Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Nodes #1167:
Jedným z dôvodov môže byť, že KT-čiek je nedostatok a nariadením ODS sa prednostne vypravujú na R-ky s ohľadom na nástup prednými dverami. Ale možno je aj iný dôvod.
pripajam sa ku Ayreonovej otazke, lebo sa v tom fakt nevyznam a zaujima ma to. Ked sa KT8 beru ako sola, preco nie su nasadzovane na trojku? Aj ked, kedysi som pocul vyraz " solo vlak " a z toho som cisty. ?
Reply on: Ayreon #1162:
Ano, iste. a aj vdaka super chronometrazi sedmicku malokedy stihnem, pretoze ide pravidelne o dve az tri minuty skor, ako ma ist podla harmonogramu.
Reply on: Ayreon #1161:
Pri mojom návrhu celková kapacita miest na úseku klesá, to je pravda. Ale na druhej strane argumentujem tým, že ponúkaná kapacita bude rozložená rozvnomerne. Dnes v sedle po desiatich minútach prichádza raz sólo vozeň a raz dvojica. Väčšina cestujúcich prepravujúcich sa do centra využíva ako obslužnú zastávku pre centrum Námestie osloboditeľov a z tohto dôvodu pri čakaní na spoj nerozlišuje medzi spojom L3 a L7. Preto sú spoje L3 neúmerne natrieskané, zatiaľ čo spoje L7 sú v celkom únosnej obsadenosti.
Ak počítame obsaditeľnosť jednej sólo električky ako 100 osôb, v mojom návrhu sa zníži počet miest za hodinu na trase NO - Jazero v jednom smere zo súčasných 3x200+3x100=900 na 4x100+4x100=800 miest v sedlovej hodine. Kompenzáciou však bude rovnomernejšia ponuka a hlavne atraktívnejší interval pre cestujúceho.
Proti 8 min. intervalu v špičke nič nemám, ale na ten momentálne niet. Môj návrh sa dá realizovať hneď a DPMK na ňom ešte ušetrí.
Karosa B741 ev.č.3004 dostala nový zeleno-modro-biely náter. Bude odstavená kým ju nevyčistia od modrej centrofiksy.
L70- 5240,1007
L71- 6243,1008,1009,1020,5001,4055
L72- 6264,6270,5203,6045,3101,1003
L73- 63pardon,taka neni
L71(nočný spoj)- 6039
L12- 3502,3552,4213
L13- 3003,4085
L14- 3002,3201
L15- 101,102
L16- 3502,3503,3504,3505,3506
L17- 1014,6222
L18- 3001,4302,4063,3213,3221,4132
L19- 3507,3508,3509,3510,3511
L20- 4201,4307,4501
L21- 5230,374
L22- 5222
L23- 229,298
L24- 5224
L25- nepremáva
L26- nepremáva
L29- 1002,1004,1005
L30- 4126,4131,4133
L31- 5241
L32- výluka na moskovskej- nepremáva
L33- 5242
L35- 291,KEA 30-73 (C744)
L36- 6258,6230,6275,6367
L37- 6374,4081,4082,3500
L38- 5243
Este som zabudol. Dnes musim pochvalit vodica l. c. 7, ev. c. radsej neuvediem, co ked to nahodou citaju jeho nadriadeni ? , ktory bol na OC Vazec z Tech. Univ. za 23 minut (ano, citaj dvadsattri). Tak to som uz davno nezazil... Mozno to bolo v tom, ze uz pocas cesty menil tabule l. 7 za DO VOZOVNE - chcel co najrychlejsi skoncit. Ani 13-ka by nebola rychlejsia ?
SHORTY: Vdaka ?
Vladimir: Veeelmi pochybujem o zvyseni kultury cestovania pri Tvojom navrhu... To by mozno bolo mozne ? pri 8 min. v spicke, 12 v sedle a cez vikend je 20 a celkom to staci...
L11- 3005,4310,6285
L27- 4502,3204,1017,5201,3004
L34- 3102,601,5110,3007,4321,376,377,100
L53- 3104,6221,6288,2002,4211
Reply on: Vladimír #1156:
Nad podobnou vecou by sa dalo uvazovat aj pri L6 a L9. Cez PD zaviest 2x12, 2x15, 2x20, potom 2x30 minutovy interval.

Vcera vecer okolo 23.37 sa korzoval po kolajach BV, kade chodil tade brusil, iskry vrhal, ale aspon kolaje boli dobre ostre 🙂 😉 😉
Pred nedavnom tu niekto pisal, ze 537 je na VP. Dnes bola na skusobnej jazde. Lak ma v predchadzajucej kombinacii.
Citam, ze prisel 3527? Fajn, postupny koniec klbovych autobusov v KE pokracuje.
Ayreon: Keďže ti nikto nedal odpoved na tvoju otázku, ja ti len môžem povedať to čo som pochopil z vysielačky. Vozidlo 512 malo zlomený pantograf,ostalo viesieť pod mostom VSS, vodič vymenil pantografy a čakalo sa na nahodenie meniarne. Ale trvalo im dosť dlho,nakoľko nevedeli nahodiť,kým prišli na to,že práve zdvihnutý pantograf na 512 skratoval úsek. Takže na to potom prišli a čakalo sa na voz,ktorý odtlačí 512 a v takýchto situáciach a vo všetkých ostatných je DP svetový,lebo operatívnosť je nulová alebo na bode mrazu!!!!!!!! ako sta si už určite všetci všimli, tu u nás v KE.Pa pekný deň a príjemné cestovanie ak využijete MHD.
Reply on: Ayreon #1155:
Frekvenciu električkovej dopravy na Jazero som predčasom navrhol riešiť nasadením sól aj na L7 za súčasného skrátenia sedlového intervalu z 20 na 15 min. na L7, ale aj L3. Celkový preložený interval na úseku NO - Važec by sa skrátil v sedle z 10 na 7-8 minút a DPMK by na tom dokonca ušetril vozkm. Dovolím si tvrdiť, že ak kultúra cestovania by bola vyššia. V špičke by sa mohol interval vytiahnuť na nejakých 12 minút. Toľko moja predstava.
Vladimír: Rozhodne sa zhodneme. ?
Ale. Aj keby tam boli 2-cky, resp. KT-ka, stale je to malo. Ja som si tu 27-ku nejako oblubil... Ne,musel by tam chodit kazdy spoj linky, staci 1 vetva
Rozhodne by som vsak privital, keby sa vratil spat ten rezim skolskeho roku - spicka 3 hod poobede, 2 rano alebo tak nejako, ktory fungoval kedysi. Na prazdniny to obmedzili a potom to uz tak ostalo... To by uz bolo zlepsenie. ?
Reply on: Vladimír #1153:

Opat mi neostava nic ine, nez s Tebou suhlasit, uz sa mi to aj prestava pacit, asi starnem ?
Reply on: Ayreon #1151:
Veru zaujatý 😉

L27 by mala jazdiť len po OC Branisko, ale problémy s otáčaním viedli k predĺženiu po Dneperskú. Predĺženie L27 k Važcu nie je riešením dopravnej situácie. Pomôžeš tým juhu Jazera a poškodíš jeho sever. Riešením je posilnenie električkovej dopravy. Hádam sa zhodneme, ak napíšem, že sóla na L3 pri dnešnom intervale sú nehoráznosťou.
Este nieco: Co sa teda stalo s ED dnes rano???
Za predlzenie 27-ky (19 moze ostat) az k OC Vazec rozhodne som. Pomohlo by to aj l. c. 3, ktora ako solo chodi hrozne natrepana (stale nerozumiem tomu, preco tam nedaju KT, ked na vozkm sa rataju ako solo) a vyriesilo by to podobne situacie, avsak nie len pre take sit. som za toto predlzenie. Konecna na Dneperskej nie je konecna, ale dost hlupa otocka, navyse aj nebezpecna. A 27-ka by dost posilnila kapacitu pre zaciatok Jazera, ktora velmi postacujuca nie je... To je len moj laicky nazor a zaujaty, nekamenujte ma ?
Keby chodila 27 a 19 na OC VAŽEC, Tak by potom mohla chodiť aj 34 na MADRIDSKÚ (príp.11 - celodenne)
Reply on: Ayreon #1147:
Myslím, že je to v prvom rade otázka schopnosti dispečingu DPMK vzniknutú situáciu operatívne riešiť - myslím tým najmä urýchlené odpratanie pokazenej briky z trate. Dočasné nevyhnutné riešenie by mohlo spočívať aj v mimoriadnom predĺžení L19 a 27 po zastávku OC Važec.
Ale s trvalým predĺžením L19 a 27 po Važec nesúhlasím.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.