Trnavčania, aj na Vás mám otázočku, ktoré linka bola v minulosti /je/ nosnou s najhustejším intervalom špička/sedlo/víkend?
Ja by som u Vás najradšej videl 2-3 linky s intervalom 15/30/30 a nie toľko liniek s toľkými variantami trasy k tomu, pričom interval je neznámy pojem. Hádam sa spolu dočkáme.
20 000 tis, čiže 20 x 1000 x 1000 je 20 miliónov. To je na takú obec ako TT celkom slušný príspevok, myslím, že NR, ktorá má v porovaní s TT dopravu luxusnú a je väčšia, berie menej.
Pre zaujímavosť - na webe SAD Trnava sa pred pár dňami objavil tento cestovný poriadok tescolinky: http://www.itesco.sk/content/download/4151/49064/file/Trnava%20-%20cestovny%20poriadok.pdf
Jeho platnosť skončila 01.10.2005... ? ? ? Tam snáď admin zareaguje, ale aby ho dali dole z itesco.sk, to by som musel asi predložiť petíciu s 300 tisíc podpismi. Takže aj takto sa v Trnave cestuje...
Pri tej príležitosti - Z ROZPOČTU MESTA TRNAVA NA ROK 2007:
optimalizácia MHD v Trnave - PHSR 500 tis.sk
Zámerom mesta je v roku 2007 zabezpečiť štúdiu, ktorá sa bude zaoberať optimalizáciou MHD v meste, navrhne spôsob, podmienky, časový harmonogram a náklady pre realizáciu tohto projektu.
Dotácia na MHD 20 000 tis [ ? - poznámka autora]
V zmysle zákona o cestnej doprave, zmluve o výkone vo verejnom záujme so SAD a. s. je potrebné vykryť straty, ktoré vznikajú pri prevádzkovaní MHD na území mesta Trnava. Na rok 2007 je vyčlenená suma, ktorá vychádza z nákladov na rok 2006, upravená o predpokladané vyššie náklady na prevádzku z dôvodu zvýšenia počtu spojov.
Trnavská karta 3 000 tis
Výdavky na inštaláciu niektorých zariadení a kúpu servera pre realizáciu projektu Trnavská karta. Projekt vychádza z PHSR a zabezpečí v budúcnosti jednotný prístup pre občanov mesta k službám, ktoré mesto poskytuje (MHD, parkovacie automaty, kultúrne, športové a vzdelávacie zariadenia, komerčné benefity,...)
14:34 aby som bol presne som fotil 31augusta novoplan na autobusovej stanici po dojazde z Bieleho kostola, neviem ako to funguje teraz cez skolsky rok.
Dobry den. Neviete niekto, že na ktorom poobednajsom spoji z Autobusovej stanice do Bieleho kostola jazdí Karosa B 741 TT-837CB. Chcel by som sa nou odviest.
ja som ho čítal dobre ? cit. "Takáto forma podzemnej železnice by mohla byť perspektívne využívaná aj ako metro v rámci integrovaného dopravného systému so zastávkami v jednotlivých častiach mesta". Ale realizácia je veľmi, veľmi nepravdepodobná, zatiaľ sú to len reči jedného primátora, aj keď inak dúfajme, že sa dačoho akého v PO dočkáme.
draxter
Ja by som u Vás najradšej videl 2-3 linky s intervalom 15/30/30 a nie toľko liniek s toľkými variantami trasy k tomu, pričom interval je neznámy pojem. Hádam sa spolu dočkáme.