Ani som nepostrehol zmenu na linke č.23.Odkedy?
Píšete,že už nebude premávať až po Leteckú akadémiu(zas som prišiel o dobrý spoj).Dobre sa v ňom viezlo-nebol až tak preplnený.
A k zhusteniu intervalov na 23-konečne.Podľa mňa by mal chodiť na letisko každú hodinu,aby sa tam aj bežný navštevník mesta mohol vybrať pozrieť(múzeum).
Píšete,že už nebude premávať až po Leteckú akadémiu(zas som prišiel o dobrý spoj).Dobre sa v ňom viezlo-nebol až tak preplnený.
A k zhusteniu intervalov na 23-konečne.Podľa mňa by mal chodiť na letisko každú hodinu,aby sa tam aj bežný navštevník mesta mohol vybrať pozrieť(múzeum).
Sarko
Vybrate skla a svetla su preto, lebo to takto vyslovne pozadoval veduci trolejbusovej prevadzky, ktory dba na to, aby striekana farba bola rovnomerne a kompaktne nanesena a vozidlo nevyzeralo o rok ako rumunske dvojca...
Na elektricke c. 607 tak neurobili, takze aj ked nesie tu istu farbu nastriekanu tymi istymi pracovnikmi, tipujem na minimalne o polovicu nizsiu zivotnost nateru.
Co sa tyka realizacie samotnej CVR boli sme vsetci milo prekvapeni, ze namiesto planovanej vlastnej podnikovej reklamy nohejbaloveho klubu DPMK sa na ev.c. 607 realizovala CVR Kartago tours.
Co sa vsak tyka nateru na ev.c. 1015, aby na nom bola reklama Orange, musi splnat standard stanoveny hlavnou materskou firmou a odtien farby je presne definovany. V tomto pripade by muselo byt vozidlo prestriekane, takze je mala pravdepodobnost, aby to robili na tomto trolejbuse a vyhodili tak zbytocne peniaze za sucasny nater. Ak by sa DPMK dohodol s Orange na CVR, urcite by tak sla na ev.c. 1004 alebo 1008, co su posledne osumele cerveno-kremove trolejbusy.