Reply on: no.ev.di. #2082:
Počúvaj kopaničiar, linka L7 a L12 neobchádzajú svoju trasu zbytočne keďže ráno vezú zamestnancov / žiakov z okolitých pracovísk a školy na Bulharskej.To isté máš aj s menovanými linkami do Skloplastu, načo tam budem pchať tisíc autobusov so stabilnou konečnou v Skloplaste keď tam ľudia chodia do práce na smeny, to by boli potom zbytočné kilometre keby chodil z Linčianskej prázdno do TAZky len preto, že tam má konečnú.
Vyše 15 rokov to tu tak je a ľudia si zvykli, čo im iné zostalo? To že prídu nové linky, na to zvlášť nereagujem, niektoré fakt nedávajú zmysel ale čo už... Ešte zaviesť slávny "Citybus" a to bude čerešnička na torte ?
Udiak
Nie je pravdou, že pri optimalizácii sa s takouto linkou neuvažovalo. Otázkou ale je spoluúčasť na vykrytí nákladov. Je bežné, že najväčší predajcovia z nákupných centier sa podieľajú na úhrade nákladov. Ide predsa aj o ich záujem. A ide tu nielen o to, či tam linka pôjde, ale aj o jej frekvenciu. Napríklad Tesco si dopravu zabezpečuje.
Treba rozlišovať, čo je pravidelná nevyhnutná verejná doprava, a čo je vyvolaná verejná doprava. U tej prvej musí straty hradiť mesto, ale u druhej jej existencia a komfort závisí aj od záujmu zainteresovaných subjektov. Preto napríklad bola vyradená z MAD linka 16. Jednorázové navážanie do práce predsa nemôže byť v záujme väčšiny abonentov MAD v meste.