Reply on: Dopravák #112:
Zmena je popísaná na hlavnej stránke a platí od zajtrajšieho dňa, t.j. 1.8.2003Re #114 Sarko: Tak tých šesť spojov zas nie je až takých zanedbateľných ako píšeš. Na spoločnom úseku s L22 zabezpečujú v čase špičky 30 min. interval. A je trochu rozdiel, či ide autobus každých 30 alebo každých 60 min. Ale zároveň sa pripájam k názoru, že Džungľa L23 nepotrebovala. Akurát sa teraz dosť znehospodárni premávka v špičke, kedy budú mať vozidlá L22 v Džungli dosť veľké prestoje. Ale na nehospodárnosť v DPMK sme si už zvykli
(ak vozidlo L22 bude robiť po práchode do Džungle prejazd na nejakú inú linku, tak ma opravte).Čo sa týka obsluhy Džungle, už dávno tam mala byť namiesto L22 trolejbusová linka na trase Bottova - Mier - Hypermarket Baumax. Zastávka Hypermarket TESCO-vchod je krásne obslužná pre takmer celú Džungľu. A kto by silou mocou (dôchodcovia a pod.) chcel ísť po dnešnom okruhu, pre toho by som k akadémii poslal L14.
Sarko
Vybrate skla a svetla su preto, lebo to takto vyslovne pozadoval veduci trolejbusovej prevadzky, ktory dba na to, aby striekana farba bola rovnomerne a kompaktne nanesena a vozidlo nevyzeralo o rok ako rumunske dvojca...
Na elektricke c. 607 tak neurobili, takze aj ked nesie tu istu farbu nastriekanu tymi istymi pracovnikmi, tipujem na minimalne o polovicu nizsiu zivotnost nateru.
Co sa tyka realizacie samotnej CVR boli sme vsetci milo prekvapeni, ze namiesto planovanej vlastnej podnikovej reklamy nohejbaloveho klubu DPMK sa na ev.c. 607 realizovala CVR Kartago tours.
Co sa vsak tyka nateru na ev.c. 1015, aby na nom bola reklama Orange, musi splnat standard stanoveny hlavnou materskou firmou a odtien farby je presne definovany. V tomto pripade by muselo byt vozidlo prestriekane, takze je mala pravdepodobnost, aby to robili na tomto trolejbuse a vyhodili tak zbytocne peniaze za sucasny nater. Ak by sa DPMK dohodol s Orange na CVR, urcite by tak sla na ev.c. 1004 alebo 1008, co su posledne osumele cerveno-kremove trolejbusy.