A kolko ludi bezne vyuziva spojenie Mase a Kosickej o piatej rano, aby muselo byt PRIAME? Z namestia smer furca premava kazdych 10 minut 71/72, 72 dokonca z tej istej Myslavy ako 32. Ponuka je az az...
Ku skráteniu došlo možno preto, že popoludní budú chodiť po novom po 14:00 do KNV až dva spoje navyše, čo som pozeral (niekde uberieš, inde pridáš).
A čo sa týka toho možného skrátenia L20, tam by zase mohli mať obyvatelia Panorámy problém, že by prišli o spojenie s Furčou.
Ak by to bolo opačne, tak by tvoj argument mal nejakú cenu, ale takto...
Takže 4:56 ide L20 do KNV, 4:58 ide L15 smer Exnárova a 5:01 tam príde L32, ktorá tam končí.
Nebolo by logickejšie, aby tam bola ukončená L20 a cestujúci by mohol prestúpiť na L15/L32? Keď už tam zrazu potrebujeme ukončiť jeden spoj.
Čo konkrétne? Napájacie napätie? To už nie je všade rovnaké, nájde sa 600 aj 750. To druhé je výhodnejšie (väčšie napätie znamená pri rovnakom výkone nižší prúd a teda nižšie straty vo vedení), zmena zo 600 V na 750 sa môže robiť pri modernizácii siete. Súčasný stav si viete ľahko pozrieť vyhľadávaním "trolejbusová doprava v X" a dosadzovať názvy miest. Dnes už sú tie články na úrovni, že napätie je v úvodnej tabuľke a nie je potrebné to hľadať zašité niekde v odstavcoch textu. Prípadne zadajte umelej inteligencii napríklad príkaz "napájacie napätie pre trolejbusy v českých a slovenských mestách formou tabuľky" a hneď získate tabuľku.
O 04:56 ide od Nám. osloboditeľov linka 20.
O 05:01 prichádza na Nám. osloboditeľov linka 32.
Snáď mi nechceš povedať, že obidve majú ísť až hore do Košickej Novej Vsi.
Celkom nelogicky je spraveny CP na linke 38. Autobus, co prechadza vsetky zastavky ide az za autobusom, co pokracuje ako linka 17. Ten obsluhuje len Bahylovu a Cerveny rak. Takze ludia z vacsiny zastavok sa na furcu nedostanu
Zmena my príde celkom rozumná lebo poslednou dobou sa CP 23ky podobal skôr na SADkové CP keďže v ňom bolo toľko výnimiek a písmenok že by to neznalého cestujúceho mohlo elegantne zmiasť (ja viem že výnimky sú "len" 4 ale boli tak rozhádzané cez celí CP že pripomínal skôr šlabikár ako informačný prvok) ale jedna vec je zaujímavá že sa preskočilo číslo 37, vieme prečo?
Doplnenie predošlého príspevku – náčrt voľnou rukou.
Len tým ukazujem, kde by sa bol našiel priestor, keby strata odstavnej dĺžky naozaj bola prekážala. Týmto neriešim detaily, že koľaj bez trolejového vedenia by sa dala vysunúť na tú novú okrajovú a pôvodná by sa dala pridať do nového zhlavia atď.
Áno, stena haly vysvetľuje tú dlhšiu koľaj a tie dve ďalšie vysvetľuje predovšetkým pridanie zhlavia. Tá prístupová cesta by z nich zobrala len pár metrov. (V obrázku som urobil chybu, časť krajnej koľaje predsa len nemala byť modrá, lebo zostáva, kde bola. Jej užitočnú dĺžku skráti vložená výhybka.) Predsa len v súčte odstránených úsekov už ide o nezanedbateľný úbytok odstavnej dĺžky, na ktorý som chcel poukázať, že asi až tak podniku nevadí. Lebo keby vadil, niekto by sa ho snažil pri tvorbe projektu za každú cenu aspoň čiastočne kompenzovať, napríklad pridaním jednej alebo dvoch koľají na okraj rozvetvenia, čiže od vrátnice po stenu meniarne E. Na snímke starého stavu vidno, že miesto tam v pohode bolo aj na dve koľaje.
Podľa PD tebou znázornené 2 koľaje blízko meniarne na svojom juhovýchodnom konci ustúpili prístupovej ceste k meniarni a okolitým halám a tá zvyšná "chýbajúca" koľaj je v mieste, kde je stena nových krytých koľají.
Ďakujem, takže na mapy.cz je to teda správne. V dvoch skupinách pri odstavnej koľaji bez troleje bolo predtým 9 koľají, teraz je 8. V novej hale 5, vonku už len 3. Doplnili vjazd na tie koľaje bez potreby cúvania, ale odhadom ubudol skoro 2-násobok dĺžky bežnej odstavnej koľaje. Takže zrejme padlo rozhodnutie o zmenšení odstavnej kapacity.
Pozn.: dlhú modrú čiaru som pre názornosť zakreslil do medzery. Dĺžka sedí, ale mala byť o jednu koľaj vpravo. Lenže tam nebolo miesto na kreslenie.
Takto vyzerá teraz po rekonštrukcii vozovňa Bardejovská, čierna je odstavná koľaj bez troleje, sivé sú rôzne haly na opravy (a pod.) električiek a ružová je na odstavovanie električiek.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
mi.v
Len tým ukazujem, kde by sa bol našiel priestor, keby strata odstavnej dĺžky naozaj bola prekážala. Týmto neriešim detaily, že koľaj bez trolejového vedenia by sa dala vysunúť na tú novú okrajovú a pôvodná by sa dala pridať do nového zhlavia atď.
Starý stav – miesto využiteľné pre odstavné koľaje ako náhrada za dĺžku, ktorá sa pri rekonštrukcii zruší.