Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Udiak #2027:
Nick "zákazník" je rovnako dobrý ako nick "Udiak". Vy veľmi ťažko znášate akékoľvek pripomienky k vašej práci, čo? Podobne ako košický kolega PTI, žeby nejaká choroba dopravných inžinierov ? ?
Reply on: zakaznik #2026:

Je problematické sa baviť s pánom "nikto", resp. s nickom "zakaznik". Obviniť je jednoduché, dôkazy sa na tomto fóre nenosia. Boj proti anonýmnemu názoru je stratou času.
Preto som poslal na vaš mail naše materiály, popis systému, referencie. Ak máte odvahu, stretnime sa a dokazujte, ak nie buďte taký objektívny a nepoužívajte podpásovky.
Reply on: Udiak #2023:
Ak sú v algoritme chybné vstupy, tak chybné sú aj výstupy, na dátume nezáleží. Chyby sa stávajú, otázka je, či ste ich boli schopní odstrániť, ak ste to nedokázali v minulosti.
Čo sa týka druhého odtavca, nejde o žiadne chyméry, ale fakty. Našťastie pre vás bola situácia taká, že ste mohli vydávať aj cudziu robotu za svoju a chybné výsledky za správne.
Reply on: Busman735 #2024:
Pardon, malá chyba "vídavam" ?
Reply on: Intosh #2006:
Zdravíme kolegu z Přerova, neprišla k Vám náhodou TT906DC namiesto 348? Tá 906 sa nejak vytratila z premávky a miesto nej výdavam skôr TT347DB.

Inak TESCO šrot zrejme zasa s poruchou, večerné spoje zaskakovala SOR CN12 TT934DN
Reply on: zakaznik #2021:

Opýtam sa takto - aký je dátum vydania uvedeného dokumentu? (30.6.2009). Načo bol zameraný tento dokument? (na systémové riešenie).
Pre vaše info - celý rok 2010 bol vykonávaný kontrolný systém, kedy sa overovali vtedajšie uzávery s tým, že bude vypísaná druhá etapa optimalizácie (cestovné poriadky, grafikóny, turnusy). Druhá etapa bola vypísaná na rok 2011 a vzhľadom na otázne spustenie systému, ešte stále prebieha. Porovnanie vtedajšieho poznania a dnešného stavu sú dosť rozdielne polohy. Iba naivný suverén vášho typu nerobí chyby, my si ich vieme priznať a vieme ich odstrániť.
Narážku v ďalšom príspevku (nízko letiace...) ponechávam nepovšimnutú. Tápate stále v chymérach počutého a sprostredkovaného. Našťastie je to iba pár jedincov vášho formátu...
Reply on: Udiak #2020:
Tiež si dovolím pripomenúť, že autobusy letiace nízko nad zemou ste nenavrhovali len pre Trnavu, ale už aj v minulosti.
Neopieram sa tu o "sprostredkované informácie, ktorých poloha je v začiatkoch riešenia", ale o dokument, ktorý bol prezentovaný poslancom a verejnosti.
Reply on: Udiak #2020:
Predpokladám, že ste tú optimalizáciu robili vy a nedali ste to zostaviť niekomu v Bangalore... Čerpám z prílohy B15 dokumentu Optimalizácia MAD v TT, pod ktorým ste podpísaný. Tam čierne na bielom stojí:

Linka 3
Trasa súčasnej linky 11 s predĺžením na Kopánku
jazdná doba: 17 min
interval: 20 min
potreba vozidiel: 2

...dnes je tam jazdná doba 20 + minimálne 4 minúty predĺženie na Kopánku + obrat + vyrovnávací čas. ?

Nemali by ste sa podpisovať pod dokumenty, ktoré ste nevideli.
Reply on: zakaznik #2018:

Hovoríme, že robíme so systémom a tam je tých algoritmov požehnane, takže neviem, ktorý vás trápi...
Svoju argumentáciu opierate o sprostredkované informácie, ktorých poloha je v začiatkoch riešenia. Takú fázu, ktorú kritizujete (nasadenie vozidiel v turnusoch) som ešte nevidel ani ja, takže zastavovanie vášho rozumu môžete kľudne uvolniť. Finále je síce na dohľad, ale ešte k tomu chýba pár krôčíkov...
Tescohajtra sa dnes pokazila na Hospodarskej v smere k Tescu.
Reply on: Udiak #2008:
Viete o tom veľa písať, do toho vášho algoritmu sa zvonka vidieť nedá. (Náznaky je vidieť len občas, keď napríklad vypľuje interval 12 minút miesto reálnych štyroch, pri jednej z vašich optimalizácii.) Ale pri tých jazdných dobách a potrebách vozidiel zostával rozum stáť. Verím, že už je to opravené.

"Riešitelia optimalizácie sa však nevyhli ani chybám. Pre špičkové obdobie vypočítali, že bude potrebné nasadiť 25 vozidiel. V tabuľke však vychádzajú z chybne prevzatých jazdných dôb zo súčasných cestovných poriadkov. Napríklad pri linke 5 uvažujú s jazdnou dobou 15 minút v špičke pracovného dňa (počas víkendu naopak až 25 minút!), pričom podľa súčasného cestovného poriadku je jazdná doba v špičke dvojnásobná. Pre túto linku budú preto potrebné tri alebo štyri vozidlá miesto uvažovaných dvoch. Ďalšie dve alebo tri vozidlá navyše budú z rovnakých dôvodov potrebné pre linky 3 a 6. Spomínaná nevydarená tabuľka uvádza navyše aj chybné trasy liniek"
http://www.imhd.sk/tt/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=7386&text=DIC
Reply on: Busman735 #2016:

Treba zásadne vysvetliť princíp systému. Sú tam nosné linky, ktoré nesú najžiadanejšie cesty, sú tam doplnkové linky, ktoré vykonávajú základnú (nevyhnutnú) obsluhu a sú tam školské linky, ktoré vykrývajú nárazovú potrebu. Nosné linky majú intervalové nasadenie, doplnkové majú síce interval, ale je to skôr pre koordináciu s nosnými linkami, kvôli prestupom. Školské linky majú jednorázové vyvolané časy.
Otázka na uvedenú doplnkovú linku je tým zodpovedaná, navyše táto linka zabezpečuje aj obsluhu PD (návrh 10 spojov denne - 6 v špičkách a 4 v sedlách) .
V pracovnom dni nastúpi do MAD cca 14 tis. cestujúcich, z toho je 5 tis. študentov (v špičkách 9600 / 3600). Preto boli navrhnuté školské spoje, majúce charakter bývania-školy, ktoré aj keď budú čiastočne túlavé, budú plniť úlohu priameho a bezpečného spojenia.
Cena cestovného sa odvíja od zaťaženia systému, pri vyššej obsadenosti je strata nižšia. Preto jednou z priorít návrhu je atraktivita MAD a pritiahnutie ľudí do autobusov. Preto sa intenzívne rieši aj odbavovací systém (nákup lístkov znižuje prepravnú rýchlosť o 30%). Návrh nerieši zásadne zníženie nasadenia, ale efektívnejším usporiadaním získava rezervy (teda nie krátením liniek).
Linky do PSA a do nákupných zón sú v riešení v zmysle vytvorenej rezervy v dopravnom výkone a participácie cieľových subjektov.
Reply on: Udiak #2013:
Len taká otázka od témy, mesto sa ide ohŕňať že novým projektom tzv. MHD že budú skrátené linky aj pre ušetrenie... Ale potom by som prosil vysvetlenie ohľadne veľmi "vyťažených" liniek ako je napr. Pivovar - Zelený Kríček s intervalom každých 40 minút. Na tej linke sa objaví raz živej nohy čo ide z/do práce a ešte k tomu zo Zeleného Kríčka? Je síce pekné že sa snažíte vytvoriť intervaly, s tým súhlasím, ale niektoré linky nie sú zrejme veľmi domyslené a hlavne vytvorené tak aby bolo čo najviac prestupov namiesto zvýšenia cestovného alebo čo sa tým bude kompenzovať? Podstatne, je to len môj názor ale mimochodom, čo s linkami do automobilky PSA? Myslím že linka 16 má podstatné využitie.

Ale je smutné, že aj predvolebné sľuby sa sľubujú ale neplnia ale ako hovorí porekadlo, sľuby sa sľubujú a blázni sa radujú...
Reply on: Udiak #2009:
netreba písať dlhšie ako 30min, po opätovnom prihlásení ti to vloží takto. ?
Reply on: Udiak #2013:
Ďakujem za presne taký príspevok, aký som očakával ? .
Reply on: S499.1023 #2012:

Veľmi vtipnééé... možno pre určitú vekovú a vedomostnú skupinu... fúra zmätočných informácií, obsahová prázdnota, rovnako ako u väčšiny príspevkov z tejto hlavičky.
Diskutovať môžeme v podstate s každým, pretože každý má právo na názor a každý názor môže čosi naznačiť. Až na pár výnimiek, ktoré údajne potvrdzujú pravidlo, ale to je od nich všetko. Základom pre názor musí byť myšlienka, ale kde nie je, údajne ani čert neberie... (a nepomáha ani algoritmus, ani pena na brade)
Reply on: Udiak #2009:
A ešte dačo - istým spôsobem referencie je aj to, že "firma" je prakticky len fyzická osoba, sídliaca v paneláku pri Bajkonure, jej emailová adresa je hostovaná u chella a jej webová stránka je hlásená ako zavírovaná ? ? ? .
Reply on: Udiak #2008:
Vy sa v tel vašej firme zaoberáte marketingom? Píšete krásne slová, múdro vypúšťate zbytočné informácie, že vo väčšine z tých trinástich miest vás kopli s vašimi riešeniami do riti, keďže váš algoritmus produkuje nepoužiteľné paškvily ? .
Vašu "ochotu diskutovať" sme nedávno mali možnosť vidieť tuším v bystrickej diskusii ? .
Reply on: Peon #2001:
Myslím si že pred pár rokmi tam síce mohla byť daná linka, ale asi ju nikto nevyužíval, lebo v tom čase tam určite bolo okrem baumaxu krásne zarastené pole. Jasné že sa im neosvedčila. Teraz keď už pribudli iné obchody, ako Jysk alebo Sconto, je toto miesto určite pre obyvateľov Trnavy lákavejšie, a preto si rovnako myslím, že by bolo nadmieru vhodné aby tam zriadili novú linku, mladí bez auta by sa rád pozreli do nového mcdonaldu, starí s okularmi urcite neodmietnu lákavé ponuky postelného prádla jysk. Myslím si, že zriadenie linky s vhodnou trasou, a konečnou práve v tejto novej rozvíjajucej sa lokalite by pomohlo nielen predávajúcím(zkrachovaný Technomarket je živý dôkaz, čudujem sa že ho zavreli, keď mal omnoho rozumnejšie ceny ako napr. NAY - dôvodom je možno aj nízka návšetvnosť a to práve ľudí bez auta) ale pomohlo by to aj mnohým trnavčanom(lepšie ceny ako som spomenul, ktoré mali v Technomarkete, čo sa však nedá povedať o baumaxe ale nedbám) . No a práve z týchto dúvodou som v rámci pripomienkovania projektu aj ohladom práve takejto linky písal Behrovi. Takže uvidíme čo do decembra vymyslia. Ale myslím si že novú linku tam neurobia, neviem prečo, mohli by to urobiť naraz a neplatiť za pár rokov zase tej bratislavskej firme za novú trasu. (aj keď naše mesto je to samozrejme plne schopné si urobiť novú linku kedy sa mu zachce, samozrejme v "najvyššej kvalite" viď terajší stav 😃 ... nevadí 😃.... musíme len dúfať 🙂
že imhd web ... ľ / č /ž ??????

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.