po 628h 44min "hlucha" otázka : Neviete ako stoja sadisti TT s novým grafikonom pre MHD v TT? Odpovede sa mi nedostalo ani na tretí pokus. Už skôr som sa pýtal kedy dané zmeny uvedú do praxe a odpoveď žiadna.
Máj sa pomaly blíži ku koncu, tak ma napadlo, či nevie niekto, či už začali v SAD TT pracovať na nových taktových grafikonoch pre MHD TT, keďže by mali pripravené zmeny vojsť do praxe 4. júla?
potom ale vrcholen stráca zmysel tadiaľ viesť linku, ak tam nebude mať zastávku. Môže ísť radšej dočasne kým sa mesto+VÚC zmátožia a spravia tam zastávku viesť linku cez Vl. Clementisa aby mohli na tú linku nastúpiť ľudia na sídlisku Družba.
Pokial viem, tak zastavky zriaduje mesto/obec a SADka ma v svojej rezii len oznacniky. Ked mesto urci a schvalia mu to prislusne institucie, tak zastavka moze byt len na komunikacii. Vybudovanie zastavoveho pruhu by muselo mesto alebo vlastnik cesty a to je VUC v pripade Hlbokej ulice... a dnes je to finanacne narocna zalezitost.
môj tajný tip je, že SAD TT, keďže to má v réžií to bude tak cca mesiac riešiť provzórne zastrčením označníku s CP kdesi k ceste, čo bude ten lepší prípad, v tom horšom sa na to vyserú a zastávka bude zriadená, tak cca 1-2 mesiace po vedení novej linky po tejto ulici.
Ja sa chcem opýtať, či už začínajú robiť taktové CP pre linky MHD od júla?
No takže pravdepodobne to ten pán čo tam "vraj bol" bezprostredne po nehode dosť pritiahol za vlasy...pretože vodič nedostal výpoveď, keďže ma v sobotu na L2 viezol...ale nie na Citelise ale na SOR-ke...takže podľa tohoto sa dá pochybovať o pravdivosti príčin nehody...ktovie či si to pán svedok len nevymyslel...takže tak....
Mne sa to už raz stalo, že stláčam pedál a ono to nebrzdí, tak stlačím silnejšie a to je plyn tak som chytro presunul nohu vedľa, keď sa ten bus išiel rozbehnúť... ako stane sa aj profíkovi podľa mňa, zvlášť keďv novom type vozidla má ináč nastavenú sedačku, teda pedále napr. stláča pod iným uhlom a nohu nemôže mať tak, ako bol zvykutý na karose (pedále sú posunuté o pár cm)
Ale ten popis nehody mi na toto vôbec nesedí, lebo to by zistil hneď že stlačil zle a vzápätí by nohu presunul vedľa na brzdový pedál.
Cim viac nad tym rozmyslam, tym je mi to divnejsie... Pedale su ulozene vzdy rovnako, obsluhujes ich tou istou nohou na automate aj manuale, akurat odpada cinnost lavej. Takto by sa mohol pimylit autoskolak, ale profik? A keby sa aj sekol, vsimol by si to snad okamzite...
pomýliť sa dá pri prvých metroch, nie po 2 dnoch jazdy na linke, nie? ? aj ja viem ako sa jazdí z automatom, mal som možnosť jazdiť len na osobáku, ale princípom riadenia(D N R, plyn/brzda) je to to isté, po nejakom období jazdenia sa to ani nedá pomýliť a zameniť si plyn z brzdou. Je to tak lahké.
Jedna vec je pomýliť sa o desať centov pri vydávaní alebo odbočiť doľava namiesto doprava a druhá keď si profesionálny vodič pomýli PLYN a BRZDU, spôsobí nehodu a rozfláka pritom nový autobus. Ak je to skutočne pravda, výpoveď je úplne na mieste, SAD by bola padnutá na hlavu keby si takého nechala. Môže ďakovať pánu bohu že nikoho nezabil.
Ak to teda naozaj tak bolo. Pomýliť si pedále mi príde trochu pritiahnuté za vlasy...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
zakaznik