkami o MHD Trnava (trnava-live, trnavskyhlas...) píšu niektorí, že vodiči MHD TT jazdia ako prasatá a že sa vopchajú do cesty... a bla bla, avšak Vami spomínaná vyhláška im nehovorí zrejme nič. Nuž niektoré vodičáky sa dnes dajú získať aj iným spôsobom, ako skúškami bohužiaľ... Česť výnimkám a preto to vyzerá s autami, tak ako to vyzerá
Podobná situácia so zastávkou je aj na Nitrianskej, keď linka 4 odbočuje zo zastávky na Bulharskú ak sa nemýlim
Vážený pán zákazník. Nie je treba čakať až do otvorenia nových liniek Mhd. Stačí ak teraz pôjdete pozrieť na výjazd autobusov zo zástaviek, napr. Hospodárska Ul. Dohnányho Ul. a zistíte, že aj vozidlá ktoré stoja pred svetelnou signalizáciou na červenú farbu sa rýchlo rozbehnú, lebo sa ponáhľajú a autobus MHD ktorý už dlhšiu dobu dáva znamenie o zmene smeru jazdy si ani nevšimnú, nakoľko pozerajú len dopredu a iné nevidia. Týchto vodičov je cca 95 %, česť 5 % vodičov ktorým otvorením okna sa rukou poďakujem, že umožnili autobusu výjsť zo zastávky. Tých 95 % robilo vodičský preukaz ešte predtým ako boli vymyslené vozidlá pravidelnej verejnej dopravy lebo inak by poznali: Zákon o cestnej premávke - Zákon č. 8/2009 Z. z.
Zastavenie a státie
§ 23
(5) Vodič vozidla, ktoré zastavilo alebo stálo a opäť vychádza od okraja cesty alebo od chodníka, nesmie ohroziť ostatných účastníkov cestnej premávky; pritom je povinný dávať znamenie o zmene smeru jazdy. Vodičovi vozidla pravidelnej verejnej dopravy osôb sú v obci vodiči ostatných vozidiel povinní umožniť vyjdenie zo zastávky alebo zo zastávkového pruhu, a to znížením rýchlosti jazdy, prípadne i zastavením vozidla; vodič takéhoto vozidla pritom nesmie ohroziť najmä vodičov vozidiel idúcich rovnakým smerom.
Ale aj vyššie uvedené podľa platného zákona ak by sa dodržiavalo, tak je technicky nemožné z ulice Sladovníckej / Billa / odbočiť doľava. Ak by aj vodiči pustili autobus zo zastávky tak sa skríži cez 2 pruhy rovným smerom a bude čakať na ,, zelenú,, v odbočovacom pruhu doľava. Takže všetko bude stáť, rovno aj doľava.
Zároveň chcem poďakovať všetkým inteligentným vodičom ktorý sa slušne správajú na cestách, párkrát sa mi stalo, že autobusom som dával prednosť skupinke chodcov na prechode napr. Ul. Spartakovská pred zimným štadiónom, alebo na Kollárovej ulici vychádzajúc zo zastávky, ale agresívny vodič musel ešte aj tam predbiehať ohrozujúc pritom chodcov na prechode. Zaujímavé, že vozidlá mali EČ na ktoré sa nemusí stáť v rade na pridelenie.
Ktohovie či tá zastávka na Hlbokej bude aj v tom opačnom smere, inak dobrá blbosť a lakomosť Trnavy sa zasa znova ukázala - šetríme na chodníkoch ... hlavne že sa na námietky že sú tie zastávky veľmi blízko križovatiek vyhovaráli slovami : " aby to ľudia mali blízko prechodov a nechodili cez cesty na druhú stranu" ... hlavne že sa ľudia nemajú ako dostať k prechodom keďže na chodníky sa zabudlo...
Inak a ak naozaj chcú postaviť aj tú zastávku na Hlbokej, to stíhajú do 1.8. ? pochybujem dávajú si načas ....
jfk1