Trnavčania, aj na Vás mám otázočku, ktoré linka bola v minulosti /je/ nosnou s najhustejším intervalom špička/sedlo/víkend?
Ja by som u Vás najradšej videl 2-3 linky s intervalom 15/30/30 a nie toľko liniek s toľkými variantami trasy k tomu, pričom interval je neznámy pojem. Hádam sa spolu dočkáme.
Ja by som u Vás najradšej videl 2-3 linky s intervalom 15/30/30 a nie toľko liniek s toľkými variantami trasy k tomu, pričom interval je neznámy pojem. Hádam sa spolu dočkáme.
zakaznik
Pri tej príležitosti - Z ROZPOČTU MESTA TRNAVA NA ROK 2007:
optimalizácia MHD v Trnave - PHSR 500 tis.sk
Zámerom mesta je v roku 2007 zabezpečiť štúdiu, ktorá sa bude zaoberať optimalizáciou MHD v meste, navrhne spôsob, podmienky, časový harmonogram a náklady pre realizáciu tohto projektu.
Dotácia na MHD 20 000 tis [ ? - poznámka autora]
V zmysle zákona o cestnej doprave, zmluve o výkone vo verejnom záujme so SAD a. s. je potrebné vykryť straty, ktoré vznikajú pri prevádzkovaní MHD na území mesta Trnava. Na rok 2007 je vyčlenená suma, ktorá vychádza z nákladov na rok 2006, upravená o predpokladané vyššie náklady na prevádzku z dôvodu zvýšenia počtu spojov.
Trnavská karta 3 000 tis
Výdavky na inštaláciu niektorých zariadení a kúpu servera pre realizáciu projektu Trnavská karta. Projekt vychádza z PHSR a zabezpečí v budúcnosti jednotný prístup pre občanov mesta k službám, ktoré mesto poskytuje (MHD, parkovacie automaty, kultúrne, športové a vzdelávacie zariadenia, komerčné benefity,...)